Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці
Очікувана вартість
830 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001501-c 6a3203e536924008869736c77a9e2119
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 11:30
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 11:30
Очікувана вартість: 830 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2190 штуки
Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 17:16
ТД стільці.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:01
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ознайомтесь будь ласка уважно з тендерною документацією.
Бюджет закупівлі
Дата подання: 18 листопада 2019 14:33
Дата відповіді: 18 листопада 2019 17:26
Доброго дня! Проаналізувавши Ваше технічне завдання, товар який підходить по всім параментарм не вкладається у визначений Вами бюджет. Просимо збільшити бюджет закупівлі або зменшити кількість товару, щоб дана закупівля відбулась і Ви отримали якісний товар.
Відповідь: Доброго дня! Орієнтовна вартість закупівлі визначена на підставі моніторингу середньоринкових цін на товар, що є предметом закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" 821 907,00
UAH з ПДВ
821 907,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 11:22
санкції.pdf
02 грудня 2019 11:22
працівники.pdf
02 грудня 2019 11:22
статут ч. 2.pdf
02 грудня 2019 11:22
статут ч. 1.pdf
02 грудня 2019 11:22
Витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2019 11:22
договір оренди 181754.pdf
02 грудня 2019 11:22
договір оренди 181383.pdf
02 грудня 2019 11:22
договір оренди 170007.pdf
02 грудня 2019 11:22
теххарактеристика.pdf
02 грудня 2019 11:22
тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2019 11:22
субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 11:22
ст 17.pdf
02 грудня 2019 11:22
сертифікат якості.pdf
02 грудня 2019 11:22
проект договору.pdf
02 грудня 2019 11:22
мтб.pdf
02 грудня 2019 11:22
досвід співпраці.pdf
02 грудня 2019 11:22
декларація.pdf
02 грудня 2019 11:22
гарантійний термін.pdf
02 грудня 2019 11:22
виробник.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"

Інформація про відміну

Дата відміни
02 грудня 2019 11:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій