Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01982525 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, буд. 288 |
Контактна особа: |
Віталій Петрович Мидвецький +380433221515 buhzhcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 14:37 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 листопада 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
15 листопада 2019 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 14:31 |
Протокол 2271 15.11.19.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-20-000044 ● 1352d97c53ae416fb81c537bede9377f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2019 10:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.11.2019 №64
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.11.2019 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7.UA-2019-11-15-001974-b 15.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-22 10:43:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції (теплопостачання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-001974-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
З яких підстав застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону (надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування вказаної переговорної процедури закупівлі)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-11-27 10:43:26
Пояснення стосовно проведення переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-11-15-001974-b
Відповідно до порядку п.2ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» далі порядок (відсутність конкуренції (утому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи;) Котельня, та теплові мережі розташовані на території КНП «Жмеринська ЦРЛ» за адресою м. Жмеринка, вул.Київська,288 перебувають в господарському віддані у КП «Вінницяоблтеплоенерго» , внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з КП «Вінницяоблтеплоенерго».
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-11-27 16:18:42
Пояснення стосовно проведення переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-11-15-001974-b
Пояснення стосовно проведення переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-11-15-001974-b
Відповідно до порядку п.2ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» далі порядок (відсутність конкуренції (утому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи;) Котельня, та теплові мережі розташовані на території КНП «Жмеринська ЦРЛ» за адресою м. Жмеринка, вул.Київська,288 перебувають в господарському віддані у КП «Вінницяоблтеплоенерго» , внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з КП «Вінницяоблтеплоенерго».
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2019-12-02 14:13:24
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції (теплопостачання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-001974-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з такого питання:
З яких підстав договір про закупівлю-продаж теплової енергії за державні кошти від 26 листопада 2019 року №Т-43 укладений з КП «Вінницяоблтеплоенерго» завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі (відсутні додатки №3, №4, №5 до договору, які є його невід’ємними частинами)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-12-05 15:43:29
Надаю пояснення щодо проведеної закупівлі
Надаю пояснення щодо проведеної закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції (теплопостачання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-001974-b), а саме відсутності завантажених в систему Prozorro додатків №3, №4, №5 до договору про закупівлю-продажу теплової енергії за державні кошти від 26 листопада 2019 року №Т-43 укладеним з КП «Вінницяоблтеплоенерго» у зв’язку із пошкодженням сканованого PDF-файлу при завантажені на закупівельний майданчик «Zakupki.prom.ua».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усунення порушення, шляхом розірвання договору
2019-12-13 13:53:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 26.11.2019 №Т-43 додатковою угодою від 13.12.2019 №1
2019-12-13 16:40:01
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО" #33649363 |
Переможець |
1 218 530,50
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 13:47
|
Дод.угода2271 13.12.19р.pdf | укладений |
13 грудня 2019 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 15:59
|
Дог тепло.pdf | укладений |
26 листопада 2019 15:59
|