Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оригінальні картриджі
Очікувана вартість
144 268,00 UAH
UA-2019-11-15-001891-c 25a1b9aacf6844679d0d5bc93afa800d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цимбаліста Олена Валеріївна

+380442542199 tsymbalista@6aa.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шостий апеляційний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 42250890
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Московська, б. 8, корпус 30
Контактна особа: Цимбаліста Олена Валеріївна
+380442542199
tsymbalista@6aa.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 16:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 16:13
Початок аукціону: 25 листопада 2019 12:13
Очікувана вартість: 144 268,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 721,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
234 шт
Картриджі з тонером (Оригінальні картриджі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Московська, 8 корп. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:48
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що у вимогах до предмету закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV): ДК 021-2015 (CPV): 30125100-2 Картриджі з тонером (Оригінальні картриджі), зокрема в Додатку №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником чітко зазначено про можливість прийняття у пропозиціях учасників аналогів. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам викладених в Додатку № 3 до оголошення.
З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Також повідомляємо, що виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ.
Відповідно до п.11 наказу № 10 від 19.03.2019 р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" 128 376,00
UAH з ПДВ
128 376,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 132 621,60
UAH з ПДВ
129 829,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 133 104,00
UAH з ПДВ
129 915,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 138 528,00
UAH з ПДВ
138 528,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 140 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 15:18
Рішення Засновника.pdf
22 листопада 2019 15:18
Статут.pdf
22 листопада 2019 15:18
Рішення 2.jpg
22 листопада 2019 15:18
Рішення 1.jpg
22 листопада 2019 15:18
Наказ на призначення.jpg
22 листопада 2019 15:18
дов статистика2.jpg
22 листопада 2019 15:18
дов статистика.jpg
22 листопада 2019 15:18
дов дпі.jpg
22 листопада 2019 15:18
витяг СТЛ.pdf
22 листопада 2019 15:18
виписка 2.jpg
22 листопада 2019 15:18
cвид реестр СТЛ.pdf
22 листопада 2019 15:18
cвид НДС СТЛ.pdf
22 листопада 2019 15:18
Лист-відгук СУМ ДУ.pdf
22 листопада 2019 15:18
Виконаний договір СУМ ДУ.pdf
22 листопада 2019 15:18
Видат. накладна СУМ ДУ.pdf
22 листопада 2019 15:18
IMG_0002 29.01.19.jpg
22 листопада 2019 15:18
Рішення 29.01.19.jpg
22 листопада 2019 15:18
1.jpg
22 листопада 2019 15:18
Технічна специфікація 22.11.19.pdf
22 листопада 2019 15:18
Пропозиція 22.11.19.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 15:05
ВВМ (UA-2019-11-15-001891-c).pdf
22 листопада 2019 15:05
ВВМ_ НР_ISO 9001 з перекладом.pdf
22 листопада 2019 15:04
ВВМ_ НР_ISO 14001 з перекладом.pdf
22 листопада 2019 15:04
ВВМ (Висновок СЕЕ HP).pdf
22 листопада 2019 15:04
Висновок СЕЕ WWM ЗІП.pdf
22 листопада 2019 15:04
ВВМ ( WWM ISO 14001).pdf
22 листопада 2019 15:04
ВВМ ( WWM ISO 9001).pdf
22 листопада 2019 15:04
ВВМ (свідоцтво NewTone (TM)).pdf
22 листопада 2019 15:04
ВВМ (свідоцтво WWM (TM)).pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 14:25
Статут.pdf
22 листопада 2019 14:25
Документи на право підпису+.pdf
22 листопада 2019 14:25
ISO 14001.pdf
22 листопада 2019 14:25
Пропозиція.pdf
22 листопада 2019 14:25
Несертифікація картриджів.pdf
22 листопада 2019 14:25
ISO HP.pdf
22 листопада 2019 14:25
Витяг з ПДВ.pdf
22 листопада 2019 14:25
ISO 9001 Ninestar.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 15:24
Досвід 2000.rar
22 листопада 2019 15:24
Документы Компаком 2000_1.rar
22 листопада 2019 15:24
Сервіс_центри.pdf
22 листопада 2019 15:24
Пропозицiя 140000.pdf
22 листопада 2019 15:24
згода з умовами договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
Переможець 128 376,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 11:03

Документи

28 листопада 2019 11:03
Електронний підпис
28 листопада 2019 10:58
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
128 376,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 11:03
Електронний підпис
28 листопада 2019 10:58
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 12:44
Договір.pdf укладений
06 грудня 2019 12:42