Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплопостачання) (кошти державного, місцевого бюджетів та власні кошти)
Очікувана вартість
1 218 530,50 UAH
UA-2019-11-15-001974-b 551aa91c8e1c4e7588dbb79707d8c5f5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Петрович Мидвецький

+380433221515 buhzhcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01982525
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, буд. 288
Контактна особа: Віталій Петрович Мидвецький
+380433221515
buhzhcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 14:37
Оскарження наміру укласти договір: 26 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
605 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Киїська, 288
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

15 листопада 2019 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:31
Протокол 2271 15.11.19.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-20-000044 ● 1352d97c53ae416fb81c537bede9377f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2019 10:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.11.2019 №64
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.11.2019 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7.UA-2019-11-15-001974-b 15.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-22 10:43:46

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції (теплопостачання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-001974-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
З яких підстав застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону (надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування вказаної переговорної процедури закупівлі)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-11-27 10:43:26

Пояснення стосовно проведення переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-11-15-001974-b

Відповідно до порядку п.2ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» далі порядок (відсутність конкуренції (утому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи;) Котельня, та теплові мережі розташовані на території КНП «Жмеринська ЦРЛ» за адресою м. Жмеринка, вул.Київська,288 перебувають в господарському віддані у КП «Вінницяоблтеплоенерго» , внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з КП «Вінницяоблтеплоенерго».

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-11-27 16:18:42

Пояснення стосовно проведення переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-11-15-001974-b

Пояснення стосовно проведення переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-11-15-001974-b
Відповідно до порядку п.2ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» далі порядок (відсутність конкуренції (утому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи;) Котельня, та теплові мережі розташовані на території КНП «Жмеринська ЦРЛ» за адресою м. Жмеринка, вул.Київська,288 перебувають в господарському віддані у КП «Вінницяоблтеплоенерго» , внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з КП «Вінницяоблтеплоенерго».

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2019-12-02 14:13:24

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції (теплопостачання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-001974-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з такого питання:
З яких підстав договір про закупівлю-продаж теплової енергії за державні кошти від 26 листопада 2019 року №Т-43 укладений з КП «Вінницяоблтеплоенерго» завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі (відсутні додатки №3, №4, №5 до договору, які є його невід’ємними частинами)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-05 15:43:29

Надаю пояснення щодо проведеної закупівлі

Надаю пояснення щодо проведеної закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції (теплопостачання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-001974-b), а саме відсутності завантажених в систему Prozorro додатків №3, №4, №5 до договору про закупівлю-продажу теплової енергії за державні кошти від 26 листопада 2019 року №Т-43 укладеним з КП «Вінницяоблтеплоенерго» у зв’язку із пошкодженням сканованого PDF-файлу при завантажені на закупівельний майданчик «Zakupki.prom.ua».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунення порушення, шляхом розірвання договору

2019-12-13 13:53:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 26.11.2019 №Т-43 додатковою угодою від 13.12.2019 №1

2019-12-13 16:40:01

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО"
#33649363
Переможець 1 218 530,50
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 14:37

Документи

15 листопада 2019 14:37
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:36
Протокол 2271 15.11.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 14:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО"
#33649363
1 218 530,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2019 14:37
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:36
Протокол 2271 15.11.19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 13:47
Дод.угода2271 13.12.19р.pdf укладений
13 грудня 2019 13:45
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 15:59
Дог тепло.pdf укладений
26 листопада 2019 15:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: усунення порушення