ДК 021:2015 - 15540000-5 - Сирні продукти (Сир кисломолочний ваговий не менше 9% жирності, Сир твердий не менше 50% жирності)
Очікувана вартість
223 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002083-b 35f5a84fff4543aeb93b9904376d2d84
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Василівська міська рада Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 24912088
Вебсайт замовника: http://vasrada.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 71600, Україна, Запорізька обл., Місто Василівка, Бульвар Центральний, 1
Контактна особа замовника: Калоша Світлана Олександрівна
+380977274297
vasmr@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 14:51
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 14:51
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:59
Очікувана вартість: 223 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Протокол № 6 від 15.11.2019 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кг
Сир кисломолочний ваговий не менше 9% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71600, Україна, Запорізька область, м. Василівка, Центральний,13, вул. Шевченка,84, вул. Шевченка, 81., м-н 40 років Перемоги, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
300 кг
Сир твердий не менше 50% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71600, Україна, Запорізька область, м. Василівка, Центральний,13, вул. Шевченка,84, вул. Шевченка, 81., м-н 40 років Перемоги, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості поставленої продукції протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня поставки товару на підставі видаткової накладної Постачальника Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2019 14:54
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 14:47
Додаток 5.docx
15 листопада 2019 14:47
Додаток 4.docx
15 листопада 2019 14:47
Додаток 3.docx
15 листопада 2019 14:47
Додаток 2.docx
15 листопада 2019 14:47
Додаток 1.docx
15 листопада 2019 14:47
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ сирна продукція.2020.doc
15 листопада 2019 14:47
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ сирна продукція.2020..pdf
15 листопада 2019 14:47
Оголошення сири.2020.pdf
15 листопада 2019 14:47
Протокол _ 6 від 15.11.2019 р..pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-09-000002 ● 28ce72ac92de467e82b283957afebd90
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-09 11:34:14
Рішення про початок моніторингу:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.12.2019 № 227

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 06.12.2019 № 227


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

2) UA-2019-11-15-002083-b, Василівська міська рада Запорізької області, код ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти (сир кисломолочний ваговий не менше 9% жирності, сир твердий не менше 50% жирності).

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3» на закупівлю товару ДК 021:2015 - 15540000-5 - Сирні продукти (Сир кисломолочний ваговий не менше 9% жирності, Сир твердий не менше 50% жирності) (UA-2019-11-15-002083-b, дата і час розкриття 02.12.2019 14:20) на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

2019-12-12 14:17:00

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 27 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Василівська міська рада Запорізької області, 24912088, Україна, Місто Василівка, Бульвар Центральний, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Сир твердий не менше 50% жирності, 223000UAH, 15540000-5, ДК021, 300, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 35f5a84fff4543aeb93b9904376d2d84, 2019-11-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 09 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій учасників торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Василівської міської ради Запорізької області (далі – Замовник), оформленого протоколом від 15.11.2019 № 6 (далі – тендерна документація, ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.12.2019; тендерна пропозиція ТОВ «Українська торгова компанія № 3»; протокол розгляду тендерних пропозицій б/д б/н; протокол засідання тендерного комітету від 06.12.2019 № 14 щодо визначення учасника ТОВ «Українська торгова компанія № 3» переможцем торгів; повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2019. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до вимог частини 6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій (далі – Інструкція) Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, наведених у Додатку 3 цієї тендерної документації, зокрема учасник повинен надати копію декларації виробника (або посвідчення про якість), видану на запропонований товар, яка повинна містити інформацію про найменування товару з посиланням для сиру твердого жирністю не менше 50% на ДСТУ 6003:2008, який поширюється на сири тверді, що виготовляються із пастеризованого коров’ячого молока із застосуванням молокозсідальних ферментів, заквасок або заквашувальних препаратів. ТОВ «Українська торгова компанія № 3» у своїй тендерній пропозиції надано декларації виробника продукції від 01.09.2019 № 2 234/4 та від 14.10.2019 № 2 235/4, які не містять посилання на ДСТУ 6003:2008, що є невідповідністю вимогам частини 6 Розділу 3 Інструкції та Додатку 3 тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Українська торгова компанія № 3» підлягала відхиленню як така, що не відповідала умовам тендерної документації, що є порушенням вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) порушень не встановлено., 11 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Українська торгова компанія № 3» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 171 000,00
UAH з ПДВ
165 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 175 968,00
UAH з ПДВ
166 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 12:39
sign.p7s
09 грудня 2019 18:04
sign.p7s
09 грудня 2019 18:03
8. Довідка МВД.pdf
09 грудня 2019 18:03
5. Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2019 18:03
4. Довідка п5 ст17.pdf
09 грудня 2019 18:03
3. Довідка п3 ст17.pdf
09 грудня 2019 18:03
2. Довідка п2 ст17.pdf
09 грудня 2019 18:03
1. Супровідний лист.pdf
02 грудня 2019 16:54
sign.p7s
02 грудня 2019 16:43
sign.p7s
26 листопада 2019 15:49
sign.p7s
26 листопада 2019 15:48
Технічна частина.rar
26 листопада 2019 15:48
Кваліфікаційна частина 2.rar
26 листопада 2019 15:48
Кваліфікаційна частина 1.rar
25 листопада 2019 17:13
sign.p7s
25 листопада 2019 17:12
Проект Договру.pdf
25 листопада 2019 17:12
Технічна частина.rar
25 листопада 2019 17:12
Кваліфікаційна частина 2.rar
25 листопада 2019 17:12
Кваліфікаційна частина 1.rar

Публічні документи

29 листопада 2019 17:32
Пропозиція.pdf
29 листопада 2019 17:32
Лист-згода.pdf
29 листопада 2019 17:32
Декларац сир ДСТУ 9% ВМЗ.pdf
29 листопада 2019 17:32
11. витяг з ЄДР.pdf
29 листопада 2019 17:32
10.1. Наказ затвердж Статуту.pdf
29 листопада 2019 17:32
10. Статут СІМБІ ПЛЮС.pdf
29 листопада 2019 17:32
6. протокол засновників № 1.pdf
29 листопада 2019 17:32
4. Дод 4 проєкт договору (9-2019).pdf
29 листопада 2019 17:32
3.2.1. Декларац_сир_тв.pdf
29 листопада 2019 17:32
3.2. Експертн висновок сир.pdf
29 листопада 2019 17:32
2.4.2. додаткова угода сири.pdf
29 листопада 2019 17:32
2.1.1. договір оренди авто.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
Рішення скасоване 165 500,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:06
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Очікує рішення 166 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:14
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
Відхилено 165 500,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:14

Актуальні тендери

До пошуку