Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
870 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001019-a ● 103f52ffd3bf447fa35507877851867f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ |
Код ЄДРПОУ: | 21661556 |
Вебсайт: | http://www.ombudsman.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8 |
Контактна особа: |
Лиховий Віталій Миколайович +380442533015 lihovii@ombudsman.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 19:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 14:33 |
Очікувана вартість: | 870 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська обл., Київ, Інститутська, 21/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник має право здійснити попередню оплату в порядку та на умовах, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 на підставі отриманого рахунку. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 19:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 19:14 |
ТД-30230000-0.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:23
Дата відповіді: 18 листопада 2019 14:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання. В Тендерній документації не міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, учасники мають право подавати тендерні пропозиції, які відповідають вимогам тендерної документації, в тому числі технічним.
Щодо другого питання. Зазначена пропозиція врахована в Тендерній документації.
Щодо третього питання. Тендерною документацію визначена недискримінація учасників щодо участі в процедурі закупівлі. Також тендерною документацією визначені критерії та методика оцінки тендерних пропозицій.
Щодо другого питання. Зазначена пропозиція врахована в Тендерній документації.
Щодо третього питання. Тендерною документацію визначена недискримінація учасників щодо участі в процедурі закупівлі. Також тендерною документацією визначені критерії та методика оцінки тендерних пропозицій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТЛАЙН ІТ" |
866 100,00
UAH з ПДВ
|
857 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТЕР" |
867 600,00
UAH з ПДВ
|
858 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТЛАЙН ІТ" #37962095 |
Переможець |
857 220,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 15:51
|
91129-o.pdf | укладений |
20 грудня 2019 15:50
|