Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлор рідкий в контейнерах та балонах
Chlorine is liquid in containers and cylinders
Chlorine is liquid in containers and cylinders
Очікувана вартість
52 421 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001109-b ● 022abba07a2442d88f12d8989103d1b5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
Код ЄДРПОУ: | 34621490 |
Місцезнаходження: | 52300, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дніпропетровська обл. Криничанський р-н, смт. Аули, Аульська селищна рада,Комплекс будівель та споруд № 2 |
Контактна особа: |
Усатенко Вікторія Григорівна +380633037439 voda21215@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Щетініна Людмила Михайлівна +38(063) 303-74-00 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public Utility of Dnipropetrovsk Oblast Council “Aulskyi Vodovid” |
National ID: | 34621490 |
Contact point: |
Usatenko Viktoria +380633037439 voda21215@gmail.com |
Additional contacts: |
Щетініна Людмила Михайлівна +38(063) 303-74-00 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 12:21 |
Очікувана вартість: | 52 421 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 262 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 15 листопада 2019 12:03 |
Enquiries until: | 05 грудня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 11 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 грудня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 52 421 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 262 105 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1460 т
Хлор рідкий в контейнерах та балонах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Chlorine is liquid in containers and cylinders
CPV: 24310000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування -власні кошти | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2019 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2019 15:30 |
ТД Хлор2.docx | |
05 грудня 2019 15:30 |
Зміни до ТД-2.docx | |
25 листопада 2019 10:14 |
ТД Хлор1.docx | |
25 листопада 2019 10:14 |
Зміни до ТД-1.docx | |
15 листопада 2019 12:00 |
ТД Хлор.docx |
05 грудня 2019 15:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 грудня 2019 15:30 |
ТД Хлор2.docx
|
||||||
05 грудня 2019 15:30 |
Зміни до ТД-2.docx
|
||||||
25 листопада 2019 10:14 |
ТД Хлор1.docx
|
||||||
25 листопада 2019 10:14 |
Зміни до ТД-1.docx
|
||||||
15 листопада 2019 12:00 |
ТД Хлор.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 18 листопада 2019 14:36
Дата відповіді: 20 листопада 2019 18:01
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» було оголошено закупівлю ID UA-
UA-2019-11-15-001109-b на ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий в контейнерах та балонах)
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку а саме:
По-перше, згідно умов Тендерної документації Додаток 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, вказано, що учаснику необхідно надати:
- Копію діючого договору на розлив хлору з хлоропереливною станцією в кількості достатній для забезпечення постачання хлору рідкого по цій закупівлі. Якщо учасник розливає хлор власними силами, він надає підтверджуючі документи ( на свій розсуд).
Дана вимога є дискримінаційною та такою яка грубо порушує Закон України «Про публічні закупівлі», так як за публічною інформацією у відкритих джерелах, існує близько 20 компаній які проводять діяльність в сфері постачання «Рідкого хлору в контейнерах та балонах» , який є предметом закупівлі.
По попередній інформації яка нам була надана за запитом, є 2 хлоропереливні станції, які не спішно підписують договори на розлив хлору та тільки у 3-х компаній наявні данні договори.
Цей факт суттєво звужує коло компаній які можуть прийняти участь в публічних закупівлях, обмежує їх право на участь даною вимогою Замовника Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід». Є вірогідність домовленості між учасниками та замовником, що може викликати недобросовісну конкуренцію яка підпадає під визначення «пов’язаних особі»
Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» пов’язана особа це особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Згідно припису пункту 7 частини 1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відмовляє учаснику у участі в процедурі закупівлі, у разі якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та /або членом (членами) комітету з конкурсних торгів уповноваженою особою (особами) замовника.
У свою чергу, метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, серед яких у тому числі добросовісна конкуренція серед учасників.
Поряд з цим, Антимонопольний комітет України (далі – АМКУ) є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є зокрема забезпечення державного захисту конкуренції у сфері державних закупівель. АМКУ здійснює свою діяльність на підставі законодавства про захист економічної конкуренції, що ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України і складається із Закону України “Про захист економічної конкуренції”, Закону України “Про Антимонопольний комітет України” (далі – Закон про АМКУ), Закону України “Про захист від недобросовісної конкуренції”, інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів.
Згідно зі статтею 7 Закону про АМКУ у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції АМКУ має, зокрема такі повноваження: розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справами; приймати передбачені законодавством про захист економічної конкуренції розпорядження та рішення за заявами і справами, перевіряти та переглядати рішення у справах, надавати висновки щодо кваліфікації дій відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції.
При цьому органи державної влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадові особи зобов'язані передавати Антимонопольному комітету України та його територіальним відділенням відомості, що можуть свідчити про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (стаття 22 Закону про АМКУ).
У свою чергу, пунктом 4 частини першої статті 17 Закону передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Підсумуючи по першому пункту, нагально та наполегливо рекомендуємо внести зміни в тендерну документацію, видалити вимогу щодо надання копії діючого договору на розлив хлору з хлоропереливною станцією в кількості достатній для забезпечення постачання хлору рідкого по цій закупівлі. Якщо учасник розливає хлор власними силами, він надає підтверджуючі документи ( на свій розсуд).
По-друге згідно умов Тендерної документації Додаток 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, вказано, що учаснику необхідно надати
- Копію діючого договору поставки хлору з заводом-виробником (надається у разі, якщо учасник процедури закупівлі не є виробником).
- Оригінал гарантійного листа від заводу – виробника на постачання необхідної кількості товару по даному предмету закупівлі, датованого не раніше дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі (надається, якщо Учасник не є виробником товару, що закуповується.). Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
Відповідна інформація є комерційною таємницею, не повинна розголошуватися, та вимагатися Замовником.
Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
Комерційна таємниця — склад і обсяг відомостей, що визначені керівником підприємства відповідно до ч.1 ст.30 Закону України "Про підприємства в Україні" та постанови Кабінету Міністрів України від 09.08.93 N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці".
Не є комерційною таємницею установчі документи, документи, що дозволяють займатися господарською діяльністю, інформація за всіма встановленими формами державної звітності, дані, потрібні для обчислення й сплати податків (інших обов'язкових платежів), та документи про їх сплату й платоспроможність підприємства, установи, організації тощо.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Комітет ДОЗОРО
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий в контейнерах та балонах) буде розглянуто на найближчому засіданні тендерного комітету. Зміни до тендерної документації будуть внесені відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації, та наслідки у у разі відхилення чи ігнорування
Дата подання: 18 листопада 2019 14:45
Дата відповіді: 20 листопада 2019 18:02
Повідомляємо Замовника, що у разі відхилення ним цієї вимоги,або ігнорування, Ми має намір звернутися до Державної аудиторської служби України, та органів прокуратури із викладенням фактів порушень норм чинного законодавства України при оцінці пропозицій учасників цієї закупівлі, а також до наступних органів з метою проведення перевірки Замовника на причетність до змови та корупційним зловживання:
-Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
-Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
-Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
-Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
З повагою,
Комітет ДОЗОРО
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий в контейнерах та балонах) буде розглянуто на найближчому засіданні тендерного комітету. Зміни до тендерної документації будуть внесені відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 грудня 2019
Найменування: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
Код ЄДРПОУ: | 34621490 |
Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Дніпропетровська обл. Криничанський р-н, смт. Аули, Аульська селищна рада,Комплекс будівель та споруд № 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
АТ "ДНІПРОАЗОТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "ДНІПРОАЗОТ" #05761620 |
Переможець |
52 419 840,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2022 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:52
|
ДУ 5 Дніпроазот.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:51
|
ДУ 4 Дніпроазот.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2020 15:15
|
Дод.угода1 (1).pdf | зміни до договору |
13 квітня 2020 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2020 12:08
|
Договор.pdf | укладений |
10 січня 2020 12:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до Додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 10/01/2021Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 10/01/2021Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 10/01/2021Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |