Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002010-c b827704c25694456a6210374f732397a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кравченко Олексій Миколайович

380665516410 zakupivli@dn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 13486010
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, площа Соборна, будинок 3
Контактна особа: Кравченко Олексій Миколайович
380665516410
zakupivli@dn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 15:30
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
281 штуки
ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84116, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Батюка, буд. 8.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 16:46
оголошення_картридж .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 18 листопада 2019 09:21
Дата відповіді: 19 листопада 2019 15:14
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"» затвердженої наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 № 10 фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень має можливість звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі. Проте Ваше запитання не містить необхідності у роз’ясненні інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі.
Водночас повідомляємо, що рішення буде прийматися у відповідності до чинних нормативних документів.
Дякуємо за питання.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:41
Дата відповіді: 19 листопада 2019 15:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне.
В оголошенні (додаток 2) вказані картриджі які можуть бути замінені аналогами, це картриджі для принтерів/БФП: Canon i-Sensys MF 3010, Canon i-SENSYS LBP6030, Canon i-SENSYS LBP6020, HP Lazer Jet P 1102, Lazer Jet P 1102wn, Сanon i-SENSYS MF 210/211, HP LJ M1536 dnf MFP та Canon i-SENSYS LBP212dw.
В оголошенні (додаток 2) вимагається перелік документів, на підставі яких можна пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, також форма пропозиції містить поле, де необхідно вказати конкретну торгову марку/модель запропонованого товару.
Обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців або юридичних осіб, платників ПДВ або неплатників ПДВ в оголошенні немає. На етапі розгляду пропозицій учасників електронною системою закупівель автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни та замовником оцінюються документи учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Дякуємо за питання.
обмеження кола учасників до одного
Дата подання: 21 листопада 2019 16:09
Згідно вимог до оголошення, у складі пропозиції учаснику необхідно надати оригінал технічного паспорту від представництва компанії Epson в Україні на "Картридж оригінальний T 8651 black для БФП Epson Work Force Pro WF - M5690". Дана вимога обмежує коло учасників до одного, якому представництво компанії Epson в Україні надасть такий технічний паспорт та зареєструє за ним цей проект, що суперечить чинному Законодавству. Чи можливо надавати еквівалентні документи на задоволення цієї вимоги? Наприклад: "... або надання партнерського договору з представником виробника оригінальної продукції в Україні та гарантійний лист від учасника про постачання офіційно завезеної оригінальної продукції, а також надання оригіналу технічного паспорту від учасника на оригінальну продукцію, згідно якого характеристики картриджів повинні бути не гіршими, ніж у оригіналу".
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-002010-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 26 листопада 2019 17:06
дотримання принципів, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Шановний, Замовник. Звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання вимог чинного законодавства стосовно об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій.
Додатком2 Оголошення про проведення торгів у системі допорогових електронних закупівель визначений обов’язок Учасника у випадку постачання еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) чітко визначених документів, серед яких вимога щодо надання: п.6.2.1. Оригінал паспорту від виробника картриджів на Замовника; 6.2.2. Завірену копію сертифікату підприємства виробника еквівалентної продукції на систему управління якістю ISO 9001:2015; п.6.2.3. Завірену копію сертифікату підприємства виробника еквівалентної продукції на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015. Проте в порушення п.6.2.1, п.6.2.2. та п. 6.2.3 Учасником (ФОП "МУХІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ") в жодному із документів пропозиції не зазначено відомості про виробника товару, а саме: КАРТРИДЖ HP LJ CE285A/CANON 725 (FLCE285A/725) FREE Label для принтерів/БФП: Canon i-Sensys MF 3010, Canon i-SENSYS LBP6030, Canon i-SENSYS LBP6020, HP Lazer Jet P 1102, Lazer Jet P 1102wn (п.1 Пропозиції), КАРТРИДЖ CANON 737 (FL-737) FREE Label для БФП: Сanon i-SENSYS MF 210/211 (п.2 Пропозиції), КАРТРИДЖ HP LJ CE278A/CANON 728 (FLCE278A/728) FREE Label для принтеру: HP LJ M1536 dnf MFP (п.3 пропозиції) та КАРТРИДЖ CANON 052H (PN-052HGL) PATRON GREEN Label для принтеру: Canon i-SENSYS LBP212dw (п.4 Пропозиції). Також звертаємо Вашу увагу на те, що відомості про виробника товару так само не зазначені в Паспортах якості, копії яких надані у складі пропозиції Учасника (ФОП "МУХІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"). Відсутність відомостей про виробника запропонованого товару унеможливлює перевірку виконання вимог п.п. 6.2.1, 6.2.2, 6.2.3, 6.2.4, 6.2.6 та 6.2.7 Додатку2 Оголошення про проведення торгів у системі допорогових електронних закупівель. Також звертаємо увагу Замовника на неналежне виконання Учасником (ФОП "МУХІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ") вимог п. 6.2.5. (в разі якщо продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, надати копію листа з органу сертифікації про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, дійсного на дату розкриття пропозицій). У складі пропозиції Учасника (ФОП "МУХІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ") наявна копія Рішення №DR0015 від 11.01.2012 року, в якому ОС УКРСЕРТКОМП'ЮТЕР з посиланням на “Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні”, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України № 28 від 01.02.2005 року надає інформацію станом на 11.01.2012 року про те, що запропонований товар не підлягає сертифікації. Звертаємо Вашу увагу на те, що копія Рішення №DR0015 від 11.01.2012 року, видане ОС УКРСЕРТКОМП'ЮТЕР, втратило свою чинність у зв’язку із тим, що Наказ Держспоживстандарту України № 28 від 01.02.2005 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 року. Враховуючи наведене звертаємося до Замовника із вимогою щодо відхилення пропозиції Учасника (ФОП "МУХІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"), як такої, що не відповідає вимогам п.п. 6.2.1, 6.2.2, 6.2.3, 6.2.4, 6.2.5, 6.2.6 та 6.2.7 Додатку2 Оголошення про проведення торгів у системі допорогових електронних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 10:36
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно п.12 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" затвердженою наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
Ваша вимога не містить зауважень на рішення Замовника.
Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУХІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 96 548,52
UAH з ПДВ
96 548,52
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 113 712,00
UAH з ПДВ
113 712,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 133 080,00
UAH з ПДВ
133 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 13:55
Електронний підпис

Публічні документи

22 листопада 2019 20:58
Електронний підпис
22 листопада 2019 20:56
ВВМ ( UA-2019-11-15-002010-c ).pdf
22 листопада 2019 20:56
ВВМ (статут).pdf
22 листопада 2019 20:56
Фінансовий звіт на 30.09.19.pdf
22 листопада 2019 20:56
ВВМ (EPSON струм.карт. СЕС).pdf
22 листопада 2019 20:56
ВВМ (довідка ДЕРЖСТАТ).pdf
22 листопада 2019 20:56
ВВМ (витяг ПДВ ).pdf
22 листопада 2019 20:56
_ВВМ (наказ на директора).pdf
22 листопада 2019 20:56
ВВМ (свідоцтво ПДВ ).pdf
22 листопада 2019 20:56
Document_USR_1005934863.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 14:41
Електронний підпис
25 листопада 2019 14:31
Статут.pdf
25 листопада 2019 14:31
Паспорти якості.pdf
25 листопада 2019 14:31
Наказ_протокол_.pdf
25 листопада 2019 14:31
Дов_дкаЭДРПОУ.pdf
25 листопада 2019 14:31
Висновок СЕС Epson (картриджі).pdf
25 листопада 2019 14:31
Атестат виробництва.pdf
25 листопада 2019 14:31
Аналогічні договори.pdf
25 листопада 2019 14:31
ISO 9001 та 14001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУХІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ СІНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МУХІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2797300130
Переможець 96 548,52
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 15:28

Документи

02 грудня 2019 15:28
рішення 1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МУХІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2797300130
96 548,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2019 15:28
рішення 1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір .PDF укладений
05 грудня 2019 17:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 96 548,52
UAH