Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виготовлення ортофотоплану території міста Ужгород
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001214-b 6f8df51283dd47ada9c73046c1db247d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Химич Вікторія Віталіївна

+380312617059 tender@rada-uzhgorod.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053699
Вебсайт: http://rada-uzhgorod.gov.ua
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, площа Поштова, 3
Контактна особа: Химич Вікторія Віталіївна
+380312617059
tender@rada-uzhgorod.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 12:54
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79960000-1: Послуги фотографів і супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
виготовлення ортофотоплану території міста Ужгород
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, місто Ужгород
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 79960000-1 — Послуги фотографів і супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані Послуги здійснюється на підставі підписаного уповноваженими представниками обох Сторін акта приймання – передачі послуг протягом 10 робочих днів з моменту підписання акта приймання – передачі послуг, при цьому Виконавець погоджується на можливий термін відстрочки платежу у випадках відсутності фінансування. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 12:23
Тендерна документація аерофотозйомка 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 18 листопада 2019 18:08
Дата відповіді: 21 листопада 2019 10:52
Тендерною документацією встановлено, що учасник має підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід шляхом надання Копії Форми №1 ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) за останній звітний період або Копію Повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття). Просимо надати роз'яснення, відповідно до якого нормативно-правового документу встановлено вимогу надання вищезазначених документів на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації та яким чином вищезазначені документи підтверджують кваліфікацію, знання та досвід працівників які можуть бути залучені до надання послуг з предмету закупівлі? В разі відсутності законодавчих підстав для надання таких документів на підтвердження кваліфікації, знань та досвід працівників, просимо замовника виключити вимогу щодо надання Копії Форми №1 ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) за останній звітний період або Копію Повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття), як таку що не відповідає чинному законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зокрема: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Надання учасником копії Форми №1 ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) за останній звітний період або Копію Повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) підтверджує наявність працівників.
Наказ Міністерства доходів і зборів України від 21.01.2014 року №49 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку» регулює питання оформлення та подання Форми №1 ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку.
Порядок подання та форма повідомлення про прийняття працівника на роботу (далі – повідомлення) затверджені постановою КМУ від 17.06.15 р. № 413 (далі – Постанова № 413, Порядок № 413).
Звертаємо Вашу увагу, що по подібним вимогам тендерної документації Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель приймала рішення:
рішення від 27.09.2019 № 13837;
рішення від 27.09.2019 № 13836.
Про виконання аналогічного договору
Дата подання: 19 листопада 2019 09:52
Дата відповіді: 21 листопада 2019 13:49
Вважаємо дискримінаційною вимогу надання «довідки про виконання аналогічного договору протягом 2018, 2019 років» - в зазначений період, а саме 2018 та 2019 роки. На основі яких критеріїв висунута дана вимога. Просимо роз’яснити та/або ввести зміни в ТД на Закупівлю № UA-2019-11-15-001214-b
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовник встановив роки протягом 2018, 2019 років, тобто договір, який підтверджує досвід, має бути укладений починаючи з 2018 року та у 2019 році, без обмежень.
Усі учасники, готують свої пропозиції у рівних умовах, тому вами не доведено, яким саме чином це дискримінує учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-001214-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КАРТОГРАФІЯ+", Код ЄДРПОУ:38192964
Дата подання: 19 листопада 2019 09:49
Про невірне використання ДК 021:2015
Просимо надати роз’яснення по якій причині дані послуги віднесено до коду 79960000-1 Послуги фотографів і супутні послуги, якщо дані послуги відносяться до 79961200-0 Послуги з аерофотозйомки
Просимо привести Тендерну документацію у відповідність до діючого Законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 листопада 2019 13:37
Відповідно до абзацу 2 частини Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
79961200-0 Послуги з аерофотозйомки – це показник 6 цифри основного словника
Замовником визначено 79960000-1 Послуги фотографів і супутні послуги - це показник 4 цифри основного словника, що відповідає вимогам вищезазначеного наказу.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001214-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КАРТОГРАФІЯ+", Код ЄДРПОУ:38192964
Дата подання: 19 листопада 2019 09:50
Про неможливість виконання та надання послуги.
Вимагаємо відмінити дану закупівлю № UA-2019-11-15-001214-b, в зв’язку з неможливістю виконання послуги.
Дані послуги повинні надаються відповідно до нормативно – правових документів топографо-геодезичної та картографічної діяльності та не порушувати дані документи.
Але терміни та пора року (зимовий період) виконання робіт встановлені в даній закупівлі – ПОРУШУЮТЬ нормативно – правові документи топографо-геодезичної та картографічної діяльності.
Вимагаємо скасувати Закупівлю № UA-2019-11-15-001214-b та провести дану закупівлю відповідно до положень нормативно – правових документів топографо-геодезичної та картографічної діяльності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 листопада 2019 13:39
Замовником не встановлено порушення нормативно – правових документів топографо-геодезичної та картографічної діяльності.
Учасник не зазначає, які саме нормативно – правові документи топографо-геодезичної та картографічної діяльності були порушені.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001214-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КАРТОГРАФІЯ+", Код ЄДРПОУ:38192964
Дата подання: 19 листопада 2019 09:50
Дискримінаційні терміни закупівлі
Прошу відмінити Закупівлю в частині неможливості виконання послуг в надані терміни, відповідно до чинного законодавства.
Дата проведення торгів 3 грудня 2019 року, а термін надання послуг до 24 грудня 2019 року. Але відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»:
«…Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції…», тобто це є – 10 грудня 2019 року.
«…договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», тобто договір неможливо укласти раніше – 20 грудня 2019 року, що є п’ятниця.
На виконання договору залишається 3 календарні дні або 1 робочий день.
Вимагаємо скасувати Закупівлю № UA-2019-11-15-001214-b
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 листопада 2019 13:43
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» строки виконання договору встановлюються замовником.
Учасник не надав підтвердження того, що виконавець послуг не може виконати такі послуги до кінцевого строку виконання послуг зазначені у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001214-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КАРТОГРАФІЯ+", Код ЄДРПОУ:38192964
Дата подання: 19 листопада 2019 09:51
Про дискримінаційні вимоги.
Висування дискримінаційних вимог в - ТД на Закупівлю № UA-2019-11-15-001214-b в додаток 1, пункт 1.1, а саме «Для підтвердження Учасник повинен надати: • безпілотні літальні апарати (БПЛА) – не менше 2 одиниць або підтвердження можливості закупки супутникових знімків (договір з надавачем послуги);»
Дані вимоги вважаємо дискримінаційними:
1. На підставі яких нормативно – правових документів топографо-геодезичної та картографічної діяльності регламентується кількість БПЛА, а саме менше 2 одиниць? Вважаємо, що дана вимога висунута під певного виконавця та порушує права інших учасників.
2. Вважаємо, що вимога наявності в Учасника БПЛА – дискримінує використання пілотованого повітряного судна (ПС) та обмежує коло постачальників та використання аерофотокамер (сенсорів).
3. На підставі яких нормативно – правових документів БПЛА є еквівалентом – закупки супутникових знімків. БПЛА по своїй властивостям не сенсором (фотокамерою, лідаром, відеокамерою), а є носієм обладнання (сенсора).
Вимагаємо скасувати Закупівлю № UA-2019-11-15-001214-b
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 14:28
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник має потребу виконати послуги, що закуповуються у строки встановлені у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001214-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 19 листопада 2019 15:40
Щодо предмету закупівлі (коду ДК)
Відповідно до технічного завдання, опублікованого в складі тендерної документації, зазначено, що виконавець, в результаті надання послуг, повинен передати замовнику ортофотоплани масштабу 1:1000 в цифровому та паперовому вигляді (п. 5 додатку 4 до тендерної документації).
Відповідно до чинного законодавства України, виготовлення ортофопланів є результатом топографо-геодезичних діяльності, а отже регулюється Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та іншими нормативно-правовими актами України.
Топографо-геодезична і картографічна діяльність - наукова, виробнича і управлінська діяльність, спрямована на визначення параметрів фігури, … топографічних, тематичних карт (планів), створення та оновлення картографічної основи для державних кадастрів, банків (баз) геопросторових даних та геоінформаційних систем (ст. 1 Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»).
Законодавчо встановлено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” та згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року № 822 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника, а також конкретної назви науково-технічної роботи.
Виготовлення ортофотоплану території є результатом топографо-геодезичних, а саме результатом топографічного знімання виконаного аерофототопографічним методом та науково-технічною продукцією (науково-технічним (прикладним) результатом, призначеним для реалізації), вважаємо, що замовником некоректно встановлено код закупівлі як ДК 021:2015: 79960000-1 Послуги фотографів і супутні послуги. Оскільки «послуги фотографів і супутні послуги» не є результатом науково-технічна діяльність.
Відповідно до Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” та результатів надання послуг, передбачених опублікованою тендерною документацією, предмет закупівлі має бути віднесено до 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії», в складі якого і передбачено надання послуги з топографічної аерофотозйомки, топографічної зйомки та цифрової картографії.
Просимо замовника надати законодавчо підтверджене обґрунтування встановлення коду закупки 79960000-1 Послуги фотографів і супутні послуги, а у разі відсутності такого обґрунтування привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, шляхом встановлення коректного коду закупівлі як ДК 021:2015, а саме 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 листопада 2019 16:54
Відповідно до абзацу 2 частини Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. 79961200-0 Послуги з аерофотозйомки – це показник 6 цифри основного словника Замовником визначено 79960000-1 Послуги фотографів і супутні послуги - це показник 4 цифри основного словника, що відповідає вимогам вищезазначеного наказу.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001214-b.b6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 19 листопада 2019 15:41
Щодо кваліфікаційних критеріїв (працівники)
Тендерною документацією встановлено, що учасник має підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі, сертифікованих інженерів - землевпорядників не менше 2-х осіб (для юридичних осіб), або фізична особа - підприємець, яка є сертифікованим інженером-землевпорядником (для фізичної особи – підприємця учасника);
Разом з тим, відповідно до технічного завдання, опублікованого в складі тендерної документації, зазначено, що виконавець, в результаті надання послуг, повинен передати замовнику ортофотоплани масштабу 1:1000 в цифровому та паперовому вигляді (п. 5 додатку 4 до тендерної документації).
Відповідно до чинного законодавства України, виготовлення ортофопланів є результатом топографо-геодезичних діяльності, а отже регулюється Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та іншими нормативно-правовими актами України.
Згідно Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Оскільки виготовлення ортофотоплану є результатом топографо-геодезичної діяльності, що регулюється Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», а виконання жодних землевпорядних робіт не передбачено тендерною документацією, вважаємо, що замовником навмисно встановлено дискримінаційну вимогу, щодо наявності в учасника інженерів - землевпорядників не менше 2-х осіб, що обмежує потенційне коло учасників, що мають змогу надати послуги з предмету закупівлі.
З огляду на зазначене вище, вимагаємо від замовника усунути дискримінаційну вимогу щодо наявності сертифікованих інженерів - землевпорядників не менше 2-х осіб (для юр. осіб) або що фізична особа - підприємець, має бути сертифікованим інженером-землевпорядником, оскільки дана вимога є не обґрунтованою, не відповідає вимогам чинного законодавства України та порушує основні принципи здійснення закупівель а саме – недискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 14:29
Результатом робіт має бути і технічний звіт по виконаним роботам,
тому послуги мають відповідати не лише Закону України «Про
топографо-геодезичну і картографічну діяльність», Постанові Кабінету
Міністрів України від 04.09.2013 № 661 та Наказу Головного управління
геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від
09.04.98 № 56 «Про затвердження Інструкції з топографічного знімання у
масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)», а також
Закону України «Про Землеустрій». Відповідно до статті 26 розробниками
є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним
забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше
двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за
якість робіт із землеустрою;
фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і
технологічним забезпеченням та є сертифікованими
інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із
землеустрою.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001214-b.b7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 19 листопада 2019 15:43
Щодо строків надання послуг
Електронною системою закупівель встановлено строк подання тендерних пропозицій до 02.12.2019 10:00, початок аукціону заплановано на 03.12.2019 12:54. Отже, за умови кваліфікації учасників та публікації наміру укласти договір в день завершення аукціону, договір про закупівлю з переможцем аукціону може бути укладений у період з 16.12.2019 по 23.2019 р.р. (за умови зо процедура закупівлі не буде призупинено закупівлі через вимоги до замовника, оскарження АКМУ, фінансовий моніторинг або з інших причин).
Разом з тим, тендерною документацією встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 24.12.2019 р.
Отже, максимальний термін надання послуг, що є предметом закупівлі – 9 календарних днів. Просимо замовника надати роз’яснення та обґрунтування, відповідно до яких нормативно-технічних документів, встановлено можливість надання послуг в обсязі, передбаченому технічним завданням.
Звертаємо увагу замовника, що відповідно до Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, всі первинні матеріали аерофотознімання території України з роздільною здатністю краще 50 см/пікс (а тендерною документацією передбачено виконання аерофотозйомки з роздільною здатністю 20 см/пікс) належать до відомостей що становлять державну таємницю та мають пройти обов’язковий контрольний перегляд відповідним підрозділом Служби безпеки України (строк контролю – 30 к.д.)
Крім того, проектом договору про закупівлю встановлено, що послуги мають відповідати чинному законодавству України, Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», Постанові Кабінету Міністрів України від 04.09.2013 № 661 та, серед іншого, Наказу Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.04.98 № 56 «Про затвердження Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)».
Вищезазначеною інструкцією встановлено, що аерофотознімання міст і інших населених пунктів слід виконувати ранньою весною після сходу снігового покриву до розпускання листя на деревах і появи трав'янистої рослинності або восени - після опадання листя і засихання трав'янистої рослинності до появи снігового покриву. Фотографування населених пунктів слід проводити при ясній сонячній погоді, в ранкові і післяобідні години, коли тіні найбільш прозорі.
У дати, коли виконавець має надавати вищезазначені послуги (відповідно до розрахункових термінів укладання договору) ясної, сонячної погоди не прогнозується, кут сонця не перевищує 180, тіні від об’єктів будуть довшими та непрозорими, в зв’язку з чим матеріали аерофотознімання, а отже і ортофотоплани (кінцева продукція) що будуть виготовлені за цими матеріалами не відповідатимуть чинним нормативно-технічним документам та умовам договору.
Вважаємо, що терміни надання послуг, встановлені замовником, є дискримінаційними та порушують принцип добросовісної конкуренції серед учасників та суперечать чинному законодавству, оскільки неможливо надати послуги в зазначені терміни у відповідності до вимог чинного законодавства України (в т.ч. ЗУ «Про публічні закупівлі», Наказу Служби безпеки України «Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю» та ін.) та нормативно-технічним документам ( в т. ч. «Про затвердження Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)»), за виключенням ситуації коли замовником заздалегідь визначено переможця, роботи вже виконано, а проведення закупівлі – є формальністю, що звісно є порушення законодавства, зловживанням та корупційною складовою.
В зв’язку з вищещазначеним, оскільки надання послуг у встановлені замовником терміни є об’єктивно не можливим, суперечить чинному законодавству України та нормативно-технічним документам з виконання зазначених робіт, вимагаємо від замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом продовження терміну надання послуг до 31.05.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 14:31
У зв’язку з спостереженнями за погодними умовами протягом
останніх років період зазначений в інструкції «після опадання листя і
засихання трав'янистої рослинності до появи снігового покриву» є довшим
та триває з листопада по грудень (включно), що дає можливість надання
послуг
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001214-b.b8
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 19 листопада 2019 15:47
Щодо кваліфікаційних критеріїв (обладнання)
Розділом 1 додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник в складі тендерної пропозиції має надати підтвердження наявності в нього безпілотних літальних апарата (БПЛА) – не менше 2 одиниць.
Тендерною документацією передбачено виконання аерофотозніімання території м. Ужгород з роздільною здатністю 20 см/пікс, для подальшого виготовлення ортофотопланів.
Відповідно до діючого законодавства України, в т.ч. Повітряного кодекса України – аерофотозйомка є спеціалізованим видом обслуговування (авіаційною роботою) з використанням повітряного судна.
Повітряне судно - апарат, що підтримується в атмосфері у результаті його взаємодії з повітрям, відмінної від взаємодії з повітрям, відбитим від земної поверхні (в значені Авіаційних правил України, затверджених наказом Державіаслужби України).
Просимо замовника надати законодавче обгрунтування, відповідно до яких нормативно-технічних документів встановлено дискримінаційну вимогу надання послуг з використанням виключно безпілотних літальних апарата (БПЛА) в кількості 2 шт. , та обмежено законне право експлуатантів пілотованих повітряних суден взяти участь у закупівлі та надати відповідні послуги?
Крім того, звертаємо увагу замовника, що всі повітряні судна поділяються на цивільні і державні (Стаття 38 Повітряного кодекса України). Цивільні повітряні судна підлягають реєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України. Виключенням (не підлягають реєстрації) є безпілотні повітряні судна, максимальна злітна вага яких не перевищує 20 кілограмів і які використовуються для розваг та спортивної діяльності.
Оскільки для надання послуг з предмету закупівлі передбачено виконання топографічної аерофотозйомки з використанням повітряного судна, що є науково-технічною діяльністю, а не розвагою або спортивною діяльністю, повітряне судно (в т. ч. безпілотне) має бути зареєстровано в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України та мати відповідне реєстраційне посвідчення.
Відповідно до вищезазначеного, та на виконання чинного законодавства України, вимагаємо від замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом включення до переліку обладнання, що необхідне для надання послуг – пілотованих повітряних суден для виконання аерофотознімання та встановлення необхідності надання реєстраційного посвідчення повітряного судна (як пілотованого, так і безпілотного), відповідно до вимог чинного законодавства України, а також виключити вимогу щодо кількості безпілотних літальних апаратів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 14:36
не підлягають реєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних
суден України безпілотні повітряні судна, максимальна злітна вага яких
не перевищує 20 кг.
Процедура і перелік документів для направлення до органів
СБ України з метою отримання підприємством, установою і організацією
спеціального дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з державною
таємницею, визначені статтею 20 Закону України „Про державну таємницю”
та Порядком організації та забезпечення режиму секретності в державних
органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах
і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
18.12.2013 № 939.
Зокрема для отримання спеціального дозволу до вмотивованого запиту
додаються підстави для отримання спеціального дозволу (обґрунтування),
тобто до заключення договору наявність спецдозволів (СБУ та/або Аерорух)
Учасник після перемоги подає всі необхідні спец дозволи згідно чинного
законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001214-b.b9
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 19 листопада 2019 15:52
Щодо інших документів, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції
Тендерною документацією з предмету закупівлі встановлено, що учасник в складі тендерної пропозиції має надати, серед іншого, «Розрахунок чистих активів станом на кінець попереднього кварталу» за формою встановленою замовником в тендерній документації.
Встановлюючи дану вимог, замовник аргументує її вимогами статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). Разом з тим, дана стаття регламентує, що «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.»
Разом з тим, Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 N 73 затверджено Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", яким встановлено зміст і форму фінансової звітності. Так, відповідно до п.1. розділу 2 «Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності.» Форма і склад статей фінансової звітності визначаються вищезазначеним Національним положенням (стандартом) і наводяться у додатках 1 і 2 до даного Національного положення (стандарту). (https://ips.ligazakon.net/document/view/Re22868?an=3010)
У балансі відображаються активи (в тому числі чисті активи), зобов'язання та власний капітал підприємства.
Відповідно до вищезазначено, а також керуючись статтею ст.16 ЗУ «Про Публічні закупівлі», яка регламентує що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, в т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, просимо надати роз’яснення, на яких законодавчих підставах (окрім статті 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», що не регламентує надання такої довідки як зазначено замовником) встановлено вимогу надання довідки за формою замовника про розрахунок чистих активів? Якщо замовник вважає за необхідне отримання інформації про активи учасника, може бути встановлена вимога надання Фінансової звітності підприємства за останній звітній період (документ, складання якого передбачено законодавчо).
З огляду на вищезазначене, звертаємось з вимогою внести зміни до тендерної документації та усунути вимогу надання документів, складання яких не передбачено законодавчо, а саме «Розрахунок чистих активів станом на кінець попереднього кварталу». На розсуд замовника, дана вимога може бути замінена на вимогу надання Фінансової звітності суб’єкта підприємницької діяльності, за формою що встановлена законодавчо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 13:15
Розрахунок чистих активів станом на кінець попереднього кварталу за наступною формою (Позабалансові активи і зобов'язання при розрахунку чистих активів не враховуються) з підписом уповноваженої особи учасника на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер) у тис. грн. передбачено для учасників Товариств з обмеженою відповідальністю та учасників Товариств з додатковою відповідальністю надати (на підставі та з урахуванням вимог статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»)
Ті учасники, які не є Товариствами з обмеженою відповідальністю та учасники Товариства з додатковою відповідальністю, вищезазначеного документа не надають.
Звертаємо увагу, що вимоги щодо ненадання вищезазначеного документу іншими учасниками, крім учасників Товариств з обмеженою відповідальністю та учасників Товариств з додатковою відповідальністю передбачені тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001214-b.b10
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ", Код ЄДРПОУ:31976537
Дата подання: 21 листопада 2019 10:16
Вимога щодо уточнень по тендерній документації.
1. Замовником дану публічну закупівлю оголошено на підставі Коду ДК 021:2015: 79960000-1 Послуги фотографів і супутні послуги (виготовлення ортофотоплану території міста Ужгород).
Просимо детально роз’яснити, яке відношення даний класифікатор має до виготовлення ортофотоплану із залученням інженерів, адже основою даної закупівлі є топографо-геодезична та картографічна діяльність, що передбачена Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», тощо, та внести відповідні зміни, які будуть відповідати вимогам чинного законодавства України в повній мірі.



2. Відповідно до п.1 р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено «…Усі документи тендерної пропозиції рекомендовано подавати учасником у форматі pdf (завантажені файли (електронні форми/електронні документи) та обов’язково завіряти/підписувати ЕЦП або КЕП.»
Просимо детально роз’яснити чи достатньо буде накласти ЕЦП або КЕП на тендерну пропозиції? Чи все ж таки необхідно накладати ЕЦП або КЕП на кожен документ окремо, а потім ще й додатково на тендерну пропозицію в цілому? Відповідно просимо внести зміни, які будуть відповідати вимогам чинного законодавства України в повній мірі.



3. Відповідно до р.1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовник зазначає: «…У довідці обов’язково вказується правові підстави та режим користування вищезазначеним обладнанням та матеріально–технічної бази (перебуває у власності або орендоване тощо).
У разі, якщо вищезазначене обладнання та матеріально-технічна база не перебуває у власності, - учасник надає копії договорів, що підтверджують можливість користування (оренди) або надання послуг сторонніми організаціями.» Однак чинним законодавством України перелік правових підстав та режим користування обладнання та матеріально–технічної бази не обмежується орендою та наданням послуг.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо внести зміни до ТД, що відповідатимуть чинному законодавству України в повній мірі та не обмежуватимуть право на участь в даній закупівлі усіх учасників, а саме: «У довідці обов’язково вказуються правові підстави та режим користування вищезазначеним обладнанням та матеріально–технічної бази, саме: перебуває у власності та/або орендоване, тощо).
У разі, якщо вищезазначене обладнання та матеріально-технічна база не перебуває у власності учасника, останній надає копії договорів, що підтверджують право користування зазначеним у довідці обладнанням та матеріально–технічною базою: договір оренди та/або договір надання послуг, та/або договір лізингу, тощо»



4. Відповідно до п.2.1. р.2 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовник зазначає, що Учасник повинен надати інформацію про «…сертифікованих інженерів - землевпорядників не менше 2-х осіб (для юридичних осіб), або фізична особа - підприємець, яка є сертифікованим інженером-землевпорядником (для фізичної особи – підприємця учасника)».
По-перше, вимагаємо детально роз’яснити на підставі яких діючих нормативних актів України до виконання даного виду предмету закупівлі обов’язкове залучення сертифікованих інженерів-землевпорядників. Так як відповідно до ст.51 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» для виконання даного виду послуг достатньо лише залучення сертифікованого інженера-геодезиста.
По-друге, вимагаємо детально роз’яснити на підставі чого для юридичних осіб передбачено залучення не менше 2-х сертифікованих інженерів – землевпорядників, а для фізичної особи - підприємця, який є сертифікованим інженером-землевпорядником – достатньо лише одного сертифікованого інженера – землевпорядника в особо ФОП. Адже технічне завдання передбачає один конкретний об’єм послуг, що необхідно надати.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України та видалити з тексту тендерної документації наступне:
«сертифіковані інженери - землевпорядники не менше 2-х осіб (для юридичних осіб), або фізична особа - підприємець, яка є сертифікованим інженером-землевпорядником (для фізичної особи – підприємця учасника)»; «фахівці із та/або землевпорядною освітою».



5. Відповідно до п.2.1. р.2 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовник зазначає: «…Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, що підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання послуг з аерофотозйомки та/або ортофотопланів території».

Звертаємо увагу Замовника на те, що аналогічними договорами відносно даного предмету закупівлі є також надані топографічні послуги, топографо-геодезичні послуги, тощо.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо внести зміни до ТД, що відповідатимуть чинному законодавству України та не обмежуватимуть право на участь в даній закупівлі усіх учасників шляхом розширення поняття аналогічного договору щодо даної закупівлі, а саме: «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, що підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання послуг з аерофотозйомки та/або ортофотопланів території та/або топографічних послуг та/або топографо-геодезичних послуг, тощо».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 14:55
1. Відповідно до абзацу 2 частини Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. 79961200-0 Послуги з аерофотозйомки – це показник 6 цифри основного словника Замовником визначено 79960000-1 Послуги фотографів і супутні послуги - це показник 4 цифри основного словника, що відповідає вимогам вищезазначеного наказу.
2. Учасником завіряється/підписується ЕЦП або КЕП тендерна пропозиція.
3. У тендерні документації передбачено, що: у довідці обов’язково вказується правові підстави та режим користування вищезазначеним обладнанням та матеріально–технічної бази (перебуває у власності або орендоване тощо).
У разі, якщо вищезазначене обладнання та матеріально-технічна база не перебуває у власності, - учасник надає копії договорів, що підтверджують можливість користування (оренди) або надання послуг сторонніми організаціями.
У разі, якщо правові підстави інші ніж договір оренди, користування або надання послуг сторонніми організаціями учасник надає договір, що свідчить про інші правові підстави.
4. Результатом робіт має бути і технічний звіт по виконаним роботам,
тому послуги мають відповідати не лише Закону України «Про
топографо-геодезичну і картографічну діяльність», Постанові Кабінету
Міністрів України від 04.09.2013 № 661 та Наказу Головного управління
геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від
09.04.98 № 56 «Про затвердження Інструкції з топографічного знімання у
масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)», а також
Закону України «Про Землеустрій». Відповідно до статті 26 розробниками
є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним
забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше
двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за
якість робіт із землеустрою;
фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і
технологічним забезпеченням та є сертифікованими
інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із
землеустрою.
5. Учасник подає свою пропозицію відповідно до умов зазначених у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001214-b.b11
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 21 листопада 2019 15:27
Щодо кваліфікаційних критеріїв (персонал)
Відповідно до умов тендерної документації, замовником встановлено, що учасник повинен надати підтвердження наявності обов’язкових офіційно працевлаштованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме:
• сертифіковані інженери - землевпорядники не менше 2-х осіб (для юридичних осіб), або фізична особа - підприємець, яка є сертифікованим інженером-землевпорядником (для фізичної особи – підприємця учасника);
• сертифікований інженер-геодезист – не менше 1-ї особи;
• фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою.
Вважаємо, що дана вимога, є дискримінаційною та встановлена з метою штучно обмежити потенційне коло учасників, що можуть надати послуги з предмету закупівлі, оскільки:
Відповідно до чинного законодавства України, виготовлення ортофопланів є результатом топографо-геодезичних діяльності, а отже регулюється Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та іншими нормативно-правовими актами України.
Згідно Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Отже, для надання послуг з предмету закупівлі, обов’язковим є наявність працюючого за основним місцем роботи сертифікованого інженера-геодезиста, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Разом з тим законодавчо не вимагається обов’язкового штатного працевлаштування працівників інших спеціальностей, для надання послуг з предмету закупівлі. Більше того, законодавчо передбачено можливість залучення для надання послуг позаштатних працівників – осіб, що виконують роботу за цивільно-правовим договором або за трудовою угодою, що має ознаки цивільно-правового договору.
Крім того, технічним завданням з предмету закупівлі, виконання жодних землевпорядних робіт не передбачено, вважаємо, що вимога щодо наявності в учасника інженерів - землевпорядників не менше 2-х осіб, також є надлишковою та не обґрунтованою, такою що обмежує потенційне коло учасників, що мають змогу надати послуги з предмету закупівлі.
З огляду на вищезазначене, вимагаємо від замовника привести тендерну документацію з предмету закупівлі у відповідність до чинного законодавства України, шляхом внесення відповідних змін, а саме:
1. Виключити вимогу щодо наявності обов’язкових офіційно працевлаштованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (за винятком сертифікованого інженера-геодезиста);
2. Виключити вимогу наявності «сертифікованих інженерів - землевпорядників не менше 2-х осіб (для юридичних осіб), або фізична особа - підприємець, яка є сертифікованим інженером-землевпорядником (для фізичної особи – підприємця учасника);»
3. Виключити вимогу надання «Копії Форми №1 ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) за останній звітний період або Копію Повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття).» - оскільки офіційне працевлаштування всіх працівників законодавчо не вимагається.
4. На розсуд замовника, встановити вимогу щодо надання на підтвердження наявності в учасника працівників що можуть бути залучені для надання послуг:
- копії трудової книжки працівника (першої сторінки та сторінки з відміткою про прийняття до штату учасника) та/або наказ про призначення – стосовно сертифікованого інженера-геодезиста;
- копії трудової книжки працівника (першої сторінки та сторінки з відміткою про прийняття до штату учасника) та/або наказ про призначення або копію трудової угоду (цивільно-правового договору) - для решти працівників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 14:40
Результатом робіт має бути і технічний звіт по виконаним роботам,
тому послуги мають відповідати не лише Закону України «Про
топографо-геодезичну і картографічну діяльність», Постанові Кабінету
Міністрів України від 04.09.2013 № 661 та Наказу Головного управління
геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від
09.04.98 № 56 «Про затвердження Інструкції з топографічного знімання у
масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)», а також
Закону України «Про Землеустрій». Відповідно до статті 26 розробниками
є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним
забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше
двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за
якість робіт із землеустрою;
фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і
технологічним забезпеченням та є сертифікованими
інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із
землеустрою.
Учасники процедури закупівлі готують свою пропозицію на основі тендерної документації затвердженої замовником.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001214-b.b12
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 21 листопада 2019 15:39
Щодо кваліфікаційних критеріїв до учасників
Тендерною документацією з предмету закупівлі зазначено визначено, що виконавець повинен виготовити ортофотоплани території міста Ужгород на основі матеріалів актуальної цифрової аерофотозйомки отриманих не раніше 2019 року, з розміром пікселя на місцевості 20 см.
Однак, замовником не встановлено жодної вимоги, щодо відповідності учасника вимогам щодо провадження діяльності, пов'язаної із державною таємницею.
Разом з тим, відповідно до законодавства про державну таємницю, зокрема, Зводу відомостей, що становлять державну таємницю («Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю», Наказ Служби безпеки України, Звід від 12.08.2005 № 440) «відомості, що містяться у первинних матеріалах аерозйомки (незалежно від форми та виду носія) території України, які виконані з авіаційних носіїв за допомогою різних типів аерофотозйомки або лазерного сканування, а також у похідних матеріалах з них, з роздільною здатністю на місцевості краще 50 сантиметрів» становлять державну таємницю.
А отже для обробки матеріалів аерозйомки виконавець обов'язково повинен мати спеціальний дозвіл на провадження діяльності пов'язаної з державною таємницею (Закон України «Про державну таємницю» від 21.01.1994 № 3855-XII) чинний на період надання послуг. Крім того, матеріали аерознімання мають пройти обов'язковий контрольний перегляд відповідним підрозділом Служби безпеки України.
Разом з тим, замовником проігноровано вимоги чинного законодавства, зокрема Закон України «Про державну таємницю» та наказ Служби безпеки України.
Відповідно, вимагаємо від замовника привести тендерну документацію у відповідність, шляхом внесення вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копії Спеціального дозволу на провадження діяльності пов’язаної з державною таємницею на підтвердження відповідності учасника законодавству про державну таємницю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 14:37
Процедура і перелік документів для направлення до органів
СБ України з метою отримання підприємством, установою і організацією
спеціального дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з державною
таємницею, визначені статтею 20 Закону України „Про державну таємницю”
та Порядком організації та забезпечення режиму секретності в державних
органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах
і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
18.12.2013 № 939.
Зокрема для отримання спеціального дозволу до вмотивованого запиту
додаються підстави для отримання спеціального дозволу (обґрунтування),
тобто до заключення договору наявність спецдозволів (СБУ та/або Аерорух)
Учасник після перемоги подає всі необхідні спец дозволи згідно чинного
законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001214-b.b13
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 21 листопада 2019 17:27
Щодо предмету закупівлі (коду ДК) (повторно)
Шановний замовник. Дякуємо за вашу реакцію надану вами на UA-2019-11-15-001214-b.b5, однак вами не надано відповіді по суті вимоги.
Нами було раніше обґрунтовано,що послуги які необхідно надати за результатами закупівлі мають бути віднесено до 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії», згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Повторно надаємо обґрунтування щодо визначення коректного коду закупівлі.
Відповідно до технічного завдання, опублікованого в складі тендерної документації, зазначено, що виконавець, в результаті надання послуг, повинен передати замовнику ортофотоплани масштабу 1:1000 в цифровому та паперовому вигляді (п. 5 додатку 4 до тендерної документації). Відповідно до чинного законодавства України, виготовлення ортофопланів є результатом топографо-геодезичних діяльності, а отже регулюється Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та іншими нормативно-правовими актами України. Топографо-геодезична і картографічна діяльність - наукова, виробнича і управлінська діяльність, спрямована на визначення параметрів фігури, … топографічних, тематичних карт (планів), створення та оновлення картографічної основи для державних кадастрів, банків (баз) геопросторових даних та геоінформаційних систем (ст. 1 Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»). Законодавчо встановлено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” та згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року № 822 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника, а також конкретної назви науково-технічної роботи. Виготовлення ортофотоплану території є результатом топографо-геодезичних, а саме результатом топографічного знімання виконаного аерофототопографічним методом та науково-технічною продукцією (науково-технічним (прикладним) результатом, призначеним для реалізації), вважаємо, що замовником некоректно встановлено код закупівлі як ДК 021:2015: 79960000-1 Послуги фотографів і супутні послуги. Оскільки «послуги фотографів і супутні послуги» не є результатом науково-технічна діяльність. Відповідно до Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” та результатів надання послуг, передбачених опублікованою тендерною документацією, предмет закупівлі має бути віднесено до 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії», в складі якого і передбачено надання послуги з топографічної аерофотозйомки, топографічної зйомки та цифрової картографії.
Вимагаємо від замовника встановити коректний код закупівлі як ДК 021:2015, а саме 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 14:38
Відповідь на вимогу була надана замовником раніше

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ" 290 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УЖГЕОСТАР" 295 000,00
UAH з ПДВ
295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 15:24
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:23
Dovidka_19316616930170085205.pdf.p7s
09 грудня 2019 15:23
Dovidka_19316616930170085205.pdf
09 грудня 2019 15:23
Додаток 8.pdf
09 грудня 2019 15:23
довідка стаття 17.pdf
09 грудня 2019 15:23
Довідка ДПІ.pdf
01 грудня 2019 12:40
Електронний підпис
01 грудня 2019 12:39
ТП.pdf
01 грудня 2019 12:39
Підписаний_G1119-9909-GL_tender.pdf
01 грудня 2019 12:39
Підписаний_Лицензия.pdf
01 грудня 2019 12:39
Інші.pdf
01 грудня 2019 12:39
технічні.pdf
01 грудня 2019 12:39
Кваліфікаційні.pdf

Публічні документи

01 грудня 2019 15:24
Електронний підпис
01 грудня 2019 15:24
Підписаний_gar9002 (1).pdf
01 грудня 2019 15:24
Підписаний_Лицензия (1).pdf
01 грудня 2019 15:24
пропозиція нова.pdf
01 грудня 2019 15:24
правовстановлюючі.pdf
01 грудня 2019 15:24
стаття 17.pdf
01 грудня 2019 15:24
працівники.pdf
01 грудня 2019 15:24
додатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УЖГЕОСТАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ"
#38415005
Переможець 290 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ"
#38415005
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:12
Звіт про виконання.PDF укладений
27 грудня 2019 11:07
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 15:44
Договір ортофотоплан.PDF укладений
18 грудня 2019 15:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 290 000,00
UAH