Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Енергодарський навчально-виховний комплекс № 5 Енергодарської міської ради Запорізької області (ЕНВК № 5) за адресою: Запорізька обл. м. Енергодар, вулиця Воїнів-Інтернаціоналістів, 32 - капітальний ремонт актової зали ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015 – 45453000-7– Капітальний ремонт та реставрація)
Очікувана вартість
949 045,20 UAH
UA-2019-11-15-001734-b 31996bed0e3247fba593c486c74b2dbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 14:06
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 14:06
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:52
Очікувана вартість: 949 045,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 745,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Енергодарський навчально-виховний комплекс № 5 Енергодарської міської ради Запорізької області (ЕНВК № 5) за адресою: Запорізька обл. м. Енергодар, вулиця Воїнів-Інтернаціоналістів, 32 - капітальний ремонт актової зали ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015 – 45453000-7– Капітальний ремонт та реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71504, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Воїнів-Інтернаціоналістів, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1. Замовник забезпечує фінансування робіт. 2. Між Замовником та Підрядником за цим Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі здійснюються тільки при наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до суми виділеної у 2019 році Замовнику субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам відповідно постанови Кабінету Міністрів України №91 від 15.02.2012 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження» та коштів місцевого бюджету. 3. Замовник здійснює платежі за виконані роботи, відповідно до умов цього договору, на підставі актів за формою КБ-2 і довідки КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін, за фактично виконаний обсяг робіт в межах виділеної у 2019 році Замовнику субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам відповідно постанови Кабінету Міністрів України №91 від 15.02.2012 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження» та коштів місцевого бюджету. Акт приймання виконаних робіт і довідку про вартість виконаних робіт готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника. 4. Замовник зобов’язаний розглянути і підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання у строки встановлені чинним законодавством України. 5. Сторони дійшли згоди, що за даним договором може мати місце відстрочка платежів терміном до 30 робочих днів. 6. Перебіг терміну відстрочки, обумовленої в пп. 5. цього договору, починається з моменту повідомлення Замовником Підрядника засобами зв’язку: поштою, або електронною поштою, або засобами телефонного зв’язку. 7. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне перерахування коштів Підряднику пр Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:02
Додаток 6 до ТД.pdf
15 листопада 2019 14:02
Додаток 5 до ТД.pdf
15 листопада 2019 14:02
Додаток 4 до ТД.pdf
15 листопада 2019 14:02
Додаток 3 до ТД.pdf
15 листопада 2019 14:02
Додаток 2 до ТД.pdf
15 листопада 2019 14:02
Додаток 1 до ТД.pdf
15 листопада 2019 14:02
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АТП-СЕРВІС" 948 056,95
UAH з ПДВ
948 056,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦРЕМТОРГ 949 045,20
UAH з ПДВ
949 045,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 17:40
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:33
додаток 1.pdf
29 листопада 2019 08:45
Електронний підпис
29 листопада 2019 08:41
пвр,опр.pdf
29 листопада 2019 08:41
дф, дц, лс.pdf
29 листопада 2019 08:41
захист довкілля.pdf
29 листопада 2019 08:41
280846_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
29 листопада 2019 08:41
280846_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
29 листопада 2019 08:41
280846_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
29 листопада 2019 08:41
280846_ДЦ_ДЦ.rtf
29 листопада 2019 08:41
280846_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
29 листопада 2019 08:41
280846.bdcu
29 листопада 2019 08:41
худож 5.pdf
29 листопада 2019 08:41
худож 4.pdf
29 листопада 2019 08:41
худож 3.pdf
29 листопада 2019 08:41
худож 2.pdf
29 листопада 2019 08:41
худож 1.pdf
29 листопада 2019 08:41
охрана труда.pdf
29 листопада 2019 08:41
охрана труда коливайко.pdf
29 листопада 2019 08:41
охр.труда пилипченко.pdf
29 листопада 2019 08:41
охр.труда кишко.pdf
29 листопада 2019 08:41
статут, свід. ПДВ.pdf
29 листопада 2019 08:41
бланк приват.pdf
29 листопада 2019 08:41
бухг.довідка та протокол.pdf
29 листопада 2019 08:41
довідки, гарант.лист.pdf
29 листопада 2019 08:41
додаток 6.pdf
29 листопада 2019 08:41
додатки 1,2,3.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 10:33
Електронний підпис
25 листопада 2019 10:29
Статуту.pdf
25 листопада 2019 10:29
Пропозиція.pdf
25 листопада 2019 10:29
П 9 ст 9.pdf
25 листопада 2019 10:29
Не повязана особа.pdf
25 листопада 2019 10:29
Не є банкрутом.pdf
25 листопада 2019 10:29
Не впливае на посад особ.pdf
25 листопада 2019 10:29
Корупція.pdf
25 листопада 2019 10:29
Конкуренція.pdf
25 листопада 2019 10:29
Інформаційна довідка.pdf
25 листопада 2019 10:29
Згода персональні данні.pdf
25 листопада 2019 10:29
Захист довкілля.pdf
25 листопада 2019 10:29
Довідка санкції.pdf
25 листопада 2019 10:29
Довідка не судимість.pdf
25 листопада 2019 10:29
Довідка банк реквізити.pdf
25 листопада 2019 10:29
Відпов за коруп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АТП-СЕРВІС"

ТОВ СПЕЦРЕМТОРГ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АТП-СЕРВІС"
#38222616
948 056,95
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
14 грудня 2019 13:13
Договір укладений
14 грудня 2019 13:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 947 871,70
UAH (в тому числі ПДВ 157 978,62 UAH)