ДК 021:2015 - 15540000-5 - Сирні продукти (Сир кисломолочний ваговий не менше 9% жирності, Сир твердий не менше 50% жирності)
Очікувана вартість
223 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002083-b 35f5a84fff4543aeb93b9904376d2d84
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Василівська міська рада Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 24912088
Вебсайт: http://vasrada.gov.ua
Місцезнаходження: 71600, Україна , Запорізька обл., Місто Василівка, Бульвар Центральний, 1
Контактна особа: Калоша Світлана Олександрівна
+380977274297
vasmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 14:51
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 14:51
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:59
Очікувана вартість: 223 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Протокол № 6 від 15.11.2019 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кг
Сир кисломолочний ваговий не менше 9% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71600, Україна, Запорізька область, м. Василівка, Центральний,13, вул. Шевченка,84, вул. Шевченка, 81., м-н 40 років Перемоги, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
300 кг
Сир твердий не менше 50% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71600, Україна, Запорізька область, м. Василівка, Центральний,13, вул. Шевченка,84, вул. Шевченка, 81., м-н 40 років Перемоги, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості поставленої продукції протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня поставки товару на підставі видаткової накладної Постачальника Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2019 14:54
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 14:47
Додаток 5.docx
15 листопада 2019 14:47
Додаток 4.docx
15 листопада 2019 14:47
Додаток 3.docx
15 листопада 2019 14:47
Додаток 2.docx
15 листопада 2019 14:47
Додаток 1.docx
15 листопада 2019 14:47
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ сирна продукція.2020.doc
15 листопада 2019 14:47
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ сирна продукція.2020..pdf
15 листопада 2019 14:47
Оголошення сири.2020.pdf
15 листопада 2019 14:47
Протокол _ 6 від 15.11.2019 р..pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-09-000002 ● 28ce72ac92de467e82b283957afebd90
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-09 11:34:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.12.2019 № 227

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 06.12.2019 № 227


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

2) UA-2019-11-15-002083-b, Василівська міська рада Запорізької області, код ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти (сир кисломолочний ваговий не менше 9% жирності, сир твердий не менше 50% жирності).

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3» на закупівлю товару ДК 021:2015 - 15540000-5 - Сирні продукти (Сир кисломолочний ваговий не менше 9% жирності, Сир твердий не менше 50% жирності) (UA-2019-11-15-002083-b, дата і час розкриття 02.12.2019 14:20) на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

2019-12-12 14:17:00

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 27 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Василівська міська рада Запорізької області, 24912088, Україна, Місто Василівка, Бульвар Центральний, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Сир твердий не менше 50% жирності, 223000UAH, 15540000-5, ДК021, 300, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 35f5a84fff4543aeb93b9904376d2d84, 2019-11-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 09 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій учасників торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Василівської міської ради Запорізької області (далі – Замовник), оформленого протоколом від 15.11.2019 № 6 (далі – тендерна документація, ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.12.2019; тендерна пропозиція ТОВ «Українська торгова компанія № 3»; протокол розгляду тендерних пропозицій б/д б/н; протокол засідання тендерного комітету від 06.12.2019 № 14 щодо визначення учасника ТОВ «Українська торгова компанія № 3» переможцем торгів; повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2019. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до вимог частини 6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій (далі – Інструкція) Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, наведених у Додатку 3 цієї тендерної документації, зокрема учасник повинен надати копію декларації виробника (або посвідчення про якість), видану на запропонований товар, яка повинна містити інформацію про найменування товару з посиланням для сиру твердого жирністю не менше 50% на ДСТУ 6003:2008, який поширюється на сири тверді, що виготовляються із пастеризованого коров’ячого молока із застосуванням молокозсідальних ферментів, заквасок або заквашувальних препаратів. ТОВ «Українська торгова компанія № 3» у своїй тендерній пропозиції надано декларації виробника продукції від 01.09.2019 № 2 234/4 та від 14.10.2019 № 2 235/4, які не містять посилання на ДСТУ 6003:2008, що є невідповідністю вимогам частини 6 Розділу 3 Інструкції та Додатку 3 тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Українська торгова компанія № 3» підлягала відхиленню як така, що не відповідала умовам тендерної документації, що є порушенням вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) порушень не встановлено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Українська торгова компанія № 3» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 171 000,00
UAH з ПДВ
165 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 175 968,00
UAH з ПДВ
166 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 12:39
sign.p7s
09 грудня 2019 18:04
sign.p7s
09 грудня 2019 18:03
8. Довідка МВД.pdf
09 грудня 2019 18:03
5. Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2019 18:03
4. Довідка п5 ст17.pdf
09 грудня 2019 18:03
3. Довідка п3 ст17.pdf
09 грудня 2019 18:03
2. Довідка п2 ст17.pdf
09 грудня 2019 18:03
1. Супровідний лист.pdf
02 грудня 2019 16:54
sign.p7s
02 грудня 2019 16:43
sign.p7s
26 листопада 2019 15:49
sign.p7s
26 листопада 2019 15:48
Технічна частина.rar
26 листопада 2019 15:48
Кваліфікаційна частина 2.rar
26 листопада 2019 15:48
Кваліфікаційна частина 1.rar
25 листопада 2019 17:13
sign.p7s
25 листопада 2019 17:12
Проект Договру.pdf
25 листопада 2019 17:12
Технічна частина.rar
25 листопада 2019 17:12
Кваліфікаційна частина 2.rar
25 листопада 2019 17:12
Кваліфікаційна частина 1.rar

Публічні документи

13 грудня 2019 17:11
sign.p7s
13 грудня 2019 16:54
Реєстр.pdf
13 грудня 2019 16:54
4. довідка ч.1 п.3 ст.17.pdf
13 грудня 2019 16:54
3. довідка ч.1 п.2 ст.17.pdf
13 грудня 2019 16:54
2. звіт з ЄДР.pdf
13 грудня 2019 16:54
1. витяг ЄДР.pdf
29 листопада 2019 17:32
Пропозиція.pdf
29 листопада 2019 17:32
Лист-згода.pdf
29 листопада 2019 17:32
Декларац сир ДСТУ 9% ВМЗ.pdf
29 листопада 2019 17:32
11. витяг з ЄДР.pdf
29 листопада 2019 17:32
10.1. Наказ затвердж Статуту.pdf
29 листопада 2019 17:32
10. Статут СІМБІ ПЛЮС.pdf
29 листопада 2019 17:32
6. протокол засновників № 1.pdf
29 листопада 2019 17:32
4. Дод 4 проєкт договору (9-2019).pdf
29 листопада 2019 17:32
3.2.1. Декларац_сир_тв.pdf
29 листопада 2019 17:32
3.2. Експертн висновок сир.pdf
29 листопада 2019 17:32
2.4.2. додаткова угода сири.pdf
29 листопада 2019 17:32
2.1.1. договір оренди авто.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
Рішення скасоване 165 500,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:06
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
Відхилено 165 500,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:14
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 166 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 13:53

Документи

12 грудня 2019 14:14
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
166 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 грудня 2019 13:47
Договір № 491/19 від 26.12.2019 р. укладений
26 грудня 2019 13:46
sign.p7s зміни до договору
22 липня 2020 15:12
Додаткова 2 Сир.pdf зміни до договору
22 липня 2020 14:59
Протокол 50 від 22.07.2020 р.Сир.pdf зміни до договору
22 липня 2020 14:59
sign.p7s зміни до договору
15 січня 2020 13:30
Додаткова 1сири.pdf зміни до договору
15 січня 2020 13:29
45 14.01.2020.pdf зміни до договору
15 січня 2020 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для укладання додаткової угоди є зміна реквізитів ЗАМОВНИКА
Номер договору про закупівлю: 491/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для укладання додаткової угоди є зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків на підставі листа від постачальника ТОВ «СІМБІ ПЛЮС» від 02.07.2020 р. № 02/07, в якому повідомляється про суттєве зростання відпускної ціни підприємства – виробника. Для підтвердження висновків про зростання відпускної ціни вони посилаються на експертний звіт № ОИ – 6302 від 02.07.2020 р. Запорізької торгово – промислової палати станом на 02 липня 2020 р..
Номер договору про закупівлю: 491/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку