Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Полтавська спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю I-III ступенів Полтавської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 21062889 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м Полтава, вул Монастирська 9а |
Контактна особа: |
Сафонова Валентина Миколаївна +380532607228 polint_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2019 13:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 13:58 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 576 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 881,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 10:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 09:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
26 листопада 2019 09:55 |
ЗМІНИ ТД. Сир.docx |
26 листопада 2019 10:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 листопада 2019 09:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
26 листопада 2019 09:55 |
ЗМІНИ ТД. Сир.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-05-000008 ● e82fdb30fd014e148113905fadd1117c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2019 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.12.2019 № 82
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 04.12.2019 № 82
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-11-15-001206-c 15.11.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виявлені порушення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Полтаввській області відповідно до НАКАЗУ 04.12.2019 № 82 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Комунальний заклад «Полтавської спеціалізованої школи - інтернату спортивного профілю І-ІІІ ступенів Полтавської обласної ради» розглянув виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель на закупівлю за кодом ДК 021:2015 15540000-5 – Сирні продукти (сир твердий «Російський» та кисломолочний сир 9%) (UA-2019-11-15-001206-c) та повідомляє, що помилково було зазначено: - вказану інформацію замовником в тендерній документації (пункт 5 розділу «Загальні положення»); в тендерній документації вираз «пропозиція конкурсних торгів». Встановлене порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII жодним чином не вплинуло на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежило права учасників процедури закупівлі, це не є нормою порушення. Зміст пункту 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника не суперечить нормі Закону, так як замовником в тендерній документації вказано «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів»(більше) на що вказує пункт 10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Таким чином, Замовник вважає за доцільним визнати зазначені під час моніторингу встановлені часткові невідповідності вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не суттєвими. Однак в подальшому зобов’язується виправити вищезазначені недоліки, на підставі викладного повідомляємо, що за результатами розпочатого моніторингу Замовником взято до уваги зазначені зауваження та порушення. Заздалегідь вдячні за поради та допомоги, щодо дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель.
2019-12-10 14:41:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Рішення скасоване |
456 186,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2020 12:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Відхилено |
456 186,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2020 12:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776 |
Відхилено |
566 100,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2020 12:38
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |