Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Cleaning services
Очікувана вартість
11 000 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001261-c b201e4eab55a450b84ccbaf49f49edcb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурда Дмитро Вікторович

380577660680 lawyerundergroundcity@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Підземне місто"
Код ЄДРПОУ: 39044307
Місцезнаходження: 61012, Україна , Харківська область обл., Харків, вул. Суздальські ряди, буд.9
Контактна особа: Бурда Дмитро Вікторович
380577660680
lawyerundergroundcity@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunal'ne pidpryemstvo "Pidzemne misto"
National ID: 39044307
Contact point: Burda Dmytro Victorovich
380577660680
lawyerundergroundcity@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 11:47
Очікувана вартість: 11 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 15 листопада 2019 14:12
Enquiries until: 06 грудня 2019 00:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 11 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,09 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання, підмітання, санітарного обробляння, очищування підземних підвуличних пішохідних переходів та території, прилеглої до об'єктів Замовника, та вологого прибирання з застосуванням миючих засобів підземних підвуличних пішохідних переходів Замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, На об’єктах Замовника згідно Додатку 2 до ТД
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Cleaning services (Cleaning services, sweeping, sanitizing, cleaning underground underground pedestrian crossings and territory adjacent to the objects of the Customer, and wet cleaning with the use of detergents underground underground pedestrian crossings of the Customer)
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після підписання Акту здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:19
TD_Dod4.pdf
15 листопада 2019 14:19
TD_Dod1.pdf
15 листопада 2019 14:18
TD_Dod3.pdf
15 листопада 2019 14:17
TD_Dod2.pdf
15 листопада 2019 14:17
TD.pdf
21 листопада 2019 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:19
TD_Dod4.pdf
15 листопада 2019 14:19
TD_Dod1.pdf
15 листопада 2019 14:18
TD_Dod3.pdf
15 листопада 2019 14:17
TD_Dod2.pdf
15 листопада 2019 14:17
TD.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

