Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютери
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002021-c 04de160ae25d4f6081f87cd0910f8ff8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Царук Олена Вікторівна

+380485331750 komunosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУСВТГРР "Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів та установ освіти"
Код ЄДРПОУ: 38302654
Місцезнаходження: 67400, Україна , Одеська обл., місто Роздільна, вул.Ярослава Мудрого,1 а
Контактна особа: Царук Олена Вікторівна
+380485331750
komunosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 14:56
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


з метою закупівлі комп’ютерів для комп’ютерних класів та шкільної бібліотеки Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Роздільянської районної ради Одеської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Ярослава Мудрого, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:49
2019 Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:40
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По першому та другому питанню:
Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.
У Додатку №1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі» прописано, що у випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обгрунтування того, що запропоноване обладнання є не гіршим.

По третьому питанню: питання є не зовсім зрозумілим
Розділ I. Загальні положення.
Частина 5. Недискримінація учасників
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, крім випадків, передбачених Законом України «Про санкції» та Указом Президента від 16.09.2015 №549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».


Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1.9. За результатами аукціону протягом 1 дня з дня аукціону учасник, якого визнано переможцем, має дозавантажити остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ».

Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції
1.2. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни всіх податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, у тому числі податку на додану вартість, в разі, якщо учасник є платником даного податку. Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, він повинен надати у складі своєї пропозицію відповідну довідку в довільній формі.


У Додатку №2 до тендерної документації ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» вказано:

п/п Найменування предмета закупівлі Од. виміру Кількість Ціна за одиницю, грн. з ПДВ (або без ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ) Всього, грн. з ПДВ (або без ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ)
1. Комп’ютер (вказати модель) шт 15
2. Комп’ютер (вказати модель) шт 4
Загальна вартість тендерної пропозиції, грн. з ПДВ (якщо учасник не є платником ПДВ поруч з ціною має бути зазначено: «без ПДВ») (цифрами та словами)
У т.ч ПДВ грн. (для учасників - платників ПДВ) (цифрами та словами)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 174 150,00
UAH з ПДВ
174 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЖИ БІ ЕМ" 185 000,00
UAH з ПДВ
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2019 16:21
ДФС 29.11.zip
08 грудня 2019 16:21
МВС 04.12.zip
02 грудня 2019 17:39
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:06
Сертифікат Lenovo IdeaPad.rar
02 грудня 2019 17:06
Додаток №6 - лист-згода.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 17:50
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:47
Довідка щодо санкцій.pdf
02 грудня 2019 17:47
Відомості з ЄДРПОУ .pdf
02 грудня 2019 17:47
Витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2019 17:47
Висновок СЕС.pdf
02 грудня 2019 17:47
Висновок СЕС (3).pdf
02 грудня 2019 17:47
Висновок СЕС (2).pdf
02 грудня 2019 17:47
Порівняльна таблиця.pdf
02 грудня 2019 17:47
Копія Статуту .PDF
02 грудня 2019 17:47
Копія паспорту.pdf
02 грудня 2019 17:47
Копія договору .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ДЖИ БІ ЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 174 150,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
174 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:52
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 09:41
договір укладений
16 грудня 2019 09:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 174 150,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 025,00 UAH)