Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Полтавська спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю I-III ступенів Полтавської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 21062889 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м Полтава, вул Монастирська 9а |
Контактна особа: |
Сафонова Валентина Миколаївна +380532607228 polint_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 15:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 15:13 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 13:29 |
Очікувана вартість: | 284 103,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 420,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2019 11:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.docx | |
02 грудня 2019 11:33 |
Зміни ТД. 3 Хліб.docx |
02 грудня 2019 11:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 грудня 2019 11:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.docx
|
|||||||||
02 грудня 2019 11:33 |
Зміни ТД. 3 Хліб.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до інформації, що міститься в Протоколу №50 засідання тендерного комітету «Полтавської спеціалізованої школи-інтернату спортивного профілю І-ІІІ ступенів Полтавської обласної ради» від 23.12.2019р., оприлюдненому на сайті уповноваженого органу 23 грудня 2019 р. пропозицію ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» було відхилено з причини не завірення печаткою за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та не оформлення належним чином довідок – не вказано кому надано довідку.
ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» вважає зазначення таких причин надуманим Замовником та не несе в собі ніякого фактичного підґрунтя. Документи визначені в Додатку 4 п.2 п.3 мають печатку та підпис уповноваженої особи – директора Уманської М.М. (файли: «наказ призначення», «протокол повноваження», «протокол призначення», «статут»). Що стосується оформлення довідок. В самій тендерній документації (наприклад, п.5 розділу ІІІ) зазначено, що учасеик повинен надати інформацію у «довільній формі». Жодним нормативним актом не затверджені обов’язкові реквізити довідок. В п. 4.4. ДСТУ 4163:20 лише зазначається: «4.4 Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи (04), назва виду документа (09) (не зазначають на листах), дата документа (10), реєстраційний індекс документа (11), заголовок до тексту документа (19), текст документа (20), підпис (22)».
До того ж, необхідно відмітити, що Замовником грубо порушено п.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, розгляд нашої тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації тривав з 10.12.2019р. до 23.12.2019р., тобто, 9 робочих днів. Протокол №49 тендерного комітету, яким продовжено термін розгляду пропозиції датовано 23.12.2019р. – з порушенням п’ятиденного строку.
Прошу детально пояснити, з посиланням на відповідні норми законодавства, положень тендерної документації, назв файлів нашої тендерної пропозиції в чому невідповідність пропозиції ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» вимогам тендерної документації. За відсутності належної аргументації просимо переглянути своє попереднє рішення про відхилення пропозиції ТДВ «Охтирський хлібокомбінат».
Замовником Протоколом №50 засідання тендерного комітету «Полтавської спеціалізованої школи-інтернату спортивного профілю І-ІІІ ступенів Полтавської обласної ради» від 23.12.2019р., оприлюдненому на сайті уповноваженого органу 23 грудня 2019 р. пропозицію ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» було відхилено.
Пропозиція учасника оформлена із недотриманням вимоги тендерної документації, а саме: Додаток № 4 п.2, п.3. до тендерної документації не завірено печаткою за власноручним підписом уповноваженої особи учасника ( не має відмітки про засвідчення копії документа, що складається зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії).
Довідки не оформленні належним чином - не вказано кому надано довідку (довідки не відповідають встановленим державним стандартам (ДСТУ).
Замовником не порушено п.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерних пропозицій може бути продовжено замовником до 20 робочих днів (продовження терміну розгляду підтверджено протоколом № 49)
Тендерний комітет замовника вважає, що пропозиції учасника не відповідають вимогам тендерної документації
Голова тендерного комітету В.М. Сафонова
в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до інформації, що міститься в Протоколі №54 засідання тендерного комітету «Полтавської спеціалізованої школи-інтернату спортивного профілю І-ІІІ ступенів Полтавської обласної ради» від 23.12.2019р., оприлюдненому на сайті уповноваженого органу 23 грудня 2019 р. пропозицію ПП «Полтавський хлібозавод «Південний» було прийнято.
ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» зазначає, що тендерна пропозиція ПП «Полтавський хлібозавод «Південний» не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена замовником, як того вимагає п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у пропозиції ПП «Полтавський хлібозавод «Південний» є наступні невідповідності:
1. В п.1 додатку 4 до тендерної документації зазначена вимога до учасника про надання довідки, яка містить відомості про підприємство, зокрема, там повинна бути інформація про посаду відповідальної особи за поставку товарів. Такої інформації в довідці №10 від 05.12.2019р. (файл, «Довідка, яка містить відомості про підприємство») ПП «Полтавський хлібозавод «Південний» немає, що є недотриманням вимог тендерної документації.
2. В абз.2 підрозділу «Умови постачання» додатку 5 до тендерної документації зазначена вимога до учасника про надання відповідної довідки, що строк поставки товару буде не більше 1 (одного) календарного дня після отримання заявки від Замовника. В пропозиції ПП «Полтавський хлібозавод «Південний» відсутня така довідка, хоча сам ПП «Полтавський хлібозавод «Південний» в файлі «Додаток № 5 Довідка про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі сторінка 3» зазначає, що надає відповідну довідку.
3. В абз.9 підрозділу «Умови постачання» додатку 5 до тендерної документації зазначена вимога до учасника про надання посвідчення про якість. ПП «Полтавський хлібозавод «Південний» надає відповідний документ (файл, Посвідчення про якість №12569 від 05.12.2019р.) однак, він підписаний Нач. ВТЛ Трофименко Н.М. В п. 1. розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції». Жодних документів, які б підтверджували повноваження Трофименко Н.М. на підписання документів тендерної пропозиції в складі пропозиції ПП «Полтавський хлібозавод «Південний» немає. Таким чином, документ тендерної пропозиції підписаний неповноважною особою.
4. В додатку 6 до тендерної документації визначена форма письмової згоди на обробку персональних даних. . ПП «Полтавський хлібозавод «Південний» надає лист-згоду (файл, «Лист – згода на обробку персональних даних») однак, не за визначеною формою.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Полтавський хлібозавод «Південний» не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, наголошуємо, що це є обов’язком Замовника, а не його правом. За не дотримання Замовником законодавства про державні закупівлі, чинне законодавство передбачає відповідальність.
За результатами кваліфікації замовником було визначено таким, що відповідає умовам тендерної документації пропозиція учасника ПП "ПОЛТАВСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД "ПІВДЕННИЙ" та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу відповідну інформацію.
Однак, ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" звернулося до Замовника за роз'ясненнями стосовно невідповідності документів учасника ПП "ПОЛТАВСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД "ПІВДЕННИЙ" вимогам тендерної документації.
Тендерний комітет замовника вважає, що вимоги заявника стосовно визнання тендерних пропозицій учасників ПП "ПОЛТАВСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД "ПІВДЕННИЙ" таким , що не відповідає вимогам тендерної документації є надуманими, не відповідають дійсності та не підлягають задоволенню з огляду на нижченаведене:
1) стосовно довідки від 05.12.2019 вих. №10, то інформація про посаду відповідальної особи за поставку товарів в довідці надається (5. Відповідальна особа за поставку товару: Дрозд Лариса Миколаївна
тел. 050-405-57-57 та тел. 066-83-444-79 Христенко Наталія Петрівна).
2) ПП «Полтавський хлібозавод «Південний» в файлі «Додаток № 5 Довідка про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» повністю підтверджує технічні вимоги власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірено печаткою;
3) тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі підписана директором ПП «Полтавським хлібозаводом «Південний» та підтверджується випискою з протоколу засновників, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання тендерної пропозиції».
4) ПП «Полтавський хлібозавод «Південний» надав лист згода на обробку персональних даних відповідно Додатку 6 до тендерної документації за визначеною формою.
Голова тендерного комітету В.М. Сафонова
Скарги до процедури
Дата подання: 23 грудня 2019 15:15
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-08-000021 ● 82269d1f8545448ab2ee0699ce234803
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2020 18:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.01.2020 № 1
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 08.01.2020 № 1
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-11-15-001562-c , 15.11.2019, Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-17 17:53:57
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-15-001562-с), керуючись пунктами 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частиною п’ятою статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктами 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2 постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Якими пунктами тендерної документації керувався замовник при відхиленні тендерної пропозиції ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» (необхідно надати інформацію в розрізі кожної підстави відхилення)?
2. Які, з позиції замовника, копії документів в складі тендерної пропозиції ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» не завірені печаткою за власноручним підписом уповноваженої особи учасника?
3. Які пункти тендерної документації порушені учасником ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» стосовно оформлення довідок, наданих в складі тендерної пропозиції, якщо надання інформації/довідок в довільній формі передбачено тендерною документацією (пункт 1 та 5 розділу ІІІ тендерної документації, Додаток № 2 та пункт 1 Додатку № 4 до тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою встановлення законності та дотримання вимог чинного законодавства забезпечено розгляд результатів моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за процедурою (UA-2019-11-15-001562-с) за кодом ДК 021:2015 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби». Ознайомившись із зауваженнями, викладеними у констатуючій частині висновку за результатом моніторингу, інформацію про проведення якого оприлюднено в системі публічних закупівель та функціональними особливостями акредитованого в системі публічних закупівель електронного майданчика, керуючись умовами тендерної документації та результатом проведеного моніторингу статті 7-1 Закону «Про публічні закупівлі» №922 Комунальний заклад «Полтавська спеціалізована школа - інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів Полтавської обласної ради» розглядає питання щодо вжиття всіх вичерпних заходів для забезпечення законності у сфері закупівель для забезпечення ефективного та раціонального використання фінансових ресурсів. Таким чином, Замовник - Комунальний заклад «Полтавська спеціалізована школа - інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів Полтавської обласної ради» визнає в повному обсязі зазначені під час моніторингу встановлені ознаки виявлених порушень обґрунтованими та такими, що відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Зауваження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області дали змогу вчасно відреагувати на порушення законодавства та в подальшому їх не допускати. В подальшому буде забезпечуватись підготовка документів для проведення процедур закупівель на найвищому рівні. Тендерний комітет вживає усі необхідні заходи для належного проведення закупівель, в той же час суміщення функцій тендерного комітету з основними обов’язками могло бути фактором окремих недоліків. Висловлюємо вдячність за сприяння у встановленні законного та ефективного витрачання коштів.
2020-02-05 18:39:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" |
255 500,00
UAH з ПДВ
|
217 342,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПОЛТАВАХЛІБ-3 |
282 356,00
UAH з ПДВ
|
217 459,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПОЛТАВСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД "ПІВДЕННИЙ" |
282 750,00
UAH з ПДВ
|
255 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВАСИЛЕЦЬ АННА ПЕТРІВНА" |
283 800,00
UAH з ПДВ
|
255 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" #00374568 |
Відхилено |
217 342,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 13:19
|
|
ТОВ ПОЛТАВАХЛІБ-3 #38667449 |
Відхилено |
217 459,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 13:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ПОЛТАВСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД "ПІВДЕННИЙ" #21049772 |
Переможець |
255 300,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2020 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2020 11:38
|
Додаткова угода112.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2020 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 11:57
|
договір | укладений |
08 січня 2020 11:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовилися достроково розірвати Договір №2 від 08 січня 2020 року – 07 лютого 2020 року . 2. Змінити пункт 3.1, а саме: зменшити суму договору № 2 від 08 січня 2020 року на суму 229275,24 грн. (двісті двадцять дев’ять тисяч двісті сімдесят п’ять гривень, 24 коп.). 3. Загальна сума договору № 2 від 08 січня 2020 року складає – 26024,76 грн. (двадцять шість тисяч двадцять чотири гривні, 76 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |