Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (Люмінесцентні, світодіодні, накалювальні лампи та стартери до ламп)»
Очікувана вартість
13 322,44 UAH
UA-2019-11-15-001186-c ● acde27a9790b488d93c64055f7c8b4e1
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37451566 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, вулиця М. Омеляновича-Павленка, 15 |
Контактна особа: |
Відділ культури Печерської 380442809531,380442800200 vk_pechersk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 13 322,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
434 штуки
«31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (Люмінесцентні, світодіодні, накалювальні лампи та стартери до ламп)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, місто Київ, Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 13:49 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗАКУПІВЛІ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:08
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ФОП допускаємо, остаточна.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій