Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
501 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001169-c 405e89b6165a403baa52d6f12467fd1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заяць Наталія

+380962199186 natalya-zayaz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Код ЄДРПОУ: 08571340
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Контактна особа: Заяць Наталія
+380962199186
natalya-zayaz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:42
Очікувана вартість: 501 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 505,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 комплект
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Клепарівська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після поставки товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 13:45
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 16 листопада 2019 21:03
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:08
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Допускаються на торги еквіваленти товару, що є предметом закупівлі.
Відповідно до Додатку №2-1 Тендерної документації під еквівалентом слід розуміти обладнання та комплектуючі, які по своїх функціональних, конструктивних, технічних і якісних характеристиках повністю відповідають вказаним технічним характеристикам або є кращими.
Системні блоки на базі процесора AMD розглядатися не будуть.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:08
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Відповідно до Додатку №2-1 Тендерної документації характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у таблиці №4. Невиконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» на обладнання з іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.
Під еквівалентом слід розуміти обладнання та комплектуючі, які по своїх функціональних, конструктивних, технічних і якісних характеристиках повністю відповідають вказаним технічним характеристикам або є кращими.
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи підприємці - не платники ПДВ. Їхня ціна після аукціону буде розглядатись як остаточна (без додавання суми ПДВ 20% чи порівнювання цін всіх учасників без врахування ПДВ)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 387 896,06
UAH з ПДВ
379 025,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 390 507,00
UAH з ПДВ
379 026,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 414 693,00
UAH з ПДВ
379 030,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 449 751,30
UAH з ПДВ
379 031,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР" 417 156,00
UAH з ПДВ
380 376,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 19:06
Електронний підпис
06 грудня 2019 19:03
Документи переможця.pdf
02 грудня 2019 19:18
Електронний підпис
30 листопада 2019 12:47
Електронний підпис
30 листопада 2019 12:17
Сертифікат диллера.pdf
30 листопада 2019 12:17
Додаток № 4 Проект договору.pdf
30 листопада 2019 12:17
Довідка.pdf
30 листопада 2019 12:17
Довідка про субпідрядника.pdf
30 листопада 2019 12:17
Гарантійний лист щодо ціни.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 15:27
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:25
21_Відгук ІВК Сервіс.pdf
29 листопада 2019 15:24
18_Довідка про працівників.pdf
29 листопада 2019 15:23
11_Довідка про виробника.pdf
29 листопада 2019 15:23
7_Копія Статуту.pdf
29 листопада 2019 15:23
5_Витяг з ЄДР юридичних осіб.pdf
29 листопада 2019 15:22
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 14:37
Електронний підпис
30 листопада 2019 14:35
проект договору.pdf
30 листопада 2019 14:34
Технічна документація.pdf
30 листопада 2019 14:34
Витяг_18.11.19_копія.pdf
30 листопада 2019 14:34
Витяг_18.11.19_1005979781.pdf
30 листопада 2019 14:34
довідка санкції.pdf
30 листопада 2019 14:34
Відомості про Учасника.pdf
30 листопада 2019 14:34
Витяг ПДВ копія.pdf
30 листопада 2019 14:34
Статут копія.pdf
30 листопада 2019 14:34
повноваження директора.pdf
30 листопада 2019 14:34
13586442_пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 11:21
Електронний підпис
30 листопада 2019 11:19
Проект договору.pdf
30 листопада 2019 11:19
Довідка про СЦ UBC м. Львів.pdf
30 листопада 2019 11:19
Відгук м.Хмельницьк.pdf
30 листопада 2019 11:19
Витяг з ЄДР від 17.11.2019 р..pdf
30 листопада 2019 11:19
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 14:25
Відгук_Моршин.pdf
29 листопада 2019 14:25
Відгук_Залізнична РДА.pdf
29 листопада 2019 14:25
ВИТЯГ_24.10.2019.PDF
29 листопада 2019 14:25
Копія витягу_27.11.PDF
29 листопада 2019 14:25
Копія виписки з ЄДРПО.pdf
29 листопада 2019 14:25
Проект договора.PDF
29 листопада 2019 14:25
Копія паспорта та іпн.PDF
29 листопада 2019 14:25
Копія довідки з ЄДРПО.pdf
29 листопада 2019 14:25
Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2019 14:25
Довідка про працівників.pdf
29 листопада 2019 14:25
Довідка про обладнання.pdf
29 листопада 2019 14:25
Лист про формування ціни.pdf
29 листопада 2019 14:25
Лист про право підпису.pdf
29 листопада 2019 14:25
Технічна специфікація.PDF
29 листопада 2019 14:25
Висновок СЕЕ_ПК.pdf
29 листопада 2019 14:25
ISO14001_ПК.pdf
29 листопада 2019 14:25
ISO9001_ПК.pdf
29 листопада 2019 14:25
Декларація про монітори.pdf
29 листопада 2019 14:25
Сертифікат на монітори.pdf
29 листопада 2019 14:25
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
379 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:53
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 10:32
Договір Комп'ютери.pdf укладений
16 грудня 2019 10:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 379 025,00
UAH (в тому числі ПДВ 63 170,83 UAH)