Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери в комплекті - 22 комплекти)
Очікувана вартість
352 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001901-b 04cd6ac6aef547db9bbb86fc9cf33325
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кобеляш

+380312637268 ftiztender@uoz-zak.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26098930
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Нахімова, буд. 4
Контактна особа: Ольга Кобеляш
+380312637268
ftiztender@uoz-zak.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 14:07
Очікувана вартість: 352 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплект
Персональні комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул.Нахімова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) днів з дня підписання акту приймання-передачі Товару або надання Постачальником накладної. Замовник проводить розрахунки за цим Договором після отримання Товару на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 12:17
Перелік змін.pdf
21 листопада 2019 12:16
ТД_КНП_ПК_нова редакція.docx
21 листопада 2019 12:16
Додаток 1_нова редакція.docx
15 листопада 2019 14:23
Додаток 2.docx
15 листопада 2019 14:23
Додаток 5.docx
15 листопада 2019 14:23
Додаток 4.docx
15 листопада 2019 14:23
Додаток 3.docx
21 листопада 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 12:17
Перелік змін.pdf
21 листопада 2019 12:16
ТД_КНП_ПК_нова редакція.docx
15 листопада 2019 14:23
ТД_КНП_ПК.docx
21 листопада 2019 12:16
Додаток 1_нова редакція.docx
15 листопада 2019 14:23
Додаток 1.docx
15 листопада 2019 14:23
Додаток 2.docx
15 листопада 2019 14:23
Додаток 5.docx
15 листопада 2019 14:23
Додаток 4.docx
15 листопада 2019 14:23
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 16 листопада 2019 18:55
Дата відповіді: 19 листопада 2019 12:54
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Шановний Учаснику, Ваше запитання до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Повідомляємо, що Замовник самостійно визначає необхідний йому предмет закупівлі, а також інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Порядок оприлюднення та складові частини тендерної документації визначено ст. 22 Закону. Тендерна документація Замовника містить Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції де визначено перелік необхідних документів для участі у процедурі відкритих торгів та зазначено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Додатком 3 до Тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі. На виконання вимог ст. 22 Закону, а також з урахуванням Директиви 2014/24/EU Європейського Парламенту і Ради ЄС від 26 лютого 2014 року (надалі – Директива), Замовником у технічній специфікації застосовано вираз «або еквівалент». Еквівалент – щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати. (Словник української мови в 11 томах. – Том 2, 1971. – Стор. 455). Тобто, «еквівалент» товару – це його рівноцінність іншому товару за технічними та якісними характеристиками. Директивою зазначено, що якщо замовник використовує варіант посилання на технічні специфікації, він не повинен відхиляти конкурсну заявку на тій підставі, що запропоновані роботи, товари або послуги не відповідають технічним специфікаціям, на які він посилався, у разі якщо учасник торгів будь-якими відповідними засобами, в тому числі засобами підтвердження, доведе у своїй заявці, що запропоновані ним рішення задовольняють аналогічним чином вимоги, встановлені технічними специфікаціями. З урахуванням чого, повідомляємо, що усі отримані в рамках відкритих торгів Тендерні пропозиції будуть розглянуті, за умови їх відповідності вимогам Закону та Тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:04
Дата відповіді: 18 листопада 2019 15:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
Відповідь: 1. Виходячи з вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". На виконання зазначених вище вимог під час підготовки тендерної документації були враховані норми чинного законодавства та надано право потенційно можливим учасникам процедури закупівлі пропонувати товар, який є еквівалентним заявленому. При цьому, згідно вимог тендерної документації встановлено умови, що у разі, надання аналогу, Учасник в пропозиції повинен надати довідку, яка містить порівняльну таблицю, де зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого аналогу. Аналог повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Відповідь 2: Виходячи з вимог п. 8 Додатку 3 передбачено надання інформації про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання скан-копій наступних документів, зокрема, порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). При цьому, вимогами тендерної документації передбачено надання ряду документів, які включатимуть усю необхідно інформацію про запропонований товар, а тому жодних потреб зазначення інформації порушеної у Вашому питанні не має.
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 3. У визначенні підпункту 35) частини першої статті 1 Закону учасником процедури закупівлі (далі - учасник) являється фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому, виходячи з норм Закону передбачено, що учасники процедури закупівлі беруть участь у торгах на рівних умовах, у тому числі незалежно ввід форми та системи оподаткування. Крім цього, станом на сьогоднішній день електронна система не має технічної можливості розділяти ціни, запропоновані учасниками з та/або без ПДВ. Окрім цього, варто зазначити, що згідно з нормами частини першої статті 28 Закону передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Таким чином, жодного впливу на процес оцінки тендерних пропозицій ми як Замовник процедури закупівлі не маємо. У зв’язку з цим, оцінка тендерних пропозицій буде проводитись автоматично електронною системою закупівель незалежно від форми та системи оподаткування за цінами зазначеними Вами під час подання тендерних пропозицій.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-001901-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 18 листопада 2019 15:16
Умови
Шановний Замовнику!

Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте Замовником встановлено дискримінаційні умови, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівель, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом порядку їх проведення. Тендерна документація містить наступну вимогу, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та недискримінація учасників): «Виконання аналогічних договорів про поставку комп’ютерного обладнання за 2017 рік та за 2018 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік) та оригінали позитивних листів – відгуків (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)».

Звертаємо увагу Замовника на те, що дане положення вказує на створення штучного обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають успішний досвід виконання аналогічних договорів тільки в 2018-2019 рр. і готові надати аналогічні договори за цей період, що призводить до значного зменшення конкуренції та нерівних умов для учасників ринку. Чинним законодавством не передбачено обмежуючі строки щодо підтвердження факту виконання аналогічних договорів, таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати можливість взяти участь у торгах тим постачальникам, що були створенні після 2017 року, або виконували аналогічні договори у 2018-2019 рр.


Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2019 12:23
За результатами розгляду Вашого звернення внесено зміни до тендерної документації.

Документи

21 листопада 2019 12:23
Протокол внесення змін.pdf
21 листопада 2019 12:23
Перелік змін.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 247 756,08
UAH з ПДВ
247 756,08
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕКВЕСТ" 278 916,00
UAH з ПДВ
266 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 286 176,00
UAH з ПДВ
266 244,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 315 502,44
UAH з ПДВ
278 914,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 318 648,00
UAH з ПДВ
318 648,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 12:42
Електронний підпис
11 грудня 2019 12:35
Документи переможця.pdf
03 грудня 2019 15:07
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:47
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:44
Сертифікат диллера.pdf
02 грудня 2019 17:44
Довідка.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 14:20
Електронний підпис
02 грудня 2019 14:18
установчі документи.pdf
02 грудня 2019 14:18
Статут.pdf
02 грудня 2019 14:18
сертифікати комп'ютер.pdf
02 грудня 2019 14:18
Проект договору.pdf
02 грудня 2019 14:18
наказ про призначення.pdf
02 грудня 2019 14:18
лист - відгук ЗІППО.pdf
02 грудня 2019 14:18
копія паспорту.pdf
02 грудня 2019 14:18
Витяг.pdf
02 грудня 2019 14:18
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 16:43
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:42
Технічний опис.7z
02 грудня 2019 16:42
Тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2019 16:42
Проект договору.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 11:55
Електронний підпис
02 грудня 2019 11:54
40. Порівняльна таблиця.pdf
02 грудня 2019 11:54
32. Проект договору.pdf
02 грудня 2019 11:54
2. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 15:25
Електронний підпис
02 грудня 2019 15:24
13587306_Проект договору.pdf
02 грудня 2019 15:24
13587306_пропозиція.pdf
02 грудня 2019 15:24
Технічний опис.pdf
02 грудня 2019 15:24
Витяг ПДВ копія.pdf
02 грудня 2019 15:24
Витяг ЄДР_завірений.pdf
02 грудня 2019 15:24
Статут копія.pdf
02 грудня 2019 15:24
Статут.pdf
02 грудня 2019 15:24
Наказ директора копія.pdf
02 грудня 2019 15:24
Наказ директора .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ПП "РЕКВЕСТ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 247 756,08
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 14:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
247 756,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:48
ЗПВД дог №238.pdf укладений
02 січня 2020 16:48
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:51
Додаткова комп'ютери.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 16:50
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 11:02
Договір комп'ютери.PDF укладений
21 грудня 2019 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 247 756,08
UAH (в тому числі ПДВ 41 292,68 UAH)