Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети для вивозу шредінгу банкнот
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001153-b aa671e3ea6fd482f97531f70ff38890b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Іващенко

+380442539808 inna.ivashchenko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Інна Іващенко
+380442539808
inna.ivashchenko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 14:42
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,90%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Місце поставки товару: об’єкти Національного банку України визначені у Додатку 3 “Місце поставки товару” до тендерної документації.
Кількість та обсяг поставки товару: 6000 шт.
Строк поставки товару: згідно заявок Замовника становить 10 (десять) робочих днів від дати отримання Постачальником такої заявки.
Джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 штука
Пакети для вивозу шредінгу банкнот (джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично отриманий відповідно до заявки покупця товар протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання уповноваженими особами обох сторін акту про приймання-передавання товару, який складається на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 18 листопада 2019 10:15
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:31
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Щодо питання «Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?», повідомляємо: відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Отже, участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Щодо питання «Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?», повідомляємо: відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраною системою оподаткування. Отже, остаточна ціна учасника – це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛОГО ГРУП" 70 200,00
UAH з ПДВ
58 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ХИТРИЙ ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ 76 200,00
UAH з ПДВ
58 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕТИЛЕНСЕРВІС" 75 600,00
UAH з ПДВ
70 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 09:42
Dovidka_19344459420440961529.pdf
12 грудня 2019 10:44
Довідка.zip
29 листопада 2019 15:09
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:00
Статут.rar
29 листопада 2019 15:00
img618.jpg
29 листопада 2019 15:00
img617.jpg
29 листопада 2019 15:00
Протокол001.pdf
29 листопада 2019 15:00
Договір010.pdf
29 листопада 2019 15:00
Договір009.pdf
29 листопада 2019 15:00
Договір008.pdf
29 листопада 2019 15:00
Договір007.pdf
29 листопада 2019 15:00
Договір006.pdf
29 листопада 2019 15:00
Договір005.pdf
29 листопада 2019 15:00
Договір004.pdf
29 листопада 2019 15:00
Договір003.pdf
29 листопада 2019 15:00
Договір002.pdf
29 листопада 2019 15:00
Договір001.pdf
29 листопада 2019 15:00
Додаток 006.pdf
29 листопада 2019 15:00
лист гарантія001.pdf
29 листопада 2019 15:00
Додаток004.pdf
29 листопада 2019 15:00
Додаток003.pdf
29 листопада 2019 15:00
Додаток001.pdf
29 листопада 2019 15:00
Тендерна пропозиція002.pdf
29 листопада 2019 15:00
Тендерна пропозиція 001.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 14:23
84-19 лист гарантія.pdf
02 грудня 2019 14:23
86-19 табл відповідності.pdf
02 грудня 2019 14:23
Витяг ЄП.pdf
02 грудня 2019 14:23
код Хитрий В.pdf
02 грудня 2019 14:23
85-19 лист гарантія.pdf
02 грудня 2019 14:23
87-19 довідка.pdf
02 грудня 2019 14:23
82-19 пропозиція.pdf
02 грудня 2019 14:23
83-19 довідка.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 11:21
7 СТАТУТ ЕТИЛЕНСЕРВІС.tiff
03 грудня 2019 11:21
6 Довідка.pdf
03 грудня 2019 11:21
5.2 Сертифікат.pdf
03 грудня 2019 11:21
3 Лист гарантія.pdf
03 грудня 2019 11:21
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛОГО ГРУП"

ХИТРИЙ ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ

ТОВ "ЕТИЛЕНСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛОГО ГРУП"
#40534631
Переможець 58 100,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 09:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛОГО ГРУП"
#40534631
58 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 18:42
Додатковий договір №101719 від 26.12.2019.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 18:34
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 10:20
Договір №101699 від 23.12.19.pdf укладений
23 грудня 2019 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.1. Договору викладено в новій редакції. Додаток 1 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 101699
Договір:
Номер додаткової угоди: 101719
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 58 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 680,00 UAH)