Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - «Єдиний закупівельний словник» 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні )
Очікувана вартість
75 522,50 UAH
UA-2019-11-15-001672-c 1b2f137ec37447ed9101914fe64bb6a8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 15:54
Очікувана вартість: 75 522,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в Додатку 2 до документації на проведення допорогової закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:56
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В Додатку 2 до документації на проведення допорогової закупівлі чітко вказано щодо використання еквівалентів!!! Всі Учасники беруть участь на рівних умовах. Учасники, які не є платниками ПДВ, зазначають ціну тендерної пропозиції без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється за ціною з урахуванням ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДАСК-ЦЕНТР" 62 352,00
UAH з ПДВ
62 352,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Денисенко Володимир Миколайович 69 691,00
UAH з ПДВ
69 691,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2019 20:56
1.1.2 Паспорт Денисенко В.М.pdf
24 листопада 2019 20:56
1.1.3 ІПН Денисенко В.Н.pdf
24 листопада 2019 20:56
1.5 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДАСК-ЦЕНТР"

Фізична особа підприємець Денисенко Володимир Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДАСК-ЦЕНТР"
#24430567
Відхилено 62 352,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 14:31
Фізична особа підприємець Денисенко Володимир Миколайович
#2676302015
Переможець 69 691,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 14:33

Документи

28 листопада 2019 14:31
Протокол № 375.pdf

Документи

28 листопада 2019 14:33
Протокол № 376.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Денисенко Володимир Миколайович
#2676302015
69 691,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 14:33
Протокол № 376.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 09_12-2 від 09.12.2019.pdf укладений
09 грудня 2019 10:16