Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир твердий
Очікувана вартість
133 920,00 UAH
UA-2019-11-15-001404-c cc81fddb7e7349bc8fd7af54a97bd590
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барко Мар'яна

380960718508 tender_osvitamr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Долинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43314923
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, проспект Незалежності, будинок 12
Контактна особа: Барко Мар'яна
380960718508
tender_osvitamr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:14
Очікувана вартість: 133 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,12%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Товар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
720 кілограми
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, До закладів дошкільної освіти Долинської об’єднаної територіальної громади, НВК №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару до 7 числа наступного місяця за товар, отриманий з 01 по 31 число попереднього місяця. Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 20 листопада 2019 11:37
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:23
- копією експлуатаційного дозволу виданого на учасника торгів та/або копією документа, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку та присвоєний особистий реєстраційний номер (в залежності від виду продукції) Прохання уточнити, або прибрати вимогу "виданого на учасника" так як це дискримінує учасників які використовують орендовані приміщення, тому що експлуатаційні дозвола видається на потужності, що розташовані за однією адресою і видаються на ім'я власника приміщення-орендодавця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 3 Порядку видачі експлуатаційного дозволу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 930 (надалі – Порядок), визначено, оператори ринку повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальними органами Держпродспоживслужби на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.
Відповідно до статті 1 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” (далі — Закон України):
1) експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
2) Оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів.
3) Потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів;
Згідно зі статтею 23 вищезазначеного Закону України, експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку.
Отже, на сьогоднішній день згідно з вимогами Закону всі оператори ринку, які здійснюють визначену Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, повинні мати експлуатаційний дозвіл, якщо в користуванні знаходяться потужності(власність, оренда, тощо).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-001404-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:3565608144
Дата подання: 06 грудня 2019 18:22
Вимога про скасування рішення
Згідно п.6 Розділу 3 Тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 3 до тендерної документації.
- копією експлуатаційного дозволу виданого на учасника торгів та/або копією документа, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку та присвоєний особистий реєстраційний номер (в залежності від виду продукції)

А також згідно «ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 25.11.2019, 11:23)» Пунктом 3 Порядку видачі експлуатаційного дозволу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 930 (надалі – Порядок), визначено, оператори ринку повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальними органами Держпродспоживслужби на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.
Відповідно до статті 1 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” (далі — Закон України):
1) експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
2) Оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів.
3) Потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів;
Згідно зі статтею 23 вищезазначеного Закону України, експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку.
Отже, на сьогоднішній день згідно з вимогами Закону всі оператори ринку, які здійснюють визначену Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, повинні мати експлуатаційний дозвіл, якщо в користуванні знаходяться потужності(власність, оренда, тощо).

Згідно Закону № 771, «діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу» (ч. 1 ст. 25 Закону № 771). та ч. 2 ст. 23 цього Закону, де зазначено, що обов’язок на отримання експлуатаційного дозволу не поширюється на:
— операторів ринку, які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом, та/або транспортуванням, та/або зберіганням, та/або продажем харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;

Товар «Сир твердий» потребує відповідних температур зберігання, а саме від -4*С до +8*С

Учасник ФОП Черкас Ольга Василівна не надав Експлуатаційний дозвіл на орендоване приміщення.
2.Згідно «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» ФОП Черкас Ольга Василівна декларує наявність автомобіля АТ7971СН Mercedes Benz Vario816D і на підтвердження додано договір оренди №1 від 28 листопада 2019р.Згідно п.1.1 даного договору Орендодавець «зобов’язується передати за плату Орендареві….автомобіль, що орендується» Факт передачі автомобіля, а саме акт приймання-передачі відсутній, про що робимо висновок, що в Учасника ФОП Черкас Ольга Василівна відсутній автомобіль для постачання товару.
3.Згідно п.4.2 Додатку 3 до тендерної документації «Залишковий термін зберігання отриманого товару, що є предметом даної закупівлі, має бути не менше 90% загального терміну придатності.»
ФОП Черкас Ольга Василівна у своїй пропозиції надає документ «Лист-гарантія про відповідність
Тхнічним вимогам» вих.№5 від 29.11.2019р. де вказує, що «п.4 Термін придатності товару до споживання на період поставки становитиме не менше, ніж 50% від загального терміну приданості споживання», що суперечить вимогам Замовника.
4.Згідно п.1 Розділу 1 «Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі її використання), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Учасником ФОП Черкас Ольга Василівна надано копію дубліката ІПН не завірену згідно вимог.

5.Згідно п.6 Розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 3 до тендерної документації.
- довідкою в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам (державним стандартам, технічним умовам тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля;
На дану вимогу Учасником ФОП Черкас Ольга Василівна було надано «Довідка про вживання заходів щодо захисту довкілля» вих.№8 від 27.11.2019р. яка не містить інформації про те,що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам (державним стандартам, технічним умовам тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.

6.Згідно вимог Замовника документи згідно Додатку 3, Додатку 4 та Додатку 5 тендерної документації «(тендерна пропозиція подається Учасником у вигляді, наведеному нижче, на фірмовому бланку (в разі його наявності).Учасник не повинен відступати від даної форми. Документ, який учасник повинен подати у складі своєї пропозиції (сканований в електронному форматіPortable Document Format – *.pdf, де * - найменування файлу)»
Учасник ФОП Черкас Ольга Василівна надано документи у форматі «jpg», що не відповідає умовам документації.
7.Згідно Додатку 5 до тендерної документації «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» * У разі надання тендерних пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Всього з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка
Учасником ФОП Черкас Ольга Василівна надано документ «Тендерна пропозиція» без номеру та дати, і яка не містить даних, що ціна і сума пропозиції подана «Без ПДВ» , чим не дотримано вимог Замовника.

Просимо Замовника скасувати своє рішення «Протокол №24 від 06.11.2019р.» про визнання переможцем закуплі Черкас Ольга Василівна з підстав наведених вище.

З повагою Моцьо Л.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 14:59
Доброго дня! надаємо вам відповідь з приводу ваших заперечень, щодо дотримання вимог закону в процесі проведення публічної закупівлі UA-2019-11-15-001404-c:
1. Щодо ваших аргументів на предмет наявності в учасника ФОП Черкас Ольга Василівна експлуатаційного дозволу на орендоване приміщення:
Згідно п. 3 Порядку видачі Експлуатаційного дозволу затвердженого Постановою КМУ, від від 11 листопада 2015 р. № 930 оператори ринку повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальними органами Держпродспоживслужби на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.
Щодо операторів ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, вони зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, у відповідності до норм статті 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”.
Відтак, оператор ринку, у випадку здійснення діяльності, що не підпадає під дію норми ч. 2 п. 23 Порядку видачі Експлуатаційного дозволу затвердженого Постановою КМУ, від 11 листопада 2015 р. № 930 вимушені зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів та присвоїти особистий реєстраційний номер в залежності від виду продукції.
Таким чином вимоги тендерної документації (Розділ 6), що стосуються надання Учасником в альтернативному порядку експлуатаційного дозволу (якщо діяльність підпадає під дію норми ч. 2 п. 23 Порядку № 930) та/або документи, що посвідчують факт реєстрації потужностей з присвоєним реєстраційним номером для відповідного виду продукції є правомірними.
Учасником ФОП Черкас Ольгою Василівною долучено до пропозиції – Довідку Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області Долинського районного відділу Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-франківській області про те, що останньою здійснено державну реєстрацію потужностей за адресою: 77503, м. Долина, вул. Торгова 6.
Окрім цього в Декларації виробника № 118206 на готову молочну продукцію тваринного походження, в тому числі, значиться, що остання була реалізована на користь ФОП Черкас О.В. за умови наявності в підприємства відправника експлуатаційного дозволу № 16-01-03-МР, виданого 27.12.2013 року Управлінням ветеринарної медицини у Великобагачанському районі Полтавської області.
Вказане підтверджує, що товар «Сир твердий» перебував та перебуває в умовах належного зберігання.
ФОП Черкас О.В. надала всі необхідні документи згідно Розділу 6 Технічної документації, а саме довідку про проведення державної реєстрації потужностей, щоб набути статусу учасника даної публічної закупівлі.
Жодних додаткових вимог тендерною документацією не передбачено, що ж стосується ваших доводів відносно температури зберігання, просимо навести нормативні акти, якими регламентовані норми зберігання продукції, що була предметом публічної закупівлі, які імперативно вказують на необхідність отримання експлуатаційного дозволу на потужності, що використовуються для зберігання даного виду продукції.
При цьому доводимо до вашого відома, що продукція згідно тендерної пропозиції відповідає ТУ 10.16 У 59-89, ДСТУ 4399-2005 та ДСТУ 4554:2006 про що зазначено в Листі гарантії вих. № 4, від 29.11.2019 року.
2. Відносно доводів, що в Учасника ФОП Черкас Ольга Василівна відсутній автомобіль для постачання товару:
Згідно п.1.1 Договору оренди вантажного автомобіля № 1, від 28.11.2019 року Орендодавець (фізична особа – Титиш Микола Пантелеймович) зобов’язується передати за плату у строкове користування Орендарю (ФОП Черкас О.В.) автомобіль Mercedes Benz Vario 816D, д.р.н. АТ7971СН.
Згідно п. 1.1 Договору № 98, від 28.11.2019 року ТОВ «Долинська профдезінфекція» зобов’язується провести одноразову дезінфекцію з метою профілактики інфекційних захворювань серед населення, а також обробки транспорту.
Згідно Актом приймання-здачі виконаних робіт ТОВ «Долинська профдезінфекція» у якості Виконавця провели роботи у вигляді профілактичної дезінфекції автомобіля Mercedes Benz Vario 816D, д.р.н. АТ7971СН наданого ФОП Черкас О.В. у якості «Замовника».
Оскільки ФОП Черкас О.В, згідно матеріалів тендерної пропозиції, вчиняла дії, що прямо вказують на користування транспортним засобом Mercedes Benz Vario 816D, д.р.н. АТ7971СН, відповідно відсутні підстави вважати, що вказаний автомобіль не було передано їй на правах оренди, згідно Договору оренди вантажного автомобіля № 1, від 28.11.2019 року.
Просимо зауважити, що відносини оренди виникають з моменту передачі речі в користування особі. При цьому жодний нормативний акт не встановлює обов’язок Сторін за договірним зобов’язання оформити Акт прийому-передачі до договору оренди. Окрім цього, вищевказаним договором, в тому числі, не визначено умов, щодо укладення Акту прийому-передачі транспортного засобу на корись Орендаря. З наданої учасником документації маємо можливість встановити, що:
- транспортний засіб належить ФОП Черкас О.В. на праві оренди;
- фактичне користування транспортним засобом здійснюється;
- залучено на договірній основі водія з метою експлуатація транспортного засобу з комерційною метою.

