Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Частковий капітальний ремонт приміщень дошкільного навчального закладу комбінованого типу ясла-садок №53 "Берізка" за адресою: Донецька область, Бахмутський район, м.Часів Яр, вул.Центральна, буд.1а
Очікувана вартість
1 142 556,00 UAH
UA-2019-11-15-001460-b ● cd4bcbafcf004824b6cdf8a4e7ea255d
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Часовоярська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04052867 |
Вебсайт: | http://chasovrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 84551, Україна , Донецька обл., Часів Яр, Цілинників, 1 |
Контактна особа: |
Вадим Нагинай +380502853722 chasovgs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 13:13 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 13:13 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 14:29 |
Очікувана вартість: | 1 142 556,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 712,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Частковий капітальний ремонт приміщень дошкільного навчального закладу комбінованого типу ясла-садок №53 "Берізка" за адресою: Донецька область, Бахмутський район, м.Часів Яр, вул.Центральна, буд.1а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84551, Україна, Донецька область, Часів Яр, Центральна 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно форми КБ-2в та довідки КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 13:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 13:15 |
додаток2 (техзавдання).rtf | |
15 листопада 2019 13:15 |
додаток3_проект_договіру.doc | |
15 листопада 2019 13:15 |
Оголошення про проведення закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо п.7.15 оголошення про проведення закупівлі.
Дата подання: 21 листопада 2019 09:54
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:14
Доброго дня. Очікувана вартість предмету закупівлі становить 1142556,00 грн. з ПДВ. Учасник бере зобов’язання виконати роботи по предмету закупівлі за значно меншу вартість. Згідно оголошення на проведення закупівлі учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунку не менше 20 % від вартості закупівлі робіт. Питання таке, що мається на увазі під вартістю закупівлі робіт очікувана вартість чи вартість цінової пропозиції учасника. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: від очікуваної вартості закупівлі робіт
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001460-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СТРОЙЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:34215390
Дата подання: 19 листопада 2019 15:44
Дискримінаційні вимоги
Згідно з п. 7.15 оголошення про проведення закупівлі Замовник вимагає від учасника надання довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 20% від вартості закупівлі робіт, яка видана не пізніше 5-ти днів до початку торгів. У своїй діяльності підприємство може використовувати не тільки свої гроші, а ще й кредити. Все це економічне діло самого підприємства - де йому брати кошти на виконання робіт. Тому вимагаємо виключити дану вимогу, як дискримінаційну, з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 09:37
Замовник, враховуючи стислі терміни виконання робіт, а також неможливість надання передоплати до початку виконання робіт, повинен гарантовано пересвідчитися у можливості потенційного Учасника закупити необхідні матеріали для виконання таких робіт, для цього Учасник повинен довести наявність у нього коштів,наприклад довідкою з банківської установи або іншим підтверджуючим документом, який може бути врахований Замовником та доведе можливість закупівлі матеріалів, необхідних для виконання робіт
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001460-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СТРОЙЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:34215390
Дата подання: 20 листопада 2019 15:47
Загальне
В зв'язку з тим що в деяких закупівлях Учасниками надаються документи (мається на увазі статутні-витяги, виписки) датовані 2016,2017 роками, а також копії статутних та інших документів , які засвідчені посадовими особами у 2017,2018 році, для чіткого розуміння чи існує підприємство, чи перебуває у стадії ліквідації вимагаємо додати до кваліфікаційних вимог учасників вимогу щодо надання копій документів засвідчених посадовими особами у 2019 році, та наданні Статутних документів (виписки, витяги) датованих 2019 роком.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 09:28
Дякуємо за увагу до закупівлі та зазначаємо, що у внесенні зазначених змін потреби не має, оскільки Замовник перевіряє актуальність документів учасника згідно інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Прозорро", а також шляхом отримання інформації з відкритих джерел, а саме відомостей з ЄДР, отриманих на безкоштовний запит на сайті Міністерства юстиції України
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Спецбуд #21951320 |
Переможець |
936 862,18
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 15:15
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 грудня 2019 16:43 |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків Замовника |
Документи:
09 грудня 2019 16:43
|
Електронний підпис |
09 грудня 2019 16:43
|
протокол 64.PDF |