Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з встановлення та монтажу протипожежного обладнання в ЗДО № 255)
Очікувана вартість
655 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001021-c ● fde1c942aa9d49b9bf86eaf6a6259b53
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 11:19 |
Очікувана вартість: | 655 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з встановлення та монтажу протипожежного обладнання в ЗДО № 255)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03087, Україна, місто Київ, Київ, відповідно додислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 13:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 13:02 |
ТД АПС 255-2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-15-001021-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКСПЕРТ112", Код ЄДРПОУ:42944209
Дата подання: 18 листопада 2019 09:35
Дискримінаційні умови
1. Згідно вимоги тендерної документації, Учасники надають документи, що підтверджують належний рівень системи управління гігієною та безпекою праці (Сертифікат на систему управління гігієною та безпекою праці. Вимоги. ДСТУ OHSAS 18001:2010).
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
З березня 2018 року діє нова редакція ISO 45001:2018, яка приходить на зміну OHSAS 18001:2010. Таким чином, отримання сертифікату старої редакції ДСТУ OHSAS 18001:2010 на сьогоднішній день є суттєво ускладненим. Окрім того ТОВ «ЕКСПЕРТ112» має в наявності сертифікат ISO 45001:2018, який створений як розширення і доповнення стандарту OHSAS 18001:2010. Отримання додатково підтвердження відповідності стандарту OHSAS 18001:2010 (при цьому маючи сертифікат ISO 45001:2018) створює для нас, як для учасника ринку, додаткові витрати трудових, хронологічних та фінансових ресурсів.
Таким чином, така вимога дискримінує тих учасників, які не отримали сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 до переходу на новий стандарт , та тих учасників, які мають сертифікат ISO 45001:2018. У зв’язку з цим просимо доповнити вимогу тендерної документації, додавши можливість надання сертифікату ISO 45001:2018 для підтвердження системи управління гігієною та безпекою праці.
2. Згідно вимоги до тендерної документації, У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей , що буде монтуватися (прибор, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі.
Така вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло учасників, даючи можливість прийняти участь в торгах лише обмеженому колу учасників, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника та/або мають прямі договірні відносини з ними, та можуть отримати від них такі «гарантійні листи».
Таким чином така дискримінаційна умова порушує права та інтереси учасників, які не є виробниками та авторизованим представником виробника (не мають прямих відносин з виробником) обладнання, оскільки фактична неможливість виконати такі умови учасником позбавляє його подати конкурентоспроможну пропозицію.
Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
З березня 2018 року діє нова редакція ISO 45001:2018, яка приходить на зміну OHSAS 18001:2010. Таким чином, отримання сертифікату старої редакції ДСТУ OHSAS 18001:2010 на сьогоднішній день є суттєво ускладненим. Окрім того ТОВ «ЕКСПЕРТ112» має в наявності сертифікат ISO 45001:2018, який створений як розширення і доповнення стандарту OHSAS 18001:2010. Отримання додатково підтвердження відповідності стандарту OHSAS 18001:2010 (при цьому маючи сертифікат ISO 45001:2018) створює для нас, як для учасника ринку, додаткові витрати трудових, хронологічних та фінансових ресурсів.
Таким чином, така вимога дискримінує тих учасників, які не отримали сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 до переходу на новий стандарт , та тих учасників, які мають сертифікат ISO 45001:2018. У зв’язку з цим просимо доповнити вимогу тендерної документації, додавши можливість надання сертифікату ISO 45001:2018 для підтвердження системи управління гігієною та безпекою праці.
2. Згідно вимоги до тендерної документації, У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей , що буде монтуватися (прибор, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі.
Така вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло учасників, даючи можливість прийняти участь в торгах лише обмеженому колу учасників, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника та/або мають прямі договірні відносини з ними, та можуть отримати від них такі «гарантійні листи».
Таким чином така дискримінаційна умова порушує права та інтереси учасників, які не є виробниками та авторизованим представником виробника (не мають прямих відносин з виробником) обладнання, оскільки фактична неможливість виконати такі умови учасником позбавляє його подати конкурентоспроможну пропозицію.
Просимо внести зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 09:33
Дане питання буде вивчено при необхідності будуть внесені зміни.
Вимога/скарга не задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" |
652 637,00
UAH з ПДВ
|
652 637,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" |
654 990,00
UAH з ПДВ
|
654 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
655 000,00
UAH з ПДВ
|
655 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" #42733240 |
Переможець |
652 637,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 19:10
|
2 637.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2019 17:55
|
1 lj 637.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2019 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 10:29
|
637.pdf | укладений |
16 грудня 2019 09:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення цін |
Номер договору про закупівлю: | 637 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 637 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |