Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети для вивозу шредінгу банкнот
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001153-b ● aa671e3ea6fd482f97531f70ff38890b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Інна Іващенко +380442539808 inna.ivashchenko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 14:42 |
Очікувана вартість: | 78 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,90% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Місце поставки товару: об’єкти Національного банку України визначені у Додатку 3 “Місце поставки товару” до тендерної документації.
Кількість та обсяг поставки товару: 6000 шт.
Строк поставки товару: згідно заявок Замовника становить 10 (десять) робочих днів від дати отримання Постачальником такої заявки.
Джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України.
Розгорнути
Згорнути
Кількість та обсяг поставки товару: 6000 шт.
Строк поставки товару: згідно заявок Замовника становить 10 (десять) робочих днів від дати отримання Постачальником такої заявки.
Джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 штука
Пакети для вивозу шредінгу банкнот (джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично отриманий відповідно до заявки покупця товар протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання уповноваженими особами обох сторін акту про приймання-передавання товару, який складається на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 12:09 |
Додаток 7 до тендерної документації_Проект договору.doc | |
15 листопада 2019 12:09 |
Тендерна документація_Пакети для вивозу шредінгу банкнот.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 18 листопада 2019 10:15
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:31
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Щодо питання «Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?», повідомляємо: відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Отже, участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Щодо питання «Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?», повідомляємо: відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраною системою оподаткування. Отже, остаточна ціна учасника – це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.
Щодо питання «Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?», повідомляємо: відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраною системою оподаткування. Отже, остаточна ціна учасника – це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛОГО ГРУП" |
70 200,00
UAH з ПДВ
|
58 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ХИТРИЙ ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ |
76 200,00
UAH з ПДВ
|
58 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕТИЛЕНСЕРВІС" |
75 600,00
UAH з ПДВ
|
70 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛОГО ГРУП" #40534631 |
Переможець |
58 100,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 18:42
|
Додатковий договір №101719 від 26.12.2019.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 18:34
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 10:20
|
Договір №101699 від 23.12.19.pdf | укладений |
23 грудня 2019 10:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3.1. Договору викладено в новій редакції. Додаток 1 до Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 101699 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 101719 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |