Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Охорона приміщень і території Житомирського національного агроекологічного університету у м. Житомирі)
Очікувана вартість
2 875 100,00 UAH
UA-2019-11-15-001864-b caaec378beea4da19cc1e980e6f9e50d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Пономаренко

+380412224930 znau_dilovod@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Житомирський національний агроекологічний університет"
Код ЄДРПОУ: 00493681
Місцезнаходження: 10008 , Україна , Житомирська обл., м. Житомир, БУЛЬВАР СТАРИЙ, 7
Контактна особа: Ірина Пономаренко
+380412224930
znau_dilovod@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 12:43
Очікувана вартість: 2 875 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 751,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (Охорона приміщень і території Житомирського національного агроекологічного університету у м. Житомирі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, бульвар Старий, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:18
Додаток 4 (проект договору) Охорона-2020.docx
15 листопада 2019 14:18
ТД ОХОРОНА-2020.doc
15 листопада 2019 14:18
Протокол № 105-2019 Охорона-2020 (ТД).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного
Дата подання: 20 листопада 2019 12:12
Дата відповіді: 25 листопада 2019 09:05
У Вас є припис: Аналогічним предметом закупівлі є товар (роботи, послуги) за кодом ДК021:2015 відповідно тому, який зазначений в тендерній документації з обсягом не менше ніж дана закупівля, у закладах освіти, до складу дислокації якого входять гуртожитки, з контактами замовника послуг – адреса, телефон. Відповідно до статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має право вимагати наявності аналогічного досвіду, при цьому Заокнодавець не ивзначає терміни цього договору, рік виконання чи обсяг об'єктів. Таким чином Ваша вимога саме про охорону гуртожитків та про охорону в 2018 та 2019 році є дискримінацією і ми просимо її виключити!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В законі відсутні визначення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно встановлює критерії, вимоги до визначення поняття аналогічного договору. В зв’язку з тим, що об’єктами охорони Замовника є навчальні корпуси, студентські гуртожитки, які розташовані на різних об’єктах та територіях, охорону яких необхідно проводити цілодобово – враховуючи специфіку даної закупівлі Учасник повинен мати досвід з охорони саме гуртожитків за період, зазначений в тендерній документації.
Офіс в Житомирі
Дата подання: 20 листопада 2019 12:16
Дата відповіді: 25 листопада 2019 09:06
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Житомирі. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Житомирі та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Житомирі. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Житомира, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Житомирі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо Вашої вимоги про наявність офісу в місті Житомирі тендерним комітетом ЖНАЕУ найближчим часом буде розглянуте питання щодо доцільності внесення змін до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-001864-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОРЗ-ВАРТА", Код ЄДРПОУ:43151385
Дата подання: 21 листопада 2019 16:06
Дискримінаційна вимога
Вимога визначена в п. 3.1. додатку №1 тендерної документації є дискримінаційною, так як забезпечення послуг охорони в закладах освіти до складу дислокації якого входять гуртожитки, не потребує специфічних чи особливих послуг охорони, в звязку з чим просимо внести зміни до технічної документації в іншому разі змушені бути звернутись до контролюючих органів Антимонопольного комітету, органів прокуратури і тд.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 11:30
В законі відсутні визначення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно встановлює критерії, вимоги до визначення поняття аналогічного договору. В зв’язку з тим, що об’єктами охорони Замовника є навчальні корпуси, студентські гуртожитки, які розташовані на різних об’єктах та територіях, охорону яких необхідно проводити цілодобово – враховуючи специфіку даної закупівлі Учасник повинен мати досвід з охорони саме гуртожитків за період, зазначений в тендерній документації.

Документи подані скаржником

21 листопада 2019 16:07
Електронний підпис

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
П.П. "ГЕРОЛ" 2 779 200,00
UAH з ПДВ
2 779 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Менделюк Роман Васильович 2 836 800,00
UAH з ПДВ
2 836 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 09:54
Електронний підпис
06 грудня 2019 09:49
Довідка ДПС.pdf
29 листопада 2019 09:53
Електронний підпис
28 листопада 2019 10:55
Витяг Єдиного Податку.pdf
28 листопада 2019 10:55
Ліцензія.pdf
28 листопада 2019 10:55
Лист - відгук.pdf
28 листопада 2019 10:55
Згода з проектом договору.pdf
28 листопада 2019 10:55
Захист довкілля.pdf
28 листопада 2019 10:55
Договір оренди офісу.pdf
28 листопада 2019 10:55
Договір ЖНАЕУ.pdf
28 листопада 2019 10:55
Довідка Статистики.pdf
28 листопада 2019 10:55
Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2019 10:55
Технічні вимоги.pdf
28 листопада 2019 10:55
Статут ГЕРОЛ.pdf
28 листопада 2019 10:55
Ст_17.pdf
28 листопада 2019 10:55
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 10:55
Працівники.pdf
28 листопада 2019 10:55
Право підпису дукументів.pdf
28 листопада 2019 10:55
Ідн. код.pdf
28 листопада 2019 10:55
Паспорт.pdf
28 листопада 2019 10:55
МТБ.pdf
28 листопада 2019 10:55
Виписка ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 10:55
АВР.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 12:36
технічні вимоги.pdf
30 листопада 2019 12:36
ст.17.pdf
30 листопада 2019 12:36
реквізити.pdf
30 листопада 2019 12:36
проект договору.pdf
30 листопада 2019 12:36
працівуники.pdf
30 листопада 2019 12:36
перс дані.pdf
30 листопада 2019 12:36
мат база.pdf
30 листопада 2019 12:36
витяг єдиний податок.pdf
30 листопада 2019 12:36
виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГЕРОЛ

ФОП Менделюк Роман Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
П.П. "ГЕРОЛ"
#40027049
Переможець 2 779 200,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
П.П. "ГЕРОЛ"
#40027049
2 779 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:12
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 16:22
Дод угода 2 ПП ГЕРОЛ (Техпомилка).pdf зміни до договору
22 січня 2020 16:21
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 15:09
Дод угода 1 ПП ГЕРОЛ (IBAN).pdf зміни до договору
17 січня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 17:00
Договір 12-115 ГЕРОЛ (охорона-2020).pdf укладений
18 грудня 2019 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною банківських реквізитів, реквізити Замовника у розділі 12 Договору «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» викласти в такій редакції: 10008, м. Житомир, бульвар Старий, 7 тел. (0412) 22-14-02, бух.(0412) 22-15-04 Код ЄДРПОУ 00493681 Р/р: UA898201720343111002200000272; Р/р: UA738201720343120002000000272; Р/р: UA038201720343151002600000272; Р/р: UA228201720343181003200000272; Р/р: UA068201720343190003000000272; в ДКСУ у м. Києві МФО 820172 Е-mail: znau_dilovod@i.ua Інші розділи договору не змінено. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її сторонами. Додаткова угода складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу і є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 12-115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із допущенням технічної помилки пункт 10.2 Розділу 10 «Термін дії договору» Договору №12-115 від 18.12.2019р. викласти в наступній редакції: «Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в п. 3.1. цього Договору, якщо видатки на зазначену мету затверджено в установленому порядку.» Інші розділи договору не змінено. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її сторонами. Додаткова угода складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу і є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 12-115
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 779 200,00
UAH