3. Щодо строку придатності товару:
Згідно п. 4.2 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» залишковий термін зберігання отриманого товару, що є предметом даної закупівлі, має бути не менше 90% загального терміну придатності.
Згідно п. 1 Розділу 3 Тендерної документації - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби опис предмета закупівлі) – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Таким чином з тендерної документації виливає, що опис предмета закупівлі не є імперативною нормою, а застосовується за альтернативною вказівкою Замовника, в контексті заявлення відповідних вимог.
Ви посилаєтесь на те, що ФОП Черкас Ольга Василівна у своїй пропозиції надає документ «Лист-гарантія про відповідність Технічним вимогам» вих.№5 від 29.11.2019р. де вказує, що «п.4 Термін придатності товару до споживання на період поставки становитиме не менше, ніж 50% від загального терміну придатності споживання».
Однак, факт зазначення учасником вказаних відомостей жодним чином не підтверджує те, що продукція, яка є предметом закупівлі не відповідає тендерній документації.
Аналізуючи відомості та матеріали тендерної пропозиції в Замовника відсутні будь-які підстави вважати, що тендерна пропозиція не відповідає тендерній документацій.
Якщо у вас наявні заперечення з приводу недотримання учасником умов п. 4.2 Додатку № 3 до тендерної документації, просимо вказати з якого документу слідує, що товар, який є предмет публічної закупівлі має термін придатності менш ніж 90% та яким чином підтвердження Учасника, що придатність товару більш як 50 % спростовує факт того, що термін придатності останнього не менш ніж 90% від загального. Вказані твердження не є взаємовиключними, оскільки доповнюють один одного.
Додатково, звертаємо вашу увагу, що Додаток № 3 до Тендерної документації підписаний та посвідчений печаткою Учасника ФОП Черкас О.В., що підтверджує її гарантію стосовно дотримання п.4.2, а саме строку придатності продукції «Сир твердий» не менш, як 90%.
4. Щодо підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі її використання):
Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
З тендерної пропозиції, окрім реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ІПН) належність ФОП Черкас О.В. саме даного ІПН підтверджується оригіналом Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних-осіб підприємців та громадських формувань та іншими документами, що входять до складу тендерної пропозиції (Договірними зобов’язаннями та Листами гарантіями).
5. Щодо довідки про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам (державним стандартам, технічним умовам тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля:
Просимо повторно, без поспіху переглянути Довідку ФОП Черкас О.В. № 8, від 27 листопада 2019 року, а саме звернути увагу на її зміст (оскільки в своїх зауваження ви звернули увагу виключно на форму).
Даною довідкою (довільної форми) учасник гарантує дотримання всіх норм, щоб технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідали встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам (державним стандартам, технічним умовам тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Та, додатково, зазначено, що учасником вживались заходи із захисту довкілля з метою дотримання норм законодавства у даній сфері правовідносин.
6. Щодо позначки, що ціна і сума пропозиції подана «Без ПДВ»?
Просимо звернути увагу на Проект Договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації) та на Тендерну пропозицію (Додаток 5 до тендерної документації) де, окремо, виділені позначки, щодо ціни товару ,а саме: «Разом без ПДВ» та «Всього з ПДВ». Щодо позначки «ПДВ (20%)» визначено, що вказаний пункт не поширюється на ФОП Черкас О.В, оскільки остання є платником Єдиного податку та не сплачує Податок на додану вартість.
7. Щодо PDF формату:
Згідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001404-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:3565608144
Дата подання: 10 грудня 2019 17:30
Вимога Замовнику
Шановник Замовнику, згідно п.2 ст.23 ЗУ Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів 2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;

Згідно предмету закупівлі ДСТУ 6003:2008 «Сири тверді» або ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді» або ТУ (стандарти ДСТУ загальнодоступні, просимо ознайомитися)

10. ПРАВИЛА ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ

1. Транспортування
2. Сири транспортують усіма видами транспорту в критих транспортних засобах, згідно з правилами, чинними на даному виді транспорту для перевезення швидкопсувких вантажів.
3. У пакетованому вигляді сири транспортують згідно з ГОСТ 26663. Засоби скріплення вантажу в транспортних пакетах згідно з ГОСТ 21650, з основними параметрами і розмірами згідно з ГОСТ 24597.
4. Зберігання
5. Сири зберігають у приміщенні за температури від мінус 4 оС до 6 оС та відносної вологості повітря — від 80 % до 90 %.

Отже, товар «Сир твердий» є продуктом тваринного походження і потребує температури зберігання і транспортування нижче 10*С, що не передбачено документом «реєстрація потужності»

Ваші посилання на Декларації виробника № 118206 є помилковими, так як у даній декларації виробника не міститься товару «Сир твердий», лише «Сир кисломолочний». Щодо товару «Сир твердий» ФОП Черкас подано «Посвідчення про якість» де виробником заявлено ТОВ «Калинівський завод ЛТД» згідно поданого листа-гарантії №4 від 29.11.2019р. Надане «посвідчення якості» не містить жодних даних Експлуатаційного дозволу виробника ні експертного висновку, ні відбитку печатки. Ваша відповідь по даному питанню не відповідає фактичним документам.

Для чого ви посилаєтесь на ДСТУ 4399-2005 та ДСТУ 4554:2006, які є предметом закупівлі по іншому тендеру, а саме UA-2019-11-15-001302-c в якій ФОП Черкас теж є учасником.
Ви самі встановили вимогу, прямо вказавши на це у своїй «ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 25.11.2019, 11:23)»

Виправдовувати Учасника недостовірними фактами є порушенням умов добросовісної конкуренції.


Тендерний комітет діє на засадах неупередженості, Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника (стаття 11 Закону).
П . 6.2. Порядку №35 наголошує, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2019 15:25
Згідно п.2 ст.23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі.

Варто зазначити, що в ЄДР ФОП Черкас Ольга Василівна міститься інформація, що суб’єкт господарювання може здійснювати «роздрібну торгівлю продуктами харчування…», що підпадає під категорію тих Операторів ринку, які зобов’язані зареєструвати потужності.
Компетентним органом, який має курирувати виконання обговорюваного нами Порядку, є Державна служба України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів (скорочено — Держпродспоживслужба, а якщо зовсім коротко, то ДПСС) і її органи на місцях.
Замовником вимагаються ті документи, які передбачені чинним законодавством.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Черкас Ольга Василівна 100 224,00
UAH з ПДВ
87 832,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА 106 920,00
UAH з ПДВ
87 832,80
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУХТІЙ РОМАН БОГДАНОВИЧ 120 960,00
UAH з ПДВ
87 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГОЛДПРО" 115 200,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко" 112 492,80
UAH з ПДВ
93 496,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мідик Тарас Ярославович 129 600,00
UAH з ПДВ
127 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2019 14:51
Електронний підпис
01 грудня 2019 14:49
Ціна без ПДВ.PDF
01 грудня 2019 14:49
Технічна специфікація.PDF
01 грудня 2019 14:49
Тендерна пропозиція.PDF
01 грудня 2019 14:49
Проект договору_ згода.PDF
01 грудня 2019 14:49
Лист-гарантія ст.17.PDF
01 грудня 2019 14:49
Лист-гарантія санкції.PDF
01 грудня 2019 14:49
Згода істотні умови.PDF
01 грудня 2019 14:49
Додаток 3.PDF
01 грудня 2019 14:49
Довідка мат.-техн. база.pdf
01 грудня 2019 14:49
Витяг ЄДР.PDF
01 грудня 2019 14:49
Витяг Єдиний податок.PDF
01 грудня 2019 14:49
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
01 грудня 2019 14:49
1.Реєстр документів.PDF

