Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
46 270,00 UAH
UA-2019-11-15-001358-b 1f9921abf5a04cc8ac82c2a97154596d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Тарануха

+380679648745 ttaran1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України"(Філія публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Вінницька регіональна дирекція "ВІНТЕРА")
Код ЄДРПОУ: 40020525
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, 15
Контактна особа: Тарас Тарануха
+380679648745
ttaran1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 13:30
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 13:30
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:07
Очікувана вартість: 46 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 231,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 штука
Материнські плати, оперативна пам’ять, накопичувачі SSD, блоки живлення (кошти господарської діяльності)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Театральна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 12:51
Зразок_1.docx
15 листопада 2019 12:51
Додаток_4.docx
15 листопада 2019 12:51
Додаток_2.docx
15 листопада 2019 12:51
Додаток_3.docx
15 листопада 2019 12:51
ТД_Комп_Обладнання_2019_2.docx
15 листопада 2019 12:51
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:12
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, оскільки, якщо технічна, якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник має право під час подання тендерної пропозиції надавати еквівалент відповідної торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника. Всі учасники зазвичай завжди вказують конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. 2. У Додатку №2 до Тендерної документації є вимога, що зобов’язує учасника “вказати повне найменування та детальні технічні характеристики запропонованого еквіваленту (у разі невідповідності технічним характеристикам Учасник зазначає, яким характеристикам з перелічених запропонований ним товар відповідає, а яким – ні)”. 3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах. Для замовника, не має значення, чи учасник є платником ПДВ чи ні. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 29 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. При подачі оголошення про проведення відкритих торгів ми зазначили очікувану вартість з ПДВ для учасників-платників ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 38 904,00
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛМІ-ЦЕНТР" 38 700,00
UAH з ПДВ
38 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 42 108,00
UAH з ПДВ
42 108,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Компанія "Вінець" 43 106,28
UAH з ПДВ
43 106,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2019 12:04
Додаток_3.pdf
30 листопада 2019 12:04
ТЕХНІЧНІ.pdf
30 листопада 2019 12:04
Уставні_завірені.zip
30 листопада 2019 12:04
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 листопада 2019 12:04
Довідка.pdf
30 листопада 2019 12:04
Довідки для кваліфікації.zip
30 листопада 2019 12:04
inquiry_print.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 15:37
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:36
Якісний товар 1.pdf
29 листопада 2019 15:36
товар не був в експлуатації.pdf
29 листопада 2019 15:36
технічні характеристики.pdf
29 листопада 2019 15:36
тенндерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 15:36
статут.pdf
29 листопада 2019 15:36
ст 17 1.pdf
29 листопада 2019 15:36
рішення .pdf
29 листопада 2019 15:36
представляти інтереси 1.pdf
29 листопада 2019 15:36
працівники 1.pdf
29 листопада 2019 15:36
персональні дані.pdf
29 листопада 2019 15:36
Паспорт та код.pdf
29 листопада 2019 15:36
НАКАЗ.pdf
29 листопада 2019 15:36
матеріальна база 1.pdf
29 листопада 2019 15:36
згода з договором 1.pdf
29 листопада 2019 15:36
захист довкілля 1.pdf
29 листопада 2019 15:36
договр та накладна ІДАК.pdf
29 листопада 2019 15:36
договр та накладна дфвода.pdf
29 листопада 2019 15:36
договр та накладна ГТУЮ.pdf
29 листопада 2019 15:36
Договор.pdf
29 листопада 2019 15:36
довідко щодо ліцензування 1.pdf
29 листопада 2019 15:36
довідка мікропідприемство.pdf
29 листопада 2019 15:36
Довідка корупція 1.pdf
29 листопада 2019 15:36
довідка взяття на облік ПДВ.pdf
29 листопада 2019 15:36
Відомості про учасника 1.pdf
29 листопада 2019 15:36
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2019 15:36
Витяг з державного реєстру.pdf
29 листопада 2019 15:36
банкрутство 1.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 11:45
Електронний підпис
08 грудня 2019 16:47
ДФС 29.11.zip
08 грудня 2019 16:47
МВС 04.12.zip
30 листопада 2019 13:23
Електронний підпис
30 листопада 2019 12:49
Гарантійний лист на товар.pdf
30 листопада 2019 12:49
13584706 пропозицiя.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 13:23
Електронний підпис
30 листопада 2019 13:20
Проект договору.pdf
30 листопада 2019 13:13
Цінова специфікація.pdf
30 листопада 2019 13:13
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2019 13:13
Статут.pdf
30 листопада 2019 13:13
Сервісний центр.pdf
30 листопада 2019 13:13
Реквізити банка.pdf
30 листопада 2019 13:13
Наказ про призначення.pdf
30 листопада 2019 13:13
Листи-відгуки.pdf
30 листопада 2019 13:13
Довіреність представника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛМІ-ЦЕНТР"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ПП "Компанія "Вінець"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 37 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:41
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛМІ-ЦЕНТР"
#32833272
Відхилено 38 700,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 16:23
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 42 108,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 17:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
42 108,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 10:17
Договір_Діавестенд.pdf укладений
17 грудня 2019 10:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 42 108,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 018,00 UAH)