Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
501 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001169-c ● 405e89b6165a403baa52d6f12467fd1e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 08571340 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Клепарівська, 35 |
Контактна особа: |
Заяць Наталія +380962199186 natalya-zayaz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 13:42 |
Очікувана вартість: | 501 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 505,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 комплект
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79007, Україна, Львівська обл., Львів, Клепарівська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після поставки товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 13:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 13:45 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 16 листопада 2019 21:03
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:08
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Допускаються на торги еквіваленти товару, що є предметом закупівлі.
Відповідно до Додатку №2-1 Тендерної документації під еквівалентом слід розуміти обладнання та комплектуючі, які по своїх функціональних, конструктивних, технічних і якісних характеристиках повністю відповідають вказаним технічним характеристикам або є кращими.
Системні блоки на базі процесора AMD розглядатися не будуть.
Відповідно до Додатку №2-1 Тендерної документації під еквівалентом слід розуміти обладнання та комплектуючі, які по своїх функціональних, конструктивних, технічних і якісних характеристиках повністю відповідають вказаним технічним характеристикам або є кращими.
Системні блоки на базі процесора AMD розглядатися не будуть.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:08
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Відповідно до Додатку №2-1 Тендерної документації характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у таблиці №4. Невиконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» на обладнання з іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.
Під еквівалентом слід розуміти обладнання та комплектуючі, які по своїх функціональних, конструктивних, технічних і якісних характеристиках повністю відповідають вказаним технічним характеристикам або є кращими.
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи підприємці - не платники ПДВ. Їхня ціна після аукціону буде розглядатись як остаточна (без додавання суми ПДВ 20% чи порівнювання цін всіх учасників без врахування ПДВ)
У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» на обладнання з іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.
Під еквівалентом слід розуміти обладнання та комплектуючі, які по своїх функціональних, конструктивних, технічних і якісних характеристиках повністю відповідають вказаним технічним характеристикам або є кращими.
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи підприємці - не платники ПДВ. Їхня ціна після аукціону буде розглядатись як остаточна (без додавання суми ПДВ 20% чи порівнювання цін всіх учасників без врахування ПДВ)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
387 896,06
UAH з ПДВ
|
379 025,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" |
390 507,00
UAH з ПДВ
|
379 026,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
414 693,00
UAH з ПДВ
|
379 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
449 751,30
UAH з ПДВ
|
379 031,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР" |
417 156,00
UAH з ПДВ
|
380 376,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
379 025,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 10:32
|
Договір Комп'ютери.pdf | укладений |
16 грудня 2019 10:31
|