ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45454000-4 - Реконструкція) «Реконструкція парку відпочинку в урочищі «Наталка» в Оболонському районі»
Очікувана вартість
15 895 274,00 UAH
UA-2019-11-15-001776-c 1e75dc451f7d409faa7bebc13926fdfa
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:06
Очікувана вартість: 15 895 274,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 79 476,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 476,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45454000-4 - Реконструкція) «Реконструкція парку відпочинку в урочищі «Наталка» в Оболонському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04211, Україна, Київська область, м. Київ, парк відпочинку в урочищі «Наталка» в Оболонському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі ________________________, в т.ч. ПДВ - 20% _____________. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2019 16:08
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 15:44
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІТ ГРУП." 15 100 000,00
UAH з ПДВ
15 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ 15 878 000,00
UAH з ПДВ
15 878 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 15:28
sign.p7s
28 листопада 2019 15:25
адміністративні витрати.PDF
28 листопада 2019 15:25
дозвільні документи.pdf
28 листопада 2019 15:25
договір підряду.pdf
28 листопада 2019 15:25
витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 15:25
СТАТУТНІ ДОКУМЕНТИ.pdf
28 листопада 2019 15:25
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

06 грудня 2019 17:19
sign.p7s
05 грудня 2019 21:55
sign.p7s
05 грудня 2019 21:51
Дозвіл
05 грудня 2019 21:51
Ліцензія
05 грудня 2019 21:51
Довідка МВС
05 грудня 2019 21:51
тендерна пропозиція
30 листопада 2019 18:59
sign.p7s
30 листопада 2019 18:57
1208_15788 001 02.rar
30 листопада 2019 18:57
Комерційні пропозиції.PDF
30 листопада 2019 18:57
адміністративні витрати.PDF
30 листопада 2019 18:57
Кошторисна документація.pdf
30 листопада 2019 18:57
Лист згода Додаток 3.PDF
30 листопада 2019 18:57
Календарний графік.PDF
30 листопада 2019 18:57
Дозвільні документи.PDF
30 листопада 2019 18:57
Договір підряду.pdf
30 листопада 2019 18:57
Статут Товариства.pdf
30 листопада 2019 18:57
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛІТ ГРУП."
#35678239
Відхилено 15 100 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 15:57
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ
#38800331
Переможець 15 878 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ
#38800331
15 878 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 грудня 2019 16:43
договір укладений
16 грудня 2019 16:38
sign.p7s зміни до договору
27 травня 2020 16:12
ДУ 5 від 26.05.2020 до Д 269.12 від 16.12.2019.pdf зміни до договору
27 травня 2020 16:10
sign.p7s зміни до договору
23 січня 2020 15:43
ДУ 4.pdf зміни до договору
23 січня 2020 15:37
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 17:22
ДУ 3.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:20
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2019 14:34
ДУ 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:26
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2019 12:38
ДУ 1.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1 у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції. Сторони вирішили внести зміни до п.п. 4.1 Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 269/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв”язку з уточненням видів та обсягів робіт Сторони дійшли згоди викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 269/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв”язку з уточненням видів та обсягів робіт Сторони дійшли згоди викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 269/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Рішення Київської міської ради від 12.12.2019 № 455/8028 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 21 грудня 2017 року № 1042/4049» «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки» та Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2019 № 2290 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2020 році» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п.1.1.,2.1. Договору та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 269/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2019 № 2290 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2020 році» та Рішення Київської міської ради від 26.03.2020 № 906/9076 «Про внесення змін до економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2020 році» затвердженої рішенням Київської міської ради від 21 грудня 2017 року №1042/4049» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1 та викласти його у новій редакції. У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 269/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку