Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оригінальні картриджі
Очікувана вартість
144 268,00 UAH
UA-2019-11-15-001891-c ● 25a1b9aacf6844679d0d5bc93afa800d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Код ЄДРПОУ: | 42250890 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Московська, б. 8, корпус 30 |
Контактна особа: |
Цимбаліста Олена Валеріївна +380442542199 tsymbalista@6aa.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 16:13 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 16:13 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 12:13 |
Очікувана вартість: | 144 268,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 721,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
234 шт
Картриджі з тонером (Оригінальні картриджі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Московська, 8 корп. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
—
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 16:09 |
Додаток _ 4 Проект договору.doc | |
15 листопада 2019 16:09 |
Додаток 3 Технічні та_або якісні вимоги до предмету закупівлі.doc | |
15 листопада 2019 16:09 |
Додаток 2 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.doc | |
15 листопада 2019 16:09 |
Додаток 1 Форма пропозиції.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:48
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що у вимогах до предмету закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV): ДК 021-2015 (CPV): 30125100-2 Картриджі з тонером (Оригінальні картриджі), зокрема в Додатку №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником чітко зазначено про можливість прийняття у пропозиціях учасників аналогів. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам викладених в Додатку № 3 до оголошення.
З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Також повідомляємо, що виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ.
Відповідно до п.11 наказу № 10 від 19.03.2019 р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем.
Звертаємо Вашу увагу, що у вимогах до предмету закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV): ДК 021-2015 (CPV): 30125100-2 Картриджі з тонером (Оригінальні картриджі), зокрема в Додатку №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником чітко зазначено про можливість прийняття у пропозиціях учасників аналогів. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам викладених в Додатку № 3 до оголошення.
З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Також повідомляємо, що виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ.
Відповідно до п.11 наказу № 10 від 19.03.2019 р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" |
128 376,00
UAH з ПДВ
|
128 376,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
132 621,60
UAH з ПДВ
|
129 829,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
133 104,00
UAH з ПДВ
|
129 915,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
138 528,00
UAH з ПДВ
|
138 528,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
140 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" #37105383 |
Переможець |
128 376,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 12:44
|
Договір.pdf | укладений |
06 грудня 2019 12:42
|