Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні стільці
Очікувана вартість
73 812,00 UAH
UA-2019-11-15-001952-c ● bb8b992c6e314a8198f4120b562ca5a8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42475311 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , місто Київ обл., Київ, Спаська, 12 |
Контактна особа: |
Черненко Ірина Іванівна 380444253025 doks.kmda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 73 812,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 369,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 штуки
Офісні стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, місто Київ, Київ, Спаська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 16:25 |
4 Проект договору Стільці.doc |
15 листопада 2019 16:25 |
3 Кваліфікаційні критерії Стільці.doc |
15 листопада 2019 16:25 |
2 Форма пропозиції Стільці.doc |
15 листопада 2019 16:24 |
1 Технічні вимоги Стільці.docx |
15 листопада 2019 16:24 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:46
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 1 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам аналоги не розглядаються. Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРКАВ" #37432229 |
Переможець |
72 618,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 17:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог 372019.pdf | укладений |
06 грудня 2019 09:38
|