Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кольоровий принтер
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001014-b c12a8db23fe74ebeab12d04d7e4904ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міхова Алла Іванівна

+380487283839 gosp@od.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20987385
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Міхова Алла Іванівна
+380487283839
gosp@od.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 11:48
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 11:48
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:59
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Кошти Пенсійного фонду України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Кольоровий принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 3(трьох) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 11:43
Додаток 3. Проект договору.doc
15 листопада 2019 11:43
Додаток 2.Тендерна пропозиція.doc
15 листопада 2019 11:43
Додаток 1.Технічні вимоги.doc
15 листопада 2019 11:43
ТД кольоровий принтер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:17
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Вимоги до предмету закупівлі (Кольоровий принтер) викладено в Додатку 1 до тендерної документації та ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими.
Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" 14 800,00
UAH з ПДВ
14 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 15 000,00
UAH з ПДВ
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 17:23
справка налоговая.pdf
05 грудня 2019 17:23
справка мвд.pdf
30 листопада 2019 21:03
сертификат iso (1).pdf
30 листопада 2019 21:03
Копия Договору Транспорт.pdf
30 листопада 2019 21:03
Копия Договору Приміщення.pdf
30 листопада 2019 21:03
Згода на обробку перс даних.pdf
30 листопада 2019 21:03
Додаток 3. Проект договору.pdf
30 листопада 2019 21:03
Додаток 1.Технічні вимоги (3).pdf
30 листопада 2019 21:03
Довідка про субпідрядників.pdf
30 листопада 2019 21:03
Довідка Про санкції.pdf
30 листопада 2019 21:03
Довідка про працівників.pdf
30 листопада 2019 21:03
Довідка про ліцензії.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 16:12
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
#41820007
Переможець 14 800,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
#41820007
14 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:37
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 16:07
Договір укладений
17 грудня 2019 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 466,67 UAH)