Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом CPV за ДК 021:2015 - “55320000-9“ (Послуги з харчування офіційних делегацій)
Очікувана вартість
21 675,00 UAH
UA-2019-11-15-001442-b b676303dd9bc4be6886ac7d3886da047
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347571 tender_kolrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347571
tender_kolrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Надання послуг з харчування офіційних делегацій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з харчування офіційних делегацій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, проспект Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки між сторонами здійснюються в такій послідовності. Протягом 5 календарних днів від дати підписання акту передачі послуг Замовник перераховує на рахунок Виконавця суму у розмірі 100% загальної вартості послуг. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

15 листопада 2019 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КАВАЦЮК ГАННА ВАСИЛІВНА
#2082018565
Переможець 21 675,00
UAH
15 листопада 2019 13:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 13:15