Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (Монтаж та підключення системи відеоспостереження в кімнаті видачі препаратів ЗПТ в будівлі головного корпусу за адресою м. Кривий Ріг, вул. Ю.Камінського, 4а)
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001558-b 89de06ff19ab40c6bc4e549a1874a680
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 16:00
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 штука
Монтаж та підключення системи відеоспостереження в кімнаті видачі препаратів ЗПТ в будівлі головного корпусу за адресою м. Кривий Ріг, вул. Ю.Камінського, 4а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Кемерівська, буд 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг виконується згідно ст.49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України в безготівковій формі, протягом 10 банківських днів шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця згідно акту виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування – місцевий (обласний) бюджет. Попередня оплата не передбачена. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 12:06
Оголошення відеоспостереження 2019.docx
20 листопада 2019 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 12:06
Оголошення відеоспостереження 2019.docx
15 листопада 2019 13:34
Оголошення відеоспостереження 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЗ
Дата подання: 15 листопада 2019 18:22
Дата відповіді: 18 листопада 2019 08:24
Выходя из ТЗ вы закупаете работу. все расходные материалы и оборудование у вас имеется?
Відповідь: пункт 3.3. Оголошення "Роботи виконуються з використанням матеріалів виконавця"
ТЗ
Дата подання: 18 листопада 2019 20:09
Дата відповіді: 19 листопада 2019 08:37
В ТЗ неуказано четко наличие оборудование либо его отсутствие. нет полного списка выполняемых работ. в списке выполняемых работ указывать цену с учетом материала?
Відповідь: Пункт 3.3. Оголошення " Роботи виконуються з використанням матеріалів виконавця". Повний перелік робіт ми вказати не можемо,т.я. у нас немає спеціаліста з цього питання і ми не знаємо, які саме роботи необхідно виконати та які матеріали використати. Все це на розсуд виконавця. Осикуєма вартість закупівлі вказана з урахуванням всіх необхідних робіт та матеріалів
ТЗ
Дата подання: 19 листопада 2019 19:10
Дата відповіді: 20 листопада 2019 12:09
В разделе 3.2 п 1 указано количество кабеля 260м. В разделе 3.2 п 2 указано количество кабеля 70м. В разделе 3.2 п 5 вказано про узгоджувачь до 600м (який узгоджувач ви маєте на увазі)
Відповідь: В Оголошення внесено зміни: Розділ 3.2. п.1 кількість кабелю 70м. Узгоджувач це активний прийомопередавач відео балун, який працює на максимальну довжину кабелю до 600м.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШУЛЬМІН ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 4 500,00
UAH з ПДВ
4 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2019 19:29
Електронний підпис
23 листопада 2019 19:28
Цінова пропозиція.pdf
23 листопада 2019 19:28
Лист розьяснення.pdf
23 листопада 2019 19:28
лист згода 2.pdf
23 листопада 2019 19:28
лист згода.pdf
23 листопада 2019 19:28
Договор.pdf
23 листопада 2019 19:28
Довідка персонал.pdf
23 листопада 2019 19:28
Рекомендаційні листи.pdf
23 листопада 2019 19:28
Паспорт и код.pdf
23 листопада 2019 19:28
свідоцтво Ед Податку.pdf
23 листопада 2019 19:28
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШУЛЬМІН ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШУЛЬМІН ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3040704291
Переможець 4 500,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 12:33

Документи

27 листопада 2019 12:33
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:11
протокол відеоспост.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ШУЛЬМІН ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3040704291
4 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 12:33
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:11
протокол відеоспост.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:03
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 12:21
Договір Шульмін Відеоспост Камін0001.PDF укладений
04 грудня 2019 12:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 500,00
UAH