55520000-1- Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях)
Catering services (Nutrition services for patients in infectious diseases hospitals)
Очікувана вартість
40 500 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002057-c de38e42c701041b29d4369e6b09d60b6
Укладання рамкової угоди    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати оголошення з відомостями про рамкову угоду PDFHTML
Відбори за рамковою угодою:
Ідентифікатор відбору Відбори за рамковою угодою:
UA-2020-01-10-000092-b
UA-2020-01-09-001906-c

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999023
Місцезнаходження: 65023, Україна , Одеська область обл., місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА будинок 5/7
Контактна особа: Шахова Олена Анатоліївна
+380487234440
infectbuh.odessa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "CITY CLINICAL INFECTION HOSPITAL" ODESSA CITY COUNCIL
National ID: 01999023
Contact point: Shakhova Olena
+380487234440
infectbuh.odessa@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:36
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:36
Очікувана вартість: 40 500 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 3
Строк, на який укладається рамкова угода: 4 роки
Publication date: 15 листопада 2019 17:00
Enquiries until: 06 грудня 2019 00:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 00:00
Planned auction date: 23 грудня 2019 14:36

Information

Estimated total value: 40 500 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 40 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 250 000,00 UAH
Count of parties to sign framework agreement: 3
Agreement duration: 4 years

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
55520000-1- Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях)
Catering services (Nutrition services for patients in infectious diseases hospitals)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14420 штуки
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дитині віком до 1 року (гастро стіл без молока) (одиниця виміру: прикорм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА будинок 5/7
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering services for patients in infectious diseases hospitals, in particular: nutrition services for a child under the age of 1 (gastronomy table without milk) (measurement unit: livestock feed)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
15280 штуки
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дитині віком від 1 до 3 років (гастро стіл з молоком) (одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА будинок 5/7
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering services for patients in infectious diseases hospitals, in particular: nutrition services for a child aged 1 to 3 years old (gastro table with milk) (unit: 4 meals per person per day)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
18028 штуки
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дитині віком від 1 до 3 років (гастро стіл без молока)(одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА будинок 5/7
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering services for patients in infectious diseases hospitals, in particular: nutrition services for a child aged 1 to 3 years old (Gastro table without milk) (unit: 4 meals per person per day)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
22068 штуки
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дитині віком від 3 до 10 років (гастро стіл з молоком)(одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА будинок 5/7
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering services for patients in infectious diseases hospitals, namely: nutrition services for a child aged from 3 to 10 years old (gastro table with milk) (unit: 4 meals per person per day)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
27300 штуки
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дитині віком від 3 до 10 років (гастро стіл без молока)(одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА будинок 5/7
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Services for providing food to patients in infectious diseases hospitals, namely: nutrition services for a child aged 3 to 10 years old (gastronomy table without milk) (unit: 4 meals per person per day)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
21132 штуки
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дитині віком від 11 до 18 років (гастро стіл з молоком)(одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА будинок 5/7
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering services for patients in infectious diseases hospitals, in particular: nutrition services for a child aged 11 to 18 (gastro table with milk) (unit: 4 meals per person per day)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
5884 штуки
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дитині віком від 11 до 18 років (гастро стіл без молока)(одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА будинок 5/7
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering services for patients in infectious diseases hospitals, in particular: nutrition services for a child aged 11 to 18 (gastronomy table without milk) (unit: 4 meals per person per day)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
111832 штуки
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дорослому (гастро стіл з молоком)(одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА будинок 5/7
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering services for patients in infectious hospitals, namely: catering services for adults (gastro table with milk) (unit of measurement: 4 meals a day per person)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
37772 штуки
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дорослому (гастро стіл без молока)(одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА будинок 5/7
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering services for patients in infectious diseases hospitals, namely: catering services for adults (gastronomy table without milk) (unit: 4 meals per person per day)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
14360 штуки
Послуги з надання харчування в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування матері, що годують дитину груддю та здійснюють догляд за дитиною в стаціонарі в закладі охорони здоров'я (одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА будинок 5/7
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering services in infectious diseases hospitals, in particular: maternity feeding services for a child who is breastfeeding and caring for a child in a hospital in a health care facility (unit: 4 meals a day per person)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
58348 штуки
Послуги з надання харчування в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування матері або інші члени сім’ї, які перебувають у стаціонарі разом із хворим дітьми віком до 6 років (одиниця виміру: 1-разове харчування однієї особи на добу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА будинок 5/7
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Nutrition services in infectious diseases hospitals, such as maternity services or other family members who are in hospital together with sick children under the age of 6 (unit of measurement: 1 meal per person per day)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Замовником на банківський рахунок Постачальника за фактично надані послуги на підставі акту наданих послуг та рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2019 17:00
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 17:00
проект рамк. угод. проект догов..docx
15 листопада 2019 17:00
ТД рамкова угода.docx
15 листопада 2019 17:00
проект рамк. угод. проект догов..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-16-000043 ● 24b7c8bcf3fc46a1ba783bccd0f89fbd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-16
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-16 16:42:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.01.2020 Одеса № 17

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідуючого сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.01.2020

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2019-11-15-002057-c 15.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-20 10:43:22

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 № 17 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом «ДК 021:2015:55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях), яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна інфекційна лікарня» Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-15-002057-c, дата оприлюднення 15.11.2019).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо наступних питань, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам пункту 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни,
що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 19.09.2018 № ОД-1399, який укладено між ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 жовтня 2019 року № 2207-09, посвідчення водія на Христодорова Сергія Володимировича та Продана Романа Олександровича, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ХТ), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «копія договору на санітарну обробку складських приміщень з наданням копій актів виконаних робіт за останні два місяці до дати оприлюднення оголошення», тоді як згідно Акту Прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 05.09.2019 № 6063 на складських приміщеннях, які розташовані за адресою: м. Одеса, пр. М. Жукова, б. 105 – відсутня інформація проведення робіт щодо дезінфекції, а згідно пункту 2.1.а) договору від 10 грудня 2018 року № 343, виконавець (ТОВ НВП «АЛЮР») зобов’язується здійснювати обслуговування об’єкта по дезінфекції, дезінсекції та дератизації протягом дванадцяти місяців з моменту укладання договору (кратність обслуговування – щомісячно)?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни,
що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 08.11.2018 № ОД-1651, який укладено між ТОВ «ТОНАР К» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» від 30.07.2019 – 01.08.2019 № 2691, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація), що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді
скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ТОНАР К», а саме: договір суборенди нерухомого майна
від 01 грудня 2018 року та договір оренди нежилого приміщення від 27.11.2014 № 2-Т?
7) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток)
на скановані документи», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копії документів, які містять накладення, а саме: посвідчення про якість № 0001227 на яйця курячі та декларація виробника на рибу та морепродукти, що експортуються в Україну від 01 серпня 2019 року?
8) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» від 06.12.2019 № 5399, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація), що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
9) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді
скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ОЛЬГА», а саме: договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2019, договір оренди нежитлового приміщення від 20.08.2018, посвідчення водія на Печеного Сергія Вікторовича, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований фургон малотоннажний-в марки Opel моделі COMBO (державний номер ВН9802ІР)?
10) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам Розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації, тоді як згідно довідки «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг», Чилік Софія Дмитрівна займає посаду кухар, а відповідно до наказу від 04 листопада 2019 року № 168 – кухонний робітник?
11) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу, який містить накладення, а саме: сертифікат якості на рибу та рибопродукти, що експортуються в Україну від 28.08.2019?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-22 14:15:31

відповідь на моніторинг

відповідь на моніторинг

Надання інформації про усунення порушення замовником

заперечення на висновок

2020-02-12 17:01:58

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КНП "МКІЛ" ОМР, 01999023, Україна, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА будинок 5/7
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з надання харчування в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування матері або інші члени сім’ї, які перебувають у стаціонарі разом із хворим дітьми віком до 6 років (одиниця виміру: 1-разове харчування однієї особи на добу), 40500000UAH, 55520000-1, ДК021, 58348, штуки, NONE
  3. Інформація про оприлюднення: de38e42c701041b29d4369e6b09d60b6, 2019-11-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Закупівля за рамковою угодою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 16 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 5 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладення рамкової угоди, укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна інфекційна лікарня» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про укладання рамкової угоди, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено протоколом тендерного комітету, тендерні пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА», протокол засідання тендерного комітету від 24.12.2019 № 15, повідомлення про намір укладення рамкової угоди від 24.12.2019, рамкову угоду від 09.01.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.01.2020, договір про закупівлю від 23.01.2020 № 1, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 22.01.2020, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою від 24.12.2019 № 15, тендерні пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ТОНАР К», ТОВ «ОЛЬГА», відповідають кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та визначені переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу від 16.12.2019 та укладено договір про закупівлю від 23.01.2020 № 1. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до пункту 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на проведення лабораторних досліджень готових страв та копію документу, який підтверджує проведення дослідження у другому півріччі 2019 року. ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано договір на виконання (передачу) робіт від 19.09.2018 № ОД-1399 з Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» без сканованої копії протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору (надано договір не в повному обсязі), чим порушено пункт 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги»; - відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Відповідно до абзацу 3 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати документально підтверджену наявність власних або орендованих складських та виробничих приміщень для виготовлення та зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції на території м. Одеси (документи, які підтверджують право власності на ці приміщення або договір оренди, суборенди тощо). Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії документів, завірені підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 жовтня 2019 року № 2207-09, чим порушено вимоги абзацу 3 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (для вказаного документу ТД не передбачено надання копії); - відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Відповідно до абзацу 8 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які зазначені у довідці про наявність автотранспорту (у випадку відсутності власного автотранспорту також надаються договори оренди автотранспорту або інший документ (договір, угода), який підтверджує можливість надання послуг). Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії документів, завірені підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ХТ), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ), чим порушено вимоги абзацу 8 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (для вказаних документів ТД не передбачено надання копій); - відповідно до вимог абзацу 5 Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на санітарну обробку складських приміщень з наданням копій актів виконаних робіт за останні два місяці до дати оприлюднення оголошення. ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» надано договір від 10.12.2018 № 343, у якому Виконавець зобов’язується здійснювати обслуговування об’єкта по дезінфекції, дезінсекції та дератизації протягом дванадцяти місяців з моменту укладання договору (кратність обслуговування – щомісячно). На порушення вимог абзацу 5 Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, що підтверджує проведення робіт із дезінфекції за вересень місяць, що є складовим елементом дезінфекційних заходів (відповідно до статті 1 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»). За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТОНАР К» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до пункту 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на проведення лабораторних досліджень готових страв та копію документу, який підтверджує проведення дослідження у другому півріччі 2019 року. ТОВ «ТОНАР К» у складі тендерної пропозиції надано договір на виконання (передачу) робіт від 08.11.2018 № ОД-1651 з Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» без сканованої копії протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору (надано договір не в повному обсязі), чим порушено пункт 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги»; - відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Відповідно до абзацу 3 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати документально підтверджену наявність власних або орендованих складських та виробничих приміщень для виготовлення та зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції на території м. Одеси (документи, які підтверджують право власності на ці приміщення або договір оренди, суборенди тощо). Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії документів, завірені підписом керівника та печаткою ТОВ «ТОНАР К», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 грудня 2018 року та договір оренди нежилого приміщення від 27.11.2014 № 2-Т, чим порушено вимоги абзацу 3 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (для вказаних документів ТД не передбачено надання копій); - відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. ТОВ «ТОНАР К» у складі тендерної пропозиції надано копії документів, які містять накладення, а саме: посвідчення про якість № 0001227 на яйця курячі та декларація виробника на рибу та морепродукти, що експортуються в Україну від 01 серпня 2019 року, чим порушено вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЬГА» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Відповідно до абзацу 3 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати документально підтверджену наявність власних або орендованих складських та виробничих приміщень для виготовлення та зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції на території м. Одеси (документи, які підтверджують право власності на ці приміщення або договір оренди, суборенди тощо). Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії документів, завірені підписом керівника та печаткою ТОВ «ОЛЬГА», а саме: договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2019, договір оренди нежитлового приміщення від 20.08.2018, чим порушено вимоги абзацу 3 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (для вказаних документів ТД не передбачено надання копій); - відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Відповідно до абзацу 8 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які зазначені у довідці про наявність автотранспорту (у випадку відсутності власного автотранспорту також надаються договори оренди автотранспорту або інший документ (договір, угода), який підтверджує можливість надання послуг). Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії документів, завірені підписом керівника та печаткою ТОВ «ОЛЬГА», а саме: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований фургон малотоннажний-в марки Opel моделі COMBO (державний номер ВН9802ІР), чим порушено вимоги абзацу 8 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (для вказаного документу ТД не передбачено надання копії); - відповідно до вимог абзаців 1 та 6 Розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг та копії витягів з трудових книжок, що свідчать про наявність трудових відносин між учасником та працівником (перша та остання сторінка) або копії трудових угод з працівниками, або копії наказів про призначення на посаду працівників, зазначених в довідці. У довідці «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг» зазначено, що Чилік Софія Дмитрівна займає посаду кухар, проте відповідно до наказу (розпорядження) про прийняття на роботу від 04.11.2019 № 168 – її призначено на посаду кухонного робітника, що суперечить інформації, зазначеної у довідці, чим порушено вимоги абзаців 1 та 6 Розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації; - відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи». ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано копію документу, який містять накладення, а саме: сертифікат якості на рибу та рибопродукти, що експортуються в Україну від 28.08.2019, чим порушено вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. На підставі викладеного, керуючись вимогами пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладення договору - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Висновок оскаржено в Одеському Окружному адміністративному суді № 420/1399/20 від 19.02.2020 року.

2020-02-20 11:27:41

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 17 грудня 2019
UA-2019-11-15-002057-cde38e42c701041b29d4369e6b09d60b6
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999023
Місцезнаходження: 65023, Україна, Одеська область обл., місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА будинок 5/7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОНАР К" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 15:26
sign.p7s
27 грудня 2019 09:33
sign.p7s
27 грудня 2019 09:33
sign.p7s
14 грудня 2019 19:01
sign.p7s
14 грудня 2019 19:01
sign.p7s
14 грудня 2019 13:24
Ліцензія банку.zip
14 грудня 2019 13:24
Ліцензія банку.pdf..P7S
14 грудня 2019 13:24
Ліцензія банку.pdf
14 грудня 2019 13:24
Довіреність Свобода.zip
14 грудня 2019 13:24
Банківська гарантія.zip
14 грудня 2019 13:24
8.Інші документи.pdf
14 грудня 2019 13:24
4.Повноваження.pdf
14 грудня 2019 13:24
2.Відповідність ст.17.pdf
14 грудня 2019 13:24
3.Технічні вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 19:44
sign.p7s
08 січня 2020 19:43
Інфекційна цінова.pdf
27 грудня 2019 14:00
sign.p7s
27 грудня 2019 14:00
sign.p7s
15 грудня 2019 16:47
sign.p7s
15 грудня 2019 16:47
sign.p7s
15 грудня 2019 16:46
Ліцензія.zip
15 грудня 2019 16:46
Лицензия заверенная (2).pdf
15 грудня 2019 16:46
Довіреність.zip
15 грудня 2019 16:46
Банківська гарантія.zip
15 грудня 2019 16:46
11.Інші документи.pdf
15 грудня 2019 16:46
10.Повноваження.pdf
15 грудня 2019 16:46
9.Персональні дані.pdf
15 грудня 2019 16:46
4.Відомості щодо ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 16:34
sign.p7s
26 грудня 2019 17:23
sign.p7s
26 грудня 2019 17:23
sign.p7s
15 грудня 2019 17:02
sign.p7s
15 грудня 2019 17:02
sign.p7s
15 грудня 2019 17:00
Розпорядження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:00
Повноваження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:00
Гарантія.7z
15 грудня 2019 17:00
Гарантiя_196.pdf_(1).p7s
15 грудня 2019 17:00
Гарантiя_196.pdf.p7s
15 грудня 2019 17:00
Гарантiя_196.pdf
15 грудня 2019 17:00
6) Проект договору.pdf
15 грудня 2019 17:00
5) Інші документи ч.2.pdf
15 грудня 2019 17:00
5) Інші документи ч.1.pdf
15 грудня 2019 17:00
4) Повноваження.pdf
15 грудня 2019 17:00
2) Ст.17.pdf
15 грудня 2019 17:00
Меню (прикорм).pdf
15 грудня 2019 17:00
Меню (молочний).pdf
15 грудня 2019 17:00
Меню (безмолочний).pdf
15 грудня 2019 17:00
3) Тех. вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 40 424 784,56
UAH
40 424 784,56
UAH
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" 40 457 231,60
UAH
40 457 231,60
UAH
Документи
ТОВ "ТОНАР К" 40 499 532,28
UAH
40 499 532,28
UAH
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 15:26
sign.p7s
27 грудня 2019 09:33
sign.p7s
27 грудня 2019 09:33
sign.p7s
14 грудня 2019 19:01
sign.p7s
14 грудня 2019 19:01
sign.p7s
14 грудня 2019 13:24
Ліцензія банку.zip
14 грудня 2019 13:24
Ліцензія банку.pdf..P7S
14 грудня 2019 13:24
Ліцензія банку.pdf
14 грудня 2019 13:24
Довіреність Свобода.zip
14 грудня 2019 13:24
Банківська гарантія.zip
14 грудня 2019 13:24
8.Інші документи.pdf
14 грудня 2019 13:24
4.Повноваження.pdf
14 грудня 2019 13:24
2.Відповідність ст.17.pdf
14 грудня 2019 13:24
3.Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 16:34
sign.p7s
26 грудня 2019 17:23
sign.p7s
26 грудня 2019 17:23
sign.p7s
15 грудня 2019 17:02
sign.p7s
15 грудня 2019 17:02
sign.p7s
15 грудня 2019 17:00
Розпорядження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:00
Повноваження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:00
Гарантія.7z
15 грудня 2019 17:00
Гарантiя_196.pdf_(1).p7s
15 грудня 2019 17:00
Гарантiя_196.pdf.p7s
15 грудня 2019 17:00
Гарантiя_196.pdf
15 грудня 2019 17:00
6) Проект договору.pdf
15 грудня 2019 17:00
5) Інші документи ч.2.pdf
15 грудня 2019 17:00
5) Інші документи ч.1.pdf
15 грудня 2019 17:00
4) Повноваження.pdf
15 грудня 2019 17:00
2) Ст.17.pdf
15 грудня 2019 17:00
Меню (прикорм).pdf
15 грудня 2019 17:00
Меню (молочний).pdf
15 грудня 2019 17:00
Меню (безмолочний).pdf
15 грудня 2019 17:00
3) Тех. вимоги.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 19:44
sign.p7s
08 січня 2020 19:43
Інфекційна цінова.pdf
27 грудня 2019 14:00
sign.p7s
27 грудня 2019 14:00
sign.p7s
15 грудня 2019 16:47
sign.p7s
15 грудня 2019 16:47
sign.p7s
15 грудня 2019 16:46
Ліцензія.zip
15 грудня 2019 16:46
Лицензия заверенная (2).pdf
15 грудня 2019 16:46
Довіреність.zip
15 грудня 2019 16:46
Банківська гарантія.zip
15 грудня 2019 16:46
11.Інші документи.pdf
15 грудня 2019 16:46
10.Повноваження.pdf
15 грудня 2019 16:46
9.Персональні дані.pdf
15 грудня 2019 16:46
4.Відомості щодо ст.17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 40 424 784,56
UAH
24 грудня 2019 15:56
ТОВ "ОЛЬГА"
#25047770
Переможець 40 457 231,60
UAH
24 грудня 2019 15:57
ТОВ "ТОНАР К"
#35999668
Переможець 40 499 532,28
UAH
24 грудня 2019 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 40 424 784,56
UAH
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" 40 457 231,60
UAH
Документи
ТОВ "ТОНАР К" 40 499 532,28
UAH
Документи

Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)

Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до: 09 січня 2020 00:01
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дитині віком до 1 року (гастро стіл без молока) (одиниця виміру: прикорм)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 59.8 UAH без ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 60 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 60.5 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дитині віком від 1 до 3 років (гастро стіл з молоком) (одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 123.94 UAH без ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 124 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 124 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дитині віком від 1 до 3 років (гастро стіл без молока)(одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 122.61 UAH без ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 122.8 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 123 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дитині віком від 3 до 10 років (гастро стіл з молоком)(одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 140.25 UAH без ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 140.35 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 140.5 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дитині віком від 3 до 10 років (гастро стіл без молока)(одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 132.64 UAH без ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 132.8 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 132.8 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дитині віком від 11 до 18 років (гастро стіл з молоком)(одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 142.29 UAH без ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 142.5 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 142.29 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дитині віком від 11 до 18 років (гастро стіл без молока)(одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 137.9 UAH без ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 137.95 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 138 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дорослому (гастро стіл з молоком)(одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 143.38 UAH без ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 143 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 143.5 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з надання харчування хворим в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування дорослому (гастро стіл без молока)(одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 137.94 UAH без ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 137.9 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 138 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з надання харчування в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування матері, що годують дитину груддю та здійснюють догляд за дитиною в стаціонарі в закладі охорони здоров'я (одиниця виміру:4-разове харчування однієї особи на добу)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 140.12 UAH без ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 142 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 140.5 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з надання харчування в інфекційних лікарнях, а саме: послуги з надання харчування матері або інші члени сім’ї, які перебувають у стаціонарі разом із хворим дітьми віком до 6 років (одиниця виміру: 1-разове харчування однієї особи на добу)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 28.57 UAH без ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 29.1 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 29 UAH без ПДВ

Рамкова угода

Статус:
Укладена рамкова угода


Угода Опубліковано
Скан рамкової угоди.pdf
09 січня 2020 15:43
Скан рамкової угоди.pdf
09 січня 2020 15:58
sign.p7s
09 січня 2020 15:59

Актуальні тендери

До пошуку