ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С191713 Чапліївка-Тиманівка-Бензики (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value C191713 Chapliyivka-Tymanivka-Benziki (separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
18 682 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002034-c 57c5ab32e3a241e29e4416699c81c4e5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження замовника: 40030, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Контактна особа замовника: Касьян Яна Олександрівна
0954531719
ffgg@ukr.net
Official name: Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini"
National ID: 42524164
Contact point: Kasyan Yana Alexandrivna
0954531719
ffgg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 21 січня 2020 15:07
Очікувана вартість: 18 682 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 186 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 15 листопада 2019 16:53
Enquiries until: 06 грудня 2019 09:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 18 682 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 93 410 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 186 820,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення
С191713 Чапліївка-Тиманівка-Бензики (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value C191713 Chapliyivka-Tymanivka-Benziki (separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення
С191713 Чапліївка-Тиманівка-Бензики (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С191713 Чапліївка-Тиманівка-Бензики (окремими ділянками)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value C191713 Chapliyivka-Tymanivka-Benziki (separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2019 16:54
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 16:53
Проект договора.docx
15 листопада 2019 16:53
ТД чапліївка Тиманівка Бензики.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000029 ● d697423e53904026b83f546123bec98f
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03 15:43:08
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2019-11-15-002034-c 15.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Актуальні тендери

До пошуку