прошу роз’яснити мені значення термінів
Дата подання: 18 листопада 2019 15:35
Дата відповіді: 21 листопада 2019 11:33
у тендерній документації Замовника по закупівлі код ДК 021:2015 - 90910000-9 - послуги з прибирання (Послуги з прибирання, підмітання, санітарного обробляння, очищування підземних підвуличних пішохідних переходів та території, прилеглої до об'єктів Замовника, та вологого прибирання з застосуванням миючих засобів підземних підвуличних пішохідних переходів Замовника): 1)міститься Форма ІІ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в якій прописано: " Досвід роботи на посаді (років/ місяців)". В зв’язку з тим, що в ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ є незрозумілим, що мається на увазі під терміном «Досвід роботи на посаді» чи це досвід на останньому місці роботи чи загальний досвід на конкретній посаді, прошу роз’яснити мені значення термінів «Досвід роботи на посаді»? 2)Згідно пункту 5 Розділу 3: «учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: « довідку про засоби механізації, з зазначенням назви, кількості, опису, типу, марки, стану обладнання (справне/несправне), балансової та залишкової вартості»; «копії документів, що підтверджують право власності учасника на вказані учасником засоби механізації, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі (наприклад: копії видаткових накладних, копії актів прийому-передачі, інвентиразаційні документи тощо) та/або копії договорів оренди». Чи потрібно надавати копії документів, що підтверджують право власності учасника на вказані учасником засоби механізації, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі (наприклад: копії видаткових накладних, копії актів прийому-передачі, інвентиразаційні документи тощо), якщо техніка знаходиться в оренді та буде надано договір оренди техніки? Враховуючи те, що окремі види техніки можуть бути орендовані у фізичних-осіб підприємців, які не ведуть жодних даних щодо балансової та залишкової вартості: чи потрібно вказувати балансову та залишкову вартість, якщо техніка знаходиться в оренді?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповіді на ваші запитання.
1) Під інформацією в Формі ІІ в стовпці «Досвід роботи на посаді (років/місяців)» мається на увазі досвід роботи працівника відповідної кваліфікації на займаній посаді, відповідно до стовпця «Посада».
2) Учаснику необхідно надати документи, що підтверджують право власності учасника на засоби механізації, а для техніки, що орендується, належним чином оформлена копія договору оренди.
Що стосується другої частини цього запитання повідомляємо, що інформація в рамках тендерної пропозиції надається з врахуванням особливостей здійснення діяльності для кожного виду суб’єктів господарювання, передбачених чинним законодавством України для такого суб’єкту господарювання.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-15-001261-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІГ КЛІНІНГ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42552469
Дата подання: 10 грудня 2019 14:03
Щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
15.11.2019 року в системі електронних закупівель Замовником – Комунальним підприємством "Підземне місто" оголошено відкриті на проведення закупівлі Послуги з прибирання (код ДК 021:2015 - 90910000-9 - послуги з прибирання): 1) Для підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник має надати: «1) довідку учасника про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі; 2) довідку про засоби механізації, з зазначенням назви, кількості, опису, типу, марки, стану обладнання (справне/несправне), балансової та залишкової вартості; 3) копії документів, що підтверджують право власності учасника на вказані учасником засоби механізації, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі (наприклад: копії видаткових накладних, копії актів прийому-передачі, інвентаризаційні документи тощо) та/або копії договорів оренди; 4) копії технічних паспортів на засоби механізації; 5) довідка про забезпечення умов для щоденного паркування та технічного обслуговування засобів механізації». Таким чином, Замовник розглядає можливість у учасника тільки власного та/або орендованого майна. Але діючим законодавством передбачений ще такий вид користування майном як «суборенда». Суборенда (піднайм) не є окремим видом цивільно-правових чи господарських договорів, це є лише вид договору оренди. 2) Замовником вимагається надання учасником –переможцем документів та інформації, яка міститься у відкритих державних реєстрах. Відповідно до ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 3) Замовником у п.1 розділу 3 тендерної документації вимагається надання нотаріально завіреної копії статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності). Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України від 22.02.2012 № 296/5 «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» Статут юридичної особи не підлягає нотаріальному посвідченню, за винятком умови посвідчення справжності підписів засновників на статуті в момент його реєстрації. Враховуючи вищенаведене, Замовником включено до тендерної документації умову, що суперечить нормам діючого законодавства України та у подальшому може привести до невиконання Учасником торгів її під час подання пропозиції та як наслідок відхилення пропозиції Учасника на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року. 4) Відповідно до Додатку 4 тендерної документації Замовника зазначено, що учасник надає конкурсну пропозицію. Але згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» учасник складає та подає тендерну пропозицію. Вимагаємо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року. 5) Замовником у Додатку 2 до тендерної документації викладено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, які є абсолютно нечіткими та не дозволяють учасника визначити ціну його пропозиції. Це викликано тим, що при визначенні періодичності надання послуг у більшості випадків Замовником зазначено «За необхідністю ( але не більше/ але не менше)»Вказані показники надання послуг або необхідності надання послуг, яке це вказано в тендерній документації, не дають можливості розрахувати трудові витрати та витратні матеріали, які є складовими ціни тендерної пропозиції учасника при надання послуг, тобто закупівля здійснюється з порушенням принципу прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівель та надають переважне право учасника, що попередньо надавали послуги та фактично ознайомлені з процесом виконання договору. Згідно з ч. 4 ст. 22 розділом IV Закону України, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 12.12.2019 № 18451.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2019 22:28

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 грудня 2019
UA-2019-11-15-001261-cb201e4eab55a450b84ccbaf49f49edcb
Найменування: Комунальне підприємство "Підземне місто"
Код ЄДРПОУ: 39044307
Місцезнаходження: 61012, Україна, Харківська область обл., Харків, вул. Суздальські ряди, буд.9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 16:07
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:16
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 грудня 2019 15:16
36 Гарант.лист санкції.PDF
13 грудня 2019 15:16
29 1ДФ-1.PDF
13 грудня 2019 15:16
25 Копії тех. паспортів.pdf
13 грудня 2019 15:16
21 Нот.копія Статуту.PDF
13 грудня 2019 15:16
19 Антикорупция.PDF
13 грудня 2019 15:16
18 Бенефіціар.PDF
13 грудня 2019 15:16
16 Листи-згоди.pdf
13 грудня 2019 15:16
09 Екологія.PDF
13 грудня 2019 15:16
08 Довкілля.PDF
13 грудня 2019 15:16
03 Копія паспорту Орлов.PDF
13 грудня 2019 15:16
02 Копія Наказу Орлов.PDF
13 грудня 2019 15:16
04 Пропозиція ЦИФРА!.PDF
13 грудня 2019 15:16
30 Аналогічний договір.PDF
13 грудня 2019 15:16
27 Працівники.PDF
13 грудня 2019 15:16
23 Засоби механізації.PDF
13 грудня 2019 15:16
22 Мат.-тех.база.PDF
13 грудня 2019 15:16
06 Опис.PDF

Документи

Публічні документи

15 грудня 2019 13:28
Електронний підпис
15 грудня 2019 13:28
Електронний підпис
15 грудня 2019 13:27
ст. 17.pdf
15 грудня 2019 13:27
Повноваження.pdf
15 грудня 2019 13:27
Не подається.pdf
15 грудня 2019 13:27
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
15 грудня 2019 13:27
ДПС, банки.pdf
15 грудня 2019 13:27
Декларація.pdf
15 грудня 2019 13:27
Відомості.pdf
15 грудня 2019 13:27
Витяг оригінал.pdf
15 грудня 2019 13:27
Тендерна пропозиція.pdf
15 грудня 2019 13:27
Працівники.pdf
15 грудня 2019 13:27
Паркування.pdf
15 грудня 2019 13:27
Опис ч. 2.pdf
15 грудня 2019 13:27
Опис ч. 1.pdf
15 грудня 2019 13:27
Медогляди.pdf
15 грудня 2019 13:27
Засоби механізації.pdf
15 грудня 2019 13:27
Довідки, листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"

СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" 10 500 060,24
UAH з ПДВ
10 200 000,24
UAH з ПДВ
Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 10 944 000,00
UAH з ПДВ
10 200 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 16:07
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:16
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 грудня 2019 15:16
36 Гарант.лист санкції.PDF
13 грудня 2019 15:16
29 1ДФ-1.PDF
13 грудня 2019 15:16
25 Копії тех. паспортів.pdf
13 грудня 2019 15:16
21 Нот.копія Статуту.PDF
13 грудня 2019 15:16
19 Антикорупция.PDF
13 грудня 2019 15:16
18 Бенефіціар.PDF
13 грудня 2019 15:16
16 Листи-згоди.pdf
13 грудня 2019 15:16
09 Екологія.PDF
13 грудня 2019 15:16
08 Довкілля.PDF
13 грудня 2019 15:16
03 Копія паспорту Орлов.PDF
13 грудня 2019 15:16
02 Копія Наказу Орлов.PDF
13 грудня 2019 15:16
04 Пропозиція ЦИФРА!.PDF
13 грудня 2019 15:16
30 Аналогічний договір.PDF
13 грудня 2019 15:16
27 Працівники.PDF
13 грудня 2019 15:16
23 Засоби механізації.PDF
13 грудня 2019 15:16
22 Мат.-тех.база.PDF
13 грудня 2019 15:16
06 Опис.PDF

Публічні документи

15 грудня 2019 13:28
Електронний підпис
15 грудня 2019 13:28
Електронний підпис
15 грудня 2019 13:27
ст. 17.pdf
15 грудня 2019 13:27
Повноваження.pdf
15 грудня 2019 13:27
Не подається.pdf
15 грудня 2019 13:27
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
15 грудня 2019 13:27
ДПС, банки.pdf
15 грудня 2019 13:27
Декларація.pdf
15 грудня 2019 13:27
Відомості.pdf
15 грудня 2019 13:27
Витяг оригінал.pdf
15 грудня 2019 13:27
Тендерна пропозиція.pdf
15 грудня 2019 13:27
Працівники.pdf
15 грудня 2019 13:27
Паркування.pdf
15 грудня 2019 13:27
Опис ч. 2.pdf
15 грудня 2019 13:27
Опис ч. 1.pdf
15 грудня 2019 13:27
Медогляди.pdf
15 грудня 2019 13:27
Засоби механізації.pdf
15 грудня 2019 13:27
Довідки, листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"

СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"
#37365048
Переможець 10 200 000,24
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"
#37365048
10 200 000,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 15:54
Dogovir_prybyrannja_dodaty_part_1.pdf укладений
10 січня 2020 15:52
Dogovir_prybyrannja_dodaty_part_2.pdf укладений
10 січня 2020 15:52
Dogovir_prybyrannja.pdf укладений
10 січня 2020 15:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 264 732,44
UAH (в тому числі ПДВ 1 044 122,07 UAH)