Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стільці
Очікувана вартість
830 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001501-c ● 6a3203e536924008869736c77a9e2119
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Вебсайт: | http://www.uosvitydnr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна 080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 11:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 11:30 |
Очікувана вартість: | 830 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2190 штуки
Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 17:16 |
ТД стільці.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:01
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ознайомтесь будь ласка уважно з тендерною документацією.
Бюджет закупівлі
Дата подання: 18 листопада 2019 14:33
Дата відповіді: 18 листопада 2019 17:26
Доброго дня!
Проаналізувавши Ваше технічне завдання, товар який підходить по всім параментарм не вкладається у визначений Вами бюджет. Просимо збільшити бюджет закупівлі або зменшити кількість товару, щоб дана закупівля відбулась і Ви отримали якісний товар.
Відповідь: Доброго дня! Орієнтовна вартість закупівлі визначена на підставі моніторингу середньоринкових цін на товар, що є предметом закупівлі.
Інформація про відміну
Дата відміни
02 грудня 2019 11:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій