Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картриджі до принтерів різних марок
Очікувана вартість
9 900,00 UAH
UA-2019-11-15-002074-b e97cbcd494384066909ca9aba45c9224
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Клименко

+380968020989 office.romny@sm.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РОМЕНСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37929744
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., м. Ромни, бульв. Шевченка, 14
Контактна особа: Наталія Клименко
+380968020989
office.romny@sm.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 15:29
Очікувана вартість: 9 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


державний бюджет загальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
картриджі до принтерів різних марок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару умови оплати передбачено розділом 4 проекту договору поставки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 15:07
ОГОЛОШЕННЯ_Картриджі_2019.doc
18 листопада 2019 15:07
Зміни_Оголошення_Картриджі.pdf
15 листопада 2019 14:45
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.doc
15 листопада 2019 14:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
18 листопада 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 15:07
ОГОЛОШЕННЯ_Картриджі_2019.doc
15 листопада 2019 14:45
ОГОЛОШЕННЯ_Картриджі_2019.doc
18 листопада 2019 15:07
Зміни_Оголошення_Картриджі.pdf
15 листопада 2019 14:45
КАРТРИДЖ оголошення.pdf
15 листопада 2019 14:45
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.doc
15 листопада 2019 14:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 18 листопада 2019 09:31
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:46
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! 1. Пунктом 6 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 регламентовано, що учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Відтак, можливість внесення переможцем будь-яких змін до поданої ним тендерної пропозиції після завершення аукціону на законодавчому рівні не передбачена. У випадку виникнення подібної ситуації Замовник буде вирішувати це питання у відповідності до законодавства. 2. Зазначення торгової марки на товар, який є еквівалентом, необхідно Замовнику з метою з'ясування відповідності запропонованого учасниками товару технічним вимогам Замовника
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:01
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Замовником зазначено ТЕХНІЧНІ параметри предмета закупівлі, пропозиція товару з іншими характеристиками Замовником розглядатись не буде. 2) До участі в електронних торгах система закупівель допускає всіх бажаючих та автоматично визначає переможця з найнижчою ціною. Пропозицію учасника з найменшою ціною Замовник розглядає як ОСТАТОЧНУ, тобто з урахуванням будь-яких його витрат, в тому числі і сплату податків (ця інформація зазначена в оголошенні про закупівлю)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-002074-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 21 листопада 2019 16:20
Невідповідність технічним вимогам пропозиції ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
Шановний Замовнику! Пропозиція ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" не відповідає технічним вимогам закупівлі по п.1 Замість картрииджа відновленого з оригінального корпусу, яким являється PN-55AR, як того вимагається в документації (Картридж лазерний PN-55AR для лазерного принтера HP LJ P3015 (або аналог), запропонований картридж звичайний, китайський виробництва PRINTERMAYIN, який не являється аналогом PN-55AR, по характеристикам надійності. Для довідки прикріплюємо файл з класифікацією картриджів до лазерних принтерів. Виходячи з вищевказаного пропозиція ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" повинна бути дискваліфікована, як така, що не відповідає технічним вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 17:02
Шановний учасник! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що запропонований ТОВ "Суми Транс Лоджистік" картридж PRINTERMAYIN відповідає тим ТЕХНІЧНИМ параметрам, що вимагались Замовником.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-15-002074-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 26 листопада 2019 06:43
Невідповідність технічним вимогам пропозиції ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
Шановний замовнику! А як тоді трактувати відповідь на запитання учасника, який не прийняв участь у закупівлі : "Замовником зазначено ТЕХНІЧНІ параметри предмета закупівлі, пропозиція товару з іншими характеристиками Замовником розглядатись не буде". Отаке - пішли купувати Мерседес, а вернулись на Запорожці!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2019 14:00
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що при здійсненні закупівель за бюджетні кошти замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, регламентованих статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, таких як, недискримінація учасників, добросовісна конкуренція, максимальна економія та ефективність. При оголошенні закупівлі Замовником визначено товар, який має певні технічні характеристики, і серед них така ознака, як НАДІЙНІСТЬ, відсутня. При цьому ми чудово розуміє суть порушеного Вами питання та звісно, дуже вдячні за надану Вами так звану «класифікацію картриджів». Однак, з огляду на те, що офіційного характеру ця інформація не носить, Замовник не вправі використовувати її в якості підстави для відхилення тендерної пропозиції того чи іншого учасника. Якщо все ж таки ця класифікація має статус офіційної, обов’язково проінформуйте нас про це. Дякуємо!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-15-002074-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 27 листопада 2019 14:43
Про помилку в документації
Шановний замовнику! Згоден, що Ви є заложниками помилки допущеної в документації. Закупівля є допороговою і використання слова "аналог , або еквівалент" не є обовязковим, це право замовника використовувати їх чи ні. При вказуванні конкретних марок товарів ці словосполучення слід уникати і тоді буде закуплений товар, який дійсно потрібний, а не самий дешевий. В цій ситуації претензій по вибору переможця закупівлі не буду мати. Відповідь можете не надавати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 12:17
Шановний Учаснику! Замовник не допускав помилок в документації. Закон України "Про публічні закупівлі", зокрема, стаття 3, поширює свою дію на всіх замовників, незалежно від того, проводить замовник допорогову закупівлю, чи застосовує відповідну тендерну процудуру (це щодо питання визначення конкретної торгової марки). Але ми в будь-якому випадку вдячні Вам за спілкування!!!

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" 3 234,00
UAH з ПДВ
3 234,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 4 935,00
UAH з ПДВ
4 935,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 8 800,00
UAH з ПДВ
8 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 16:04
Статут.pdf
20 листопада 2019 16:04
Рішення 2.jpg
20 листопада 2019 16:04
Рішення 1.pdf
20 листопада 2019 16:04
Рішення 1.jpg
20 листопада 2019 16:04
Наказ на призначення.jpg
20 листопада 2019 16:04
дов статистика2.jpg
20 листопада 2019 16:04
дов статистика.jpg
20 листопада 2019 16:04
дов дпі.jpg
20 листопада 2019 16:04
витяг СТЛ.pdf
20 листопада 2019 16:04
виписка 2.jpg
20 листопада 2019 16:04
cвид реестр СТЛ.pdf
20 листопада 2019 16:04
cвид НДС СТЛ.pdf
20 листопада 2019 16:04
Лист-відгук СУМ ДУ.pdf
20 листопада 2019 16:04
Виконаний договір СУМ ДУ.pdf
20 листопада 2019 16:04
Видат. накладна СУМ ДУ.pdf
20 листопада 2019 16:04
12.jpg
20 листопада 2019 16:04
2.jpg
20 листопада 2019 16:04
1.jpg
20 листопада 2019 16:04
Рішення 29.01.19.jpg
20 листопада 2019 16:04
1.jpg
20 листопада 2019 16:04
Технічна специфікація 20.11..pdf
20 листопада 2019 16:04
Пропозиція 20.11..pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 13:07
Документ_ЄДР_1005715893_20190905.zip
20 листопада 2019 13:07
сертификация_С_20180101.pdf
20 листопада 2019 13:07
Довідка.pdf
20 листопада 2019 13:07
Довідка захист довкілля.pdf
20 листопада 2019 13:07
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
20 листопада 2019 13:07
Documeynt_BOM.zip
20 листопада 2019 13:07
PPIP.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
Переможець 3 234,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 17:11

Документи

27 листопада 2019 16:59
Рішення_переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
3 234,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 16:59
Рішення_переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 16:19
ДОГОВІР СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК.PDF укладений
03 грудня 2019 16:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 234,00
UAH (в тому числі ПДВ 539,00 UAH)