Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи баз даних
Очікувана вартість
2 315 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002195-c f4c26ab736f740ca9916e63278407083
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Весніна Світлана Михайлівна

380442060740 Vesnina_SM@rp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рахункова палата
Код ЄДРПОУ: 00013540
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7
Контактна особа: Весніна Світлана Михайлівна
380442060740
Vesnina_SM@rp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 13:25
Очікувана вартість: 2 315 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48610000-7: Системи баз даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Системи баз даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, вул.М.Коцюбинського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 48610000-7 — Системи баз даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата згідно з умовами договору Пiсляоплата 2 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 18:20
Проект Договору поставки БД.doc
15 листопада 2019 18:20
ДКТ база даних 2019 v 2.doc
19 листопада 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 18:20
Проект Договору поставки БД.doc
15 листопада 2019 18:20
ДКТ база даних 2019 v 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 листопада 2019 18:09
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби у закупівлі визначених у тендері послуг.
Документи:
19 листопада 2019 18:08
ПРОТОКОЛ_16_19_11_2019.pdf