Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування курсантам)
code DK 021: 2015: 55520000-1 - Catering services (Catering services to cadets)
Очікувана вартість
13 104 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002008-c 4e76a42f27cf44b385282adcf3bdad22
Укладання рамкової угоди    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жовтяк Кирило Іванович

380487293819 omu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати оголошення з відомостями про рамкову угоду PDFHTML
Відбори за рамковою угодою:
Ідентифікатор відбору Відбори за рамковою угодою:
UA-2021-02-03-004191-c
UA-2022-12-20-002700-a
UA-2020-12-07-007215-b
UA-2020-02-05-002402-a
UA-2020-12-16-001891-a
UA-2021-12-13-003242-a

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: МОРЕХІДНЕ УЧИЛИЩЕ ІМ. О.І. МАРИНЕСКА НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ
Код ЄДРПОУ: 36231765
Вебсайт: http://marinesko.org.ua
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд,8
Контактна особа: Жовтяк Кирило Іванович
380487293819
omu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Maritime College after O. Marinesko of National university "Odesa maritime academy"
National ID: 36231765
Contact point: ZHOVTIAK KYRYLO
380487293819
omu@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 13:41
Початок аукціону: 14 січня 2020 13:41
Очікувана вартість: 13 104 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 104,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 3
Строк, на який укладається рамкова угода: 4 роки
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 15 листопада 2019 16:44
Enquiries until: 08 грудня 2019 00:00
Complaints submission until: до 14 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 грудня 2019 00:00
Planned auction date: 14 січня 2020 13:41

Information

Estimated total value: 13 104 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 13 104 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Count of parties to sign framework agreement: 3
Agreement duration: 4 years

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87360 послуга
код ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування курсантам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Грецька, 9 (гуртожиток)
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

code DK 021: 2015: 55520000-1 - Catering services (Catering services to cadets)
CPV: 55520000-1
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%
10 грудня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 16:24
Перелік змін Кейтеринг.doc
10 грудня 2019 16:24
ТД Кейтеринг за рамковою угодою зі змінами.doc
10 грудня 2019 16:20
Перелік змін Кейтеринг.doc
10 грудня 2019 16:19
ТД Кейтеринг за рамковою угодою зі змінами.doc
15 листопада 2019 16:54
ТД Кейтеринг за рамковою угодою.doc
15 листопада 2019 16:46
ТД Кейтеринг за рамковою угодою.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-13-000001 ● ac3ab03e04f346eabad047c932cb9ac3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2020 09:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2020 Одеса № 9

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідуючого сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 10.01.2020


Начальник Олег МУРАТОВ


Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.01.2020 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2019-11-15-002008-c 15.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-16 14:17:18

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 10.01.2020 № 9 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом «ДК 021:2015:55520000-1 — Кейтерингові послуги, яка проводиться Морехідним училищем ім. О. І. Маринеска Національного університету «Одеська морська академія» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-15-002008-с, дата оприлюднення 15.11.2019).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-002008-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 жовтня 2019 року № 2207-09, посвідчення водія на Христодорова Сергія Володимировича та Продана Романа Олександровича, договір фінансового лізингу від 02.10.2018
№ 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ХТ), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ)?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «копія договору на санітарну обробку складських приміщень з наданням копій актів виконаних робіт за останні два місяці до дати оприлюднення оголошення», тоді як згідно Акту Прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 05.09.2019 № 6063 на складських приміщеннях, які розташовані за адресою: м. Одеса, пр. М. Жукова, б. 105 – не проведено роботи щодо дезінфекції, а згідно пункту 2.1.а) договору від 10 грудня 2018 року № 343, виконавець (ТОВ НВП «АЛЮР») зобов’язується здійснювати обслуговування об’єкта по дезінфекції, дезінсекції та дератизації протягом дванадцяти місяців з моменту укладання договору (кратність обслуговування – щомісячно)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником ТОВ «ТОНАР К» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ТОНАР К», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 грудня 2018 року?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано посвідчення про якість № 0001227 на яйця курячі та декларація виробника на рибу та морепродукти, що експортуються в Україну від 01 серпня 2019 року - скан-копії документів містять накладення?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ОЛЬГА», а саме: договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2019, посвідчення водія на Печеного Сергія Вікторовича, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон малотонажний-в Opel моделі COMBO (державний номер ВН9802ІР)?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації, тоді як згідно довідки «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг», Чилік Софія Дмитрівна займає посаду «кухар», а відповідно до наказу від 04 листопада 2019 року № 168 – «кухонний робітник»?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»,
ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» вимог ТД та допущенням їх до аукціону даної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-17 15:42:43

Відповідь (пояснення) Замовника, щодо запиту Південного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 року щодо процедури закупівлі № UA-2019-11-15-002008-c

Відповідь (пояснення) Замовника, щодо запиту Південного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 року щодо процедури закупівлі № UA-2019-11-15-002008-c

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-21 16:12:52

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 10.01.2020 № 9 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом «ДК 021:2015:55520000-1 — Кейтерингові послуги, яка проводиться Морехідним училищем ім. О. І. Маринеска Національного університету «Одеська морська академія» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-15-002008-с, дата оприлюднення 15.11.2019).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-002008-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам пункту 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 19.09.2018 № ОД-1399, який укладено між ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 4 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 08.11.2018 № ОД-1651, який укладено між ТОВ «ТОНАР К» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» від 30.07.2019 – 01.08.2019 № 2691, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація), що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» від 06.12.2019 № 5399, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація), що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»,
ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» вимог тендерної документації та визнання їх переможцями даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 17.01.2020).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-24 15:50:17

Відповідь на запит

Відповідь (пояснення) Замовника
щодо запиту Південного офісу Держаудитслужби від 21.01.2020 року по процедурі закупівлі № UA-2019-11-15-002008-c

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-04 15:28:56

Запит

Звернення за роз’ясненнями

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-02-06 12:14:16

Роз'яснення щодо висновку

Відповідно до запиту Замовника надаємо роз’яснення до висновку про результати моніторингу від 31.01.2020 № 8:
1) Учасниками на порушення вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації абзаців 3, 7 та 8 розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації замість оригіналів надано копії документів, а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 жовтня 2019 року № 2207-09, посвідчення водія на Христодорова Сергія Володимировича та Продана Романа Олександровича, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ХТ), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) (ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»); договір суборенди нерухомого майна від 01 грудня 2018 року та договір оренди нежилого приміщення від 27.11.2014 № 2-Т (ТОВ «ТОНАР К»); договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2019, договір оренди нежитлового приміщення від 20.08.2018, посвідчення водія на Печеного Сергія Вікторовича, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований фургон малотоннажний-в марки Opel моделі COMBO (державний номер ВН9802ІР) (ТОВ «ОЛЬГА»).
2) Учасниками на порушення вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надано документи, які містять накладення, а саме: посвідчення про якість № 0001227 на яйця курячі та декларація виробника на рибу та морепродукти, що експортуються в Україну від 01 серпня 2019 року (ТОВ «ТОНАР К»); сертифікат якості на рибу та рибопродукти, що експортуються в Україну від 28.08.2019 (ТОВ «ОЛЬГА»).
3) Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» на порушення вимог абзацу 5 розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації не надано документ, що підтверджує проведення робіт із дезінфекції за вересень місяць.
4) Учасником ТОВ «ОЛЬГА» на порушення вимог абзацу 5 розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації надано наказ (розпорядження) від 04 листопада 2019 року № 168 про прийняття на роботу Чилік Софії Дмитрівни на посаду кухонного робітника, що суперечить відомостям у довідці «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг», де зазначено посаду кухар.
5) Учасниками на порушення вимог пункту 4 розділу «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи» Додатку 3 до тендерної документації надано договори не в повному обсязі: від 19.09.2018 № ОД-1399 (ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»), від 08.11.2018
№ ОД-1651 (ТОВ «ТОНАР К»).
6) Учасниками на порушення вимог пункту 3 «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи» Додатку 3 до тендерної документації надано «Акт, складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» від 30.07.2019 – 01.08.2019 № 2691 (ТОВ «ТОНАР К») та «Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» від 06.12.2019 № 5399 (ТОВ «ОЛЬГА»), де зазначений вид діяльності не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації.
Отже, відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення Замовника до висновку Південного офісу Держаудитслужби про наявність або відсутність порушень законодавства від 31.01.2020 р. по процедурі закупівлі № UA-2019-11-15-002008-c

2020-02-06 17:01:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено в Одеському окружному адміністративному суді № 420/1276/20 від 14.02.2020 року
Дата публікації: 14 лютого 2020

Документи:

14 лютого 2020 16:53
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 січня 2020
UA-2019-11-15-002008-c4e76a42f27cf44b385282adcf3bdad22
Найменування: МОРЕХІДНЕ УЧИЛИЩЕ ІМ. О.І. МАРИНЕСКА НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ
Код ЄДРПОУ: 36231765
Місцезнаходження: 65014, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд,8
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОНАР К" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 січня 2020 10:17
Електронний підпис
29 січня 2020 10:16
Цінова пропозиція.pdf
17 січня 2020 17:44
Електронний підпис
17 січня 2020 17:43
Електронний підпис
17 січня 2020 17:41
Документи переможця.pdf
16 грудня 2019 10:59
Електронний підпис
16 грудня 2019 10:59
Електронний підпис
16 грудня 2019 10:57
3.Технічні вимоги.pdf
14 грудня 2019 14:21
Ліцензія банку.zip
14 грудня 2019 14:21
Ліцензія банку.pdf..P7S
14 грудня 2019 14:21
Ліцензія банку.pdf
14 грудня 2019 14:21
Довіреність Свобода.zip
14 грудня 2019 14:21
Банківська гарантія.zip
14 грудня 2019 14:21
8.Інші документи.pdf
14 грудня 2019 14:21
4.Повноваження.pdf
14 грудня 2019 14:21
2.Відповідність ст.17.pdf
14 грудня 2019 14:21
3.Технічні вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

28 січня 2020 16:39
Електронний підпис
21 січня 2020 16:11
Електронний підпис
21 січня 2020 16:11
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:44
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:44
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:43
Ліцензія.zip
15 грудня 2019 17:43
Лицензия заверенная (2).pdf
15 грудня 2019 17:43
Довіреність.zip
15 грудня 2019 17:43
Банківська гарантія.zip
15 грудня 2019 17:43
11.Інші документи.pdf
15 грудня 2019 17:43
10.Повноваження.pdf
15 грудня 2019 17:43
9.Персональні дані.pdf
15 грудня 2019 17:43
4.Відомості щодо ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

29 січня 2020 11:02
Електронний підпис
22 січня 2020 15:04
Електронний підпис
22 січня 2020 15:04
Електронний підпис
17 грудня 2019 17:29
Електронний підпис
17 грудня 2019 17:29
Електронний підпис
17 грудня 2019 17:26
Розпорядження ГЕРЦ.pdf
17 грудня 2019 17:26
Повноваження ГЕРЦ.pdf
17 грудня 2019 17:26
Гарантія.7z
17 грудня 2019 17:26
Гарантiя_200.pdf_(1).p7s
17 грудня 2019 17:26
Гарантiя_200.pdf.p7s
17 грудня 2019 17:26
Гарантiя_200.pdf
17 грудня 2019 17:26
6) Проект договору.pdf
17 грудня 2019 17:26
5) Інші документи ч.2.pdf
17 грудня 2019 17:26
5) Інші документи ч.1.pdf
17 грудня 2019 17:26
4) Повноваження.pdf
17 грудня 2019 17:26
2) Ст.17.pdf
17 грудня 2019 17:26
Меню (Марінеска).pdf
17 грудня 2019 17:26
3) Тех. вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "ТОНАР К"

ТОВ "ОЛЬГА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 13 104 000,00
UAH з ПДВ
13 072 550,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОНАР К" 13 104 000,00
UAH з ПДВ
13 077 792,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" 13 104 000,00
UAH з ПДВ
13 104 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 10:17
Електронний підпис
29 січня 2020 10:16
Цінова пропозиція.pdf
17 січня 2020 17:44
Електронний підпис
17 січня 2020 17:43
Електронний підпис
17 січня 2020 17:41
Документи переможця.pdf
16 грудня 2019 10:59
Електронний підпис
16 грудня 2019 10:59
Електронний підпис
16 грудня 2019 10:57
3.Технічні вимоги.pdf
14 грудня 2019 14:21
Ліцензія банку.zip
14 грудня 2019 14:21
Ліцензія банку.pdf..P7S
14 грудня 2019 14:21
Ліцензія банку.pdf
14 грудня 2019 14:21
Довіреність Свобода.zip
14 грудня 2019 14:21
Банківська гарантія.zip
14 грудня 2019 14:21
8.Інші документи.pdf
14 грудня 2019 14:21
4.Повноваження.pdf
14 грудня 2019 14:21
2.Відповідність ст.17.pdf
14 грудня 2019 14:21
3.Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 16:39
Електронний підпис
21 січня 2020 16:11
Електронний підпис
21 січня 2020 16:11
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:44
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:44
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:43
Ліцензія.zip
15 грудня 2019 17:43
Лицензия заверенная (2).pdf
15 грудня 2019 17:43
Довіреність.zip
15 грудня 2019 17:43
Банківська гарантія.zip
15 грудня 2019 17:43
11.Інші документи.pdf
15 грудня 2019 17:43
10.Повноваження.pdf
15 грудня 2019 17:43
9.Персональні дані.pdf
15 грудня 2019 17:43
4.Відомості щодо ст.17.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 11:02
Електронний підпис
22 січня 2020 15:04
Електронний підпис
22 січня 2020 15:04
Електронний підпис
17 грудня 2019 17:29
Електронний підпис
17 грудня 2019 17:29
Електронний підпис
17 грудня 2019 17:26
Розпорядження ГЕРЦ.pdf
17 грудня 2019 17:26
Повноваження ГЕРЦ.pdf
17 грудня 2019 17:26
Гарантія.7z
17 грудня 2019 17:26
Гарантiя_200.pdf_(1).p7s
17 грудня 2019 17:26
Гарантiя_200.pdf.p7s
17 грудня 2019 17:26
Гарантiя_200.pdf
17 грудня 2019 17:26
6) Проект договору.pdf
17 грудня 2019 17:26
5) Інші документи ч.2.pdf
17 грудня 2019 17:26
5) Інші документи ч.1.pdf
17 грудня 2019 17:26
4) Повноваження.pdf
17 грудня 2019 17:26
2) Ст.17.pdf
17 грудня 2019 17:26
Меню (Марінеска).pdf
17 грудня 2019 17:26
3) Тех. вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "ТОНАР К"

ТОВ "ОЛЬГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 13 072 550,40
UAH з ПДВ
17 січня 2020 16:21
ТОВ "ОЛЬГА"
#25047770
Переможець 13 104 000,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 16:24
ТОВ "ТОНАР К"
#35999668
Переможець 13 077 792,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 13 072 550,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" 13 104 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОНАР К" 13 077 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)

Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до: 02 лютого 2020 00:01
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування курсантам)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 149.64 UAH з ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 149.7 UAH з ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 1.5E+2 UAH з ПДВ

Рамкова угода

Статус:
Укладена рамкова угода


Угода Опубліковано
Рамкова угода №1 від 04.02.2020.pdf
04 лютого 2020 17:25
Рамкова угода №1 від 04.02.2020.pdf
04 лютого 2020 17:25