Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 15510000-6 – Молоко та вершки (Лот №1 – Молоко, Лот №2 – Згущене молоко)
Очікувана вартість
346 500,00 UAH
UA-2019-11-15-001140-b 9b934b5870104640b0b37d67473de177
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калоша Світлана Олександрівна

+380977274297 vasmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Василівська міська рада Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 24912088
Вебсайт: http://vasrada.gov.ua
Місцезнаходження: 71600, Україна , Запорізька обл., Місто Василівка, Бульвар Центральний, 1
Контактна особа: Калоша Світлана Олександрівна
+380977274297
vasmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 12:11
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 12:11
Очікувана вартість: 346 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Протокол № 3 від 15.11.2019 р.

Тендерна документація

15 листопада 2019 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 12:07
Додаток 5.docx
15 листопада 2019 12:07
Додаток 4.docx
15 листопада 2019 12:07
Додаток 3.2.docx
15 листопада 2019 12:07
Додаток 3.1.docx
15 листопада 2019 12:07
Додаток 2.docx
15 листопада 2019 12:07
Додаток 1.docx
15 листопада 2019 12:07
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МОЛОКО.2020.doc
15 листопада 2019 12:07
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МОЛОКО.2020..pdf
15 листопада 2019 12:07
Оголошення молоко.pdf
15 листопада 2019 12:07
Протокол 3 від 15.11.5019 р..pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-09-000003 ● 86318295c60c47d986dd9e87837d0bee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019 11:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.12.2019 № 227

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 06.12.2019 № 227


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

1) UA-2019-11-15-001140-b, Василівська міська рада Запорізької області, код ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки (лот № 1 – Молоко, лот № 2 – Згущене молоко).

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на вищенаведене, голова тендерного комітету Карєва Т.О., запропонувала винести на голосування питання щодо виконання даного зобов’язання в повному обсязі, та відхилили пропозицію ТОВ «Українська торгова компанія № 3» підставі вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3» на закупівлю товару ДК 021:2015 – 15510000-6 – Молоко та вершки (Лот №1 – Молоко) (UA-2019-11-15-001140-b, дата і час розкриття 02.12.2019 16:01) на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

2019-12-12 14:28:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 – Молоко
Опис предмету закупівлі:
Додаток 3.1 до Тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 337 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 120,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 грудня 2019 15:34
Закінчення: 02 грудня 2019 16:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

13500 кг
Лот №1 – Молоко
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71600, Україна, Запорізька область, м. Василівка, Центральний,13, вул. Шевченка,84, вул. Шевченка, 81., м-н 40 років Перемоги, 7
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості поставленої продукції протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня поставки товару на підставі видаткової накладної Постачальника Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 186 300,00
UAH з ПДВ
174 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 181 440,00
UAH з ПДВ
181 440,00
UAH з ПДВ
Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 273 375,00
UAH з ПДВ
273 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 12:44
Електронний підпис
10 грудня 2019 12:42
Електронний підпис
09 грудня 2019 18:09
Електронний підпис
09 грудня 2019 18:07
Електронний підпис
09 грудня 2019 18:06
8. Довідка МВД.pdf
09 грудня 2019 18:06
5. Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2019 18:06
4. Довідка п5 ст17.pdf
09 грудня 2019 18:06
3. Довідка п3 ст17.pdf
09 грудня 2019 18:06
2. Довідка п2 ст17.pdf
09 грудня 2019 18:06
1. Супровідний лист.pdf
04 грудня 2019 18:51
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:56
Електронний підпис
26 листопада 2019 15:55
Електронний підпис
26 листопада 2019 15:55
Технічна частина.rar
26 листопада 2019 15:55
Кваліфікаційна частина 2.rar
26 листопада 2019 15:55
Кваліфікаційна частина 1.rar
25 листопада 2019 17:19
Електронний підпис
25 листопада 2019 17:19
Проект Договру ЛОТ1.pdf
25 листопада 2019 17:19
Технічна частина.rar
25 листопада 2019 17:19
Кваліфікаційна частина 2.rar
25 листопада 2019 17:19
Кваліфікаційна частина 1.rar

Публічні документи

13 грудня 2019 17:13
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:04
Реєстр.pdf
13 грудня 2019 17:04
4. довідка ч.1 п.3 ст.17.pdf
13 грудня 2019 17:04
3. довідка ч.1 п.2 ст.17.pdf
13 грудня 2019 17:04
2. звіт з ЄДР.pdf
13 грудня 2019 17:04
1. витяг ЄДР.pdf
01 грудня 2019 00:31
Електронний підпис
01 грудня 2019 00:29
11. витяг з ЄДР.pdf
01 грудня 2019 00:29
10. Статут СІМБІ ПЛЮС.pdf
01 грудня 2019 00:29
5. Дод 5 лист згода.jpg

Публічні документи

29 листопада 2019 18:07
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:55
Статут Люстдорф.zip
29 листопада 2019 17:55
Витяг Люстдорф.zip
29 листопада 2019 17:55
Договор додаток 4.rar
29 листопада 2019 17:55
кваліфікаційні документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
Рішення скасоване 174 960,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:21
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
Відхилено 174 960,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:25
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 181 440,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 13:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

12 грудня 2019 14:25
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" #37408070

№ рішення у справі

54-/17 -р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54-/18-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
181 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:56
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 09:28
дод 3.молоко. 26.11.2020 р..pdf зміни до договору
26 листопада 2020 09:27
54 від 26.11.2020 р..pdf зміни до договору
26 листопада 2020 09:27
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 15:22
Додаткова 2.Молоко..pdf зміни до договору
22 липня 2020 15:18
Протокол 51 від 22.07.2020.Молоко.pdf зміни до договору
22 липня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 13:28
Додаткова 1 Молоко.pdf зміни до договору
15 січня 2020 13:26
44 14.01.2020.pdf зміни до договору
15 січня 2020 13:26
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 13:46
Договір № 489/19 від 24.12.2019 р. укладений
24 грудня 2019 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для укладання додаткової угоди є зміна реквізитів ЗАМОВНИКА
Номер договору про закупівлю: 489/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для укладання додаткової угоди є зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків на підставі листа від постачальника ТОВ «СІМБІ ПЛЮС» від 02.07.2020 р. № 02/07, в якому повідомляється про суттєве зростання відпускної ціни підприємства – виробника. Для підтвердження висновків про зростання відпускної ціни вони посилаються на експертний звіт № ОИ – 6302 від 02.07.2020 р. Запорізької торгово – промислової палати станом на 02 липня 2020 р..
Номер договору про закупівлю: 489/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставою для укладання додаткової угоди є зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків на підставі листа від постачальника ТОВ «СІМБІ ПЛЮС» від 13.11.2020 р. № 15/11, в якому повідомляється про суттєве зростання відпускної ціни підприємства – виробника. Для підтвердження інформації про зростання відпускної ціни вони посилаються на висновок Головного управління статистики Запорізької області № 151 від 15.10.2020 р. (додається
Номер договору про закупівлю: 489/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 131 977,68
UAH (в тому числі ПДВ 21 996,28 UAH)