Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з коригування кошторисної документації на стадії «РП» по об’єкту: "Реконструкція частини приміщень 1-го поверху нежитлової будівлі під амбулаторію загальної практики сімейної медицини на вул. Райдужна, 23 літ. А, у Дніпровському районі м. Києва"
Очікувана вартість
50 863,68 UAH
UA-2019-11-15-001004-c 534023da058840dc836a4f0f4ca40c05
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання робіт з коригування кошторисної документації на стадії «РП»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з коригування кошторисної документації на стадії «РП» по об’єкту: "Реконструкція частини приміщень 1-го поверху нежитлової будівлі під амбулаторію загальної практики сімейної медицини на вул. Райдужна, 23 літ. А, у Дніпровському районі м. Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, вул. Івана Франка, 12 а, літ."Б"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

15 листопада 2019 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сабі"
#31943632
Переможець 50 863,68
UAH
15 листопада 2019 12:57

Документи

15 листопада 2019 12:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2020 15:29
ДУ №1 до Дог. №172_19-339.pdf зміни до договору
09 січня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 13:02
Дог. 172_19-339 від 11.11.2019.pdf укладений
15 листопада 2019 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №172/19-339
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 50 721,00
UAH