Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
1 738 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001906-c ceb26e31746b4978a0faf677345eded7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Столяренко Сергій Анатолійович

+380614541347 glpinternat@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20515410
Вебсайт: http://www.glp-internat.zp.ua/
Місцезнаходження: 70231, Україна , Запорізька обл., Залізничне, вул. Школа-інтернат 2
Контактна особа: Столяренко Сергій Анатолійович
+380614541347
glpinternat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 12:11
Очікувана вартість: 1 738 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 738,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т.ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
158000 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:14
5. Додаток 5.doc
15 листопада 2019 16:14
4. Додаток 4.doc
15 листопада 2019 16:14
3. Додаток 3.doc
15 листопада 2019 16:14
2. Додаток 2.doc
15 листопада 2019 16:14
1. Додаток 1.doc
15 листопада 2019 16:14
ТД-2020 газ. 15.11.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-001906-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", Код ЄДРПОУ:41055889
Дата подання: 19 листопада 2019 17:20
Кваліфікаційні вимоги
замовник зазначив, що: «Досвід роботи працівників у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються. Тобто досвід працівників повинен покривати увесь час виконання аналогічних договорів.»
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у документації наведеної вище вимоги документації у вказаній редакції. Враховуючи викладене, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають працівників, досвід роботи яких у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, а також які здійснили постачання природного газу кінцевим споживачам у обсязі не меншому ніж той, що складає предмет даної закупівлі за аналогічним договором, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання - учасників. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище викладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, виключивши умови щодо наявності працівників, досвід роботи яких у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів. Відповідної позиції АМК дотримується у рішенні від 16.05.2019 № 6066-р/пк-пз (номер скарги: UA-2019-04-18-002559-a.a1, за посиланням: https://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-18-002559-a).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 листопада 2019 10:11
Детально в прикріпленому файлі.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001906-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39587271
Дата подання: 21 листопада 2019 11:10
щодо гарантії
просимо видалити в Розділі ІІІ п. 2 пп.3.2.7 Тендерної документації слова: "...що повинен містити державну або іноземну частку власності" у зв'язку з тим, що вважаємо цю вимогу дискримінаційною. така вимога обмежує права учасників тендерної процедури щодо отримання банківської гарантії.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 16:11
Детально в прикріпленому файлі

Документи

21 листопада 2019 10:11
Відповідь на вимогу

Документи

22 листопада 2019 16:11
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АС 1 464 660,00
UAH з ПДВ
1 438 116,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 1 455 180,00
UAH з ПДВ
1 455 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 10:58
Електронний підпис
16 грудня 2019 10:58
Ліцензія.pdf
16 грудня 2019 10:58
Копія ліцензії.pdf
16 грудня 2019 10:58
Довідка по ст.17.pdf
16 грудня 2019 10:58
Довідка МВС 09.12.pdf
16 грудня 2019 10:57
public_doc (19).p7s
16 грудня 2019 10:57
public_doc (18).pdf
16 грудня 2019 10:57
Довідка.pdf.p7s
16 грудня 2019 10:57
Довідка.pdf
16 грудня 2019 10:56
Довідка.pdf.p7s
16 грудня 2019 10:56
Довідка.pdf
30 листопада 2019 13:31
Електронний підпис
30 листопада 2019 13:30
65. Довідка з ТПП.pdf
30 листопада 2019 13:30
60.1 Витяг з ПДВ 21.11.2019.pdf
30 листопада 2019 13:30
55. Сертифікат якості.pdf
30 листопада 2019 13:30
54. Фінансові документи.pdf
30 листопада 2019 13:29
4.1. Довідка-підтвердження.pdf
30 листопада 2019 13:29
39. ISO 14001 18001.pdf
30 листопада 2019 13:29
38. Копія ліцензії.pdf
30 листопада 2019 13:29
37. Ліцензія.pdf
30 листопада 2019 13:29
33. Відомості зі статистики.pdf
30 листопада 2019 13:29
31.4 1-ДФ за 3 кв. 2019р..pdf
30 листопада 2019 13:29
31.3. 1-ДФ за 2 кв. 2019 р..pdf
30 листопада 2019 13:29
31.2. 1-ДФ за 1 кв. 2019 р..pdf
30 листопада 2019 13:29
31.1. 1-ДФ за 4 кв. 2018 р..pdf
30 листопада 2019 13:29
15. Проект Договору Додаток 4.pdf
30 листопада 2019 13:29
14.3 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
30 листопада 2019 13:29
14.2 Додаток №3.pdf
30 листопада 2019 13:29
12. Фінансові документи.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 10:37
Кельменці.pdf
27 листопада 2019 10:37
проект.pdf
27 листопада 2019 10:37
Городок.pdf
27 листопада 2019 10:37
копія паспорту.pdf
27 листопада 2019 10:37
диплом Коваль (Мартинович).pdf
27 листопада 2019 10:37
копія диплому Жук.pdf
27 листопада 2019 10:37
Відгук-1.pdf
27 листопада 2019 10:37
диплом Борисовський.pdf
27 листопада 2019 10:37
Баланс ПТ 2018.pdf
27 листопада 2019 10:37
Відгук-2-1.pdf
27 листопада 2019 10:37
диплом Морозов.pdf
27 листопада 2019 10:37
Баланс 2 кв 2019_ПТ.pdf
27 листопада 2019 10:37
протокол на уповноважену.pdf
27 листопада 2019 10:37
зведений перелік.pdf
27 листопада 2019 10:37
акредитація експерта.pdf
27 листопада 2019 10:37
протокол зборів.pdf
27 листопада 2019 10:37
Копія трудова Коваль.pdf
27 листопада 2019 10:37
ГРМ Львівгаз (2).pdf
27 листопада 2019 10:37
накладні та акти Городок.pdf
27 листопада 2019 10:37
17.pdf
27 листопада 2019 10:37
цінова.pdf
27 листопада 2019 10:37
мтб.pdf
27 листопада 2019 10:37
трудові книжки Задорожна.pdf
27 листопада 2019 10:37
2 17.pdf
27 листопада 2019 10:37
відомості.pdf
27 листопада 2019 10:37
диплом Задорожна.pdf
27 листопада 2019 10:37
тех спец (1).pdf
27 листопада 2019 10:37
інф про тех.pdf
27 листопада 2019 10:37
тех спец (2).pdf
27 листопада 2019 10:37
персон Коваль.pdf
27 листопада 2019 10:37
персон Задорожна.pdf
27 листопада 2019 10:37
захист довкілля.pdf
27 листопада 2019 10:37
7 довіреність.pdf
27 листопада 2019 10:37
аналогічні.pdf
27 листопада 2019 10:37
персон Борисовський.pdf
27 листопада 2019 10:37
персональні.pdf
27 листопада 2019 10:37
персон Жук.pdf
27 листопада 2019 10:37
дпі.pdf
27 листопада 2019 10:37
наказ Задорожна.pdf
27 листопада 2019 10:37
ПАЛИВТОРГ ISO 9001.pdf
27 листопада 2019 10:37
працівники.pdf
27 листопада 2019 10:37
довідка про уповноважену.pdf
27 листопада 2019 10:37
санкції.pdf
27 листопада 2019 10:37
про труд Жук.pdf
27 листопада 2019 10:37
довкілля.pdf
27 листопада 2019 10:37
про офіс.pdf
27 листопада 2019 10:37
погодження з- проектом.pdf
27 листопада 2019 10:37
згода з тех.pdf
27 листопада 2019 10:36
21. ISO 9001 2015.pdf
27 листопада 2019 10:36
субпідрядники.pdf
27 листопада 2019 10:36
рахунок.pdf
27 листопада 2019 10:36
Довідка Паливторг-1.pdf
27 листопада 2019 10:36
сайт.pdf
27 листопада 2019 10:36
наказ Жук.pdf
27 листопада 2019 10:36
про засоби комунікації.pdf
27 листопада 2019 10:36
згода з проектом.pdf
27 листопада 2019 10:36
відовідність.pdf
27 листопада 2019 10:36
достовірність та чинність.pdf
27 листопада 2019 10:36
відгук.pdf
27 листопада 2019 10:36
Сертифікат прозорро Жук.pdf
27 листопада 2019 10:36
Довідка.pdf
27 листопада 2019 10:36
наказ Морозов.pdf
27 листопада 2019 10:36
1 ПВ.pdf
27 листопада 2019 10:36
тпп 11.10 газ.pdf
27 листопада 2019 10:36
24 виписка з протоколу.pdf
27 листопада 2019 10:36
11 наказ Морозов.pdf
27 листопада 2019 10:36
наказ Борисовський.pdf
27 листопада 2019 10:36
14 трудові книжки Морозов.pdf
27 листопада 2019 10:36
34 наказ Коваль.pdf
27 листопада 2019 10:36
33. наказ Борисовський.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АС

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АС
#31915956
Переможець 1 438 116,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АС
#31915956
1 438 116,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:47
Дод.угода 7 газ.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 09:44
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 09:35
Дод.угода 6 природ.газ.PDF зміни до договору
18 вересня 2020 09:25
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 16:02
Дод.угода 5 газ.PDF зміни до договору
25 серпня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 11:18
Додат.угода 4 газ.PDF зміни до договору
22 травня 2020 11:15
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 09:48
Дод.угода 3 газ.PDF зміни до договору
24 березня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 10:27
Дод.угода 2 газ.PDF зміни до договору
17 березня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 15:15
Дод.угода 01 газ.PDF зміни до договору
22 січня 2020 15:10
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:02
Договір 658 (20) Б від 27.12.19.PDF укладений
27 грудня 2019 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.7,1 частини 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 658(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до банківських реквізитів у зв'язку зі змінами в законодавстві щодо застосування нових КПКВК у Покупця та з метою забезпечення своєчасного і належного перерахування коштів
Номер договору про закупівлю: 658(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 7 частини 4 статті 36 Закону, підпункту 7) пункту 13.3. розділу 13 Договору, враховуючи зміни в нормативно-правових документах, які регламентують роботу газотранспортної системи України, а саме Постановою НКРЕКП №3013 від 24.12.2019 року затверджено коефіцієнт, який застосовується при замовленні потужності на добу
Номер договору про закупівлю: 658(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 5 частини 4 статті 36 Закону, підпункту 5) пункту 13.3. розділу 13 Договору Сторони дійшли згоди змінити ціну Газу в бік зменшення та внести відповідні зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 658(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до банківських реквізитів у зв’язку зі змінами напряму фінансування у Споживача електричної енергії (з обласного на додаткову дотацію з державного бюджету) та з метою забезпечення своєчасного і належного перерахування коштів, відповідно до відкритих розрахункових рахунків СПОЖИВАЧА у Державній казначейській службі України, керуючись Довідкою про зміни до кошторису 2020 р. від 13.08.20 № 595 ДОН Запорізької обласної адміністрації
Номер договору про закупівлю: 658(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до пунктів 4.4 та 10.7 Договору, а саме, змінено нормативи в частині зменшення розміру допустимого добового відхилення для замовників послуг транспортування з 10 % до 3 % та збільшення величини коригування плати за добовий небаланс з 10% до 20% відповідно до прийнятої постанови НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року
Номер договору про закупівлю: 658(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків Споживача, враховуючи зміну істотних обставин (кінцем бюджетного 2020 року) відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону, підпункту 1) пункту 13.3. розділу 13 Договору
Номер договору про закупівлю: 658(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 130 257,85
UAH (в тому числі ПДВ 188 376,31 UAH)