Публічні документи

29 листопада 2019 16:35
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:35
ЯКІСНЕ.pdf
29 листопада 2019 16:35
Тендерна пропозиція ст2.pdf
29 листопада 2019 16:35
Тендерна пропозиція ст1.pdf
29 листопада 2019 16:35
Ст.17 4.pdf
29 листопада 2019 16:35
Ст.17 2.pdf
29 листопада 2019 16:35
Ст.17 1.pdf
29 листопада 2019 16:35
Ст 17 6.pdf
29 листопада 2019 16:35
СТ 17 5.pdf
29 листопада 2019 16:35
Ст 17 3.pdf
29 листопада 2019 16:35
Про реєстрацію потужностей.pdf
29 листопада 2019 16:35
Про довкілля.pdf
29 листопада 2019 16:35
Про аналогічні договора.pdf
29 листопада 2019 16:35
Паспортні дані ст4.pdf
29 листопада 2019 16:35
Паспортні дані ст3.pdf
29 листопада 2019 16:35
Паспортні дані ст2.pdf
29 листопада 2019 16:35
Паспортні дані ст1.pdf
29 листопада 2019 16:35
інформвція про товар.pdf
29 листопада 2019 16:35
експертні висновки 29.11..pdf
29 листопада 2019 16:35
договір ст6.pdf
29 листопада 2019 16:34
договір ст5.pdf
29 листопада 2019 16:34
договір ст4.pdf
29 листопада 2019 16:34
договір ст3.pdf
29 листопада 2019 16:34
договір ст2.pdf
29 листопада 2019 16:34
договір ст1.pdf
29 листопада 2019 16:34
Довідка про працівників.pdf
29 листопада 2019 16:34
Довідка про обладнання.pdf
29 листопада 2019 16:34
Гарантійний лист2.pdf
29 листопада 2019 16:34
Гарантійний лист1.pdf
29 листопада 2019 16:34
Гарантійний лист 4.pdf
29 листопада 2019 16:34
Гарантійний лист 3.pdf
29 листопада 2019 16:34
відгук.pdf
29 листопада 2019 16:34
Виписка.pdf
29 листопада 2019 16:34
Виписка ст2.pdf
29 листопада 2019 16:34
Арифмет.помилки.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 21:16
Електронний підпис
30 листопада 2019 17:52
Установчі документи.pdf
30 листопада 2019 17:52
Технічна специфікація.pdf
30 листопада 2019 17:52
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2019 17:52
Проект договору.pdf
30 листопада 2019 17:52
Листи та довідки.pdf
30 листопада 2019 17:52
Довідка про аналог.договір.pdf
30 листопада 2019 17:52
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 17:58
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:58
Проект Договору сир тв.pdf
28 листопада 2019 17:58
Технічні вимоги сир тв.pdf
28 листопада 2019 17:58
Кваліфікаційні вимоги.pdf
28 листопада 2019 17:58
Пропозиція сир тв.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:33
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:31
тех.паспорт на автомобіль.pdf
29 листопада 2019 16:31
права корпесьо _Боднар.pdf
29 листопада 2019 16:31
медична книжка Мицак експ..pdf
29 листопада 2019 16:31
мед книжка Корпесьо.pdf
29 листопада 2019 16:31
мед книжка Боднар.pdf
29 листопада 2019 16:31
Лабораторія.pdf
29 листопада 2019 16:31
ідент. код Мідик Т. Я..pdf
29 листопада 2019 16:31
Лабораторія.pdf
29 листопада 2019 16:31
договір про перевезення.pdf
29 листопада 2019 16:31
Деритизація Мідик договір.pdf
29 листопада 2019 16:31
договір про перевезення.pdf
29 листопада 2019 16:31
договір оренди майна 4.pdf
29 листопада 2019 16:31
договір оренди майна 3.pdf
29 листопада 2019 16:31
договір оренди майна 2.pdf
29 листопада 2019 16:31
договір оренди майна 1.pdf
29 листопада 2019 16:31
витяг Мідик Т. Я..pdf
29 листопада 2019 16:31
перелік документів.pdf
29 листопада 2019 16:31
листи гарантії.pdf
29 листопада 2019 16:31
лист відгук сирні продукти.pdf
29 листопада 2019 16:31
додаток 5.pdf
29 листопада 2019 16:31
додаток 4.pdf
29 листопада 2019 16:31
додаток 3.pdf
29 листопада 2019 16:31
додаток 2.pdf
29 листопада 2019 16:31
додаток 1.pdf
29 листопада 2019 16:31
договір_сири.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Черкас Ольга Василівна

ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУХТІЙ РОМАН БОГДАНОВИЧ

ТОВ "ГОЛДПРО"

ТзОВ "Радивилівмолоко"

ФОП Мідик Тарас Ярославович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Черкас Ольга Василівна
#3162118302
Переможець 87 832,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Черкас Ольга Василівна
#3162118302
87 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 19:13
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 17:42
Додаткова угода 3 (до дог. №15).pdf зміни до договору
29 січня 2021 17:40
Додаткова угода 3 (до дог. №33).pdf зміни до договору
29 січня 2021 17:02
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:39
Додаткова угода 2 (до дог. №15).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:46
Додаткова угода 2 (до дог. №33).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 16:46
Додаткова угода 1 (до дог. №15).pdf зміни до договору
18 листопада 2020 16:44
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:30
Договір.PDF укладений
24 грудня 2019 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись рішенням сесії Долинської міської ради від 08.10.2020 року № 922-20/2020 «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2019 № 384-11/2019 «Про міський бюджет об’єднаної територіальної громади на 2020 рік» та п. 1. ч. 4. ст. 36 (п. 1. ч. 5 ст.41 в новій редакції) Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити ціну Договору на 34999,95 гривень (тридцять чотири тисячі дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень, 95 копійок) у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року. Повторна публікація у зв'язку з технічною причиною
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі 10500,00 грн., що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 48 047,89
UAH (в тому числі ПДВ 8 007,98 UAH)