Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області)
DK 021: 2015: 63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport (Maintenance of public roads of local importance of Sumy region)
Очікувана вартість
1 636 192 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001987-c 41f121fd1b2b4c0d8b681d7ed0aeaa0a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

0954531719 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
0954531719
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini"
National ID: 42524164
Contact point: Kasyan Yana Alexandrivna
0954531719
ffgg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 09:00
Очікувана вартість: 1 636 192 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 180 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1636192 UAH
Publication date: 15 листопада 2019 16:37
Enquiries until: 06 грудня 2019 09:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 1 636 192 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 180 960 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області)
DK 021: 2015: 63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport (Maintenance of public roads of local importance of Sumy region)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, Автомобільні дороги загального користування місцевого значення Сумської області
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

DK 021: 2015: 63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport (Maintenance of public roads of local importance of Sumy region)
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:39
Проект договору експлуатація.docx
15 листопада 2019 16:38
ТД експлуатація на 2020 рік.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-001987-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТАРТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41922954
Дата подання: 26 листопада 2019 16:30
Наявність дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Доброго дня!
Тендерною документацією передбачено, що під аналогічним договором необхідно розуміти укладений (-і) учасником протягом 2015-2019 років договір (-ри) з експлуатаційного утриманння та ремонту автомобільних доріг загального користування за обсягом наданих послуг протягом останніх п’яти календарних років за договором (-ами) на загальну суму не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі (з яких 10% становлять послуги із зимового утримання автомобільних доріг).
Проте, вимога щодо загальної суми договору (договорів) не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі (з яких 10% становлять послуги із зимового утримання автомобільних доріг) є дискримінаційною та порушує статтю 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Крім того, статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Включивши даного роду вимогу, до тексту тендерної документації, Замовник умисно
звужує коло потенційних учасників. Також, слід відмітити, що тендерна документація не містить жодного обґрунтування такої суми аналогічного договору (аналогічних договорів).
Відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Керуючись вищевикладеним, вимагаємо, внести зміни до тендерної документації, та виключити дискримінаційну вимогу.
У разі незадоволення Замовником поданої вимоги, ми будемо вимушені, звернутися за захистом своїх порушених прав до Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та оскаржити умови тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 16:16
ДП «Дороги Сумщини» уважно розглянуло вимогу від 26.11.2019 щодо наявності дискримінаційної вимоги в тендерній документації на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області та повідомляє про наступне.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами, далі – Закон) Замовнику надано право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та визначити перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, за умови зазначення цього переліку в тендерній документації.
У листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 зазначено, що вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленим у статті 3 Закону та дотримання законодавства в цілому.
В тендерній документації Замовником зазначено, що під аналогічним договором необхідно розуміти укладений (-і) учасником протягом 2015-2019 років договір (-ри) з експлуатаційного утримання та ремонту автомобільних доріг загального користування за обсягом наданих послуг протягом останніх п’яти календарних років за договором (-ами) на загальну суму не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі (з яких 10% становлять послуги із зимового утримання автомобільних доріг).
При цьому, вимога Замовника щодо загальної суми договору (договорів) не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі (з яких 10% становлять послуги із зимового утримання автомобільних доріг) жодним чином не порушує принципи здійснення закупівель закріплені статтею 3 Закону та висунута Замовником з дотриманням норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Так, ні Закон ні інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі.
ДП «Дороги Сумщини», як Замовник даної закупівлі, скористався своїм правом визначення поняття аналогічний договір та сформував його виходячи зі специфіки предмету закупівлі та з урахуванням очікуваної вартості закупівлі.
Надання послуг з визначеною в цій закупівлі очікуваною вартістю, вимагає наявності позитивного досвіду виконання таких обсягів послуг якісно та у встановлені строки.
Відсутність вартісного критерію в подальшому вплине на якість наданих або ж взагалі унеможливить їх надання учасником з відсутністю відповідного досвіду.
Крім того, кількісні вимоги до виконання аналогічних договорів встановлено на рівні 50% від очікуваної вартості даної закупівлі (з яких 10% становлять послуги із зимового утримання автомобільних доріг).
Також учасникам надана можливість підтвердити досвід виконання аналогічних договорів протягом останніх п’яти календарних років.
Отже, умова, щодо надання аналогічних договорів із встановленими вартісними показниками є дуже суттєвою оскільки підтверджує досвід надання послуг у визначених обсягах з їх належною якістю.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій