Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road H-12 Sumy - Poltava with a tour of Sumy ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій Михайлович 380542700479 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Sumy Oblast |
National ID: | 24014538 |
Contact point: |
Ovcharenko Serhii Mykhailovych 380542700479 Sad_invest@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 13:29 |
Очікувана вартість: | 655 009 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 310 018,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3275045 UAH |
Publication date: | 15 листопада 2019 12:51 |
Enquiries until: | 24 січня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 30 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 лютого 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 655 009 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 310 018 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта «1,2», а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги за цим Договором проводяться Замовником Підряднику виключно після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 11:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 11:31 |
++++ Нова ТД Н-12 обход Сум-2 12-67 км 24.01 (2) (2).docx | |
24 січня 2020 11:30 |
Закреслена ТД Н-12 обход Сум-2 12-67 км 21.01.docx | |
24 січня 2020 11:30 |
Перелік змін ТД по Н-12 12-67 км 24.01.docx | |
21 січня 2020 16:14 |
Проект Договору Н - 12 21.01 12+900.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Суцільний ремонт дорожнього покриття ділянки доріг по об’єкту даної закупівлі має на увазі - ремонт всіх шарів існуючого покриття, включаючи основу, нижній/вирівнюючий шари та верхні шари (тобто, комплексний ремонт). Тому, аналогічним договором є договір на автомобільну дорогу/ ділянку дороги з ремонту/заміною/влаштування основ та нижніх/вирівнюючих шарів асфальтобетону по основному проїзду у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
А також -підтвердження досвіду влаштування верхнього шару -тонкошарових покриттів. у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 11 грудня 2019 20:53
Дата подання: 02 березня 2020 23:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-17-000059 ● 7b5c7d5daf1c49b4a44f45f0bb7ff816
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 19:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2020 № 190
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
37 UA-2019-11-15-001002-c 15.11.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з наказом від 17.09.2020 року № 190 «Про початок моніторингу закупівель» Північно-Східним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг закупівлі № UA-2019-11-15-001002-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», за результатами якого 13.10.2020 року складено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який ми вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. 1. В інформації про результати моніторингу зазначено, що тендерна документація (далі - ТД) містить посилання на тип та марку (суміші крупнозернистий тип А, суміші тип ЩМА-20), однак не містить вираз «або еквівалент» Визначено Висновком порушення «Зазначене є порушенням Замовником пункту 3 частини 2 статті 22 Закону» Заперечення Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація (далі-ТД) повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до цієї норми Замовником у п.6.1. ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана у Додатку 5 «Технічне завдання») викладені технічні характеристики предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011. П.6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 встановлено, що поточний середній ремонт виконується відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації. Технічні вимоги до проектування автомобільних доріг встановлені ДБН В.2.3-4. Технічні вимоги до жорсткого дорожнього одягу (далі - дорожній одяг) на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4. встановлюються галузевими будівельними нормами - ГБН В.2.3-37641918-557:2016. Стандарт, який регламентує застосування щебенево-мастикових асфальтобетонних смішей та щебенево-мастикового асфальтобетону згідно з ДБН В.2.3-4 визначений у ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Тобто, викладені у ТД технічні характеристики з урахуванням технології виконання робіт, мають посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами (ст.22 Закону). Стосовно застосування виразу «або еквівалент»: Застосування виразу «або еквівалент» передбачено ст.22 Закону лише у випадку посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, зазначена у Висновку норма Закону ніяким чином не порушена Замовником при складанні ТД, адже «суміші крупнозернистий тип А, суміші тип ЩМА-20» являються назвою матеріалу і не являється назвою торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника. 2. В інформації про результати моніторингу зазначено, що надані у складі тендерних пропозицій довідки ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не містять інформацію про наявність в учасників електрика та зварника, в той час як Технічне завдання передбачало виконання робіт з монтажу залізобетонних автопавільйонів, а також влаштування освітлення на пішоходних переходах, і це свідчить про невідповідність вимогам підпункту 5.1.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. Визначено Висновком порушення «В порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозиції учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив до аукціону». Заперечення Пунктом 5.1.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД встановлено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення надання послуг/виконання робіт, згідно Додатку 3 до ТД. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення виконання робіт (Додаток 3), яка визначена як документальне підтвердження відповідного кваліфікаційного критерія, не містить конкретного вичерпного переліку професій, по яких необхідно надати інформацію. Вимоги щодо надання документів, які підтверджують наявність в учасників працівників з кваліфікацією зварника та електрика, у ТД не передбачено. Тому, підстави вважати надані довідки ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» такими, що не відповідають умовам ТД, відсутні. САД у Сумській області звертає увагу, що відповідно до ст. 838 Цивільного кодексу України Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. Тобто, на спеціалізовані роботи, пов’язані з підключенням до інженерних мереж, що знаходяться на балансі постачальників послуг (газ, ел.енергія, зв'язок тощо) як правило, залучаються на умовах субпідряду спеціалізовані установи, які мають відповідні допуски та вузькопрофільних фахівців. Можливість залучення субпідрядників передбачена проектом Договору надання послуг, викладеному у Додатку 6 до ТД. До речі, ТД передбачено монтаж вже готових залізобетонних автопавільйонів (виготовлених у заводських умовах) без проведення зварювальних робіт на будівельному майданчику. За наявності наданого документального підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вищевказані учасники підтвердили відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. 3. В інформації про результати моніторингу зазначено, що Учасником «Автомагістраль-Південь» надано банківську гарантію, в якій зазначено вимоги тендерної документації в редакції, яка на час відкриття пропозицій вже була скасована. На підставі цього визначено Висновком порушення «На порушення вимог статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації». Заперечення Згідно з частиною 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (абзац 2 пункту 1) і тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п. 4). Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, викладені у п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Зазначеним пунктом ТД не передбачено специфічних вимог для оформлення банківської гарантії, в тому числі щодо зазначення відомостей про редакцію ТД. Пунктом 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлені вимоги щодо оформлення електронної банківської гарантії з посиланням на додержання вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Вказаними вимогами посилання/зазначення у гарантії щодо дати затвердження ТД не передбачено. Звертаємо увагу на те, що відповідно до частини 2 статті 23 Закону Замовник вносить зміни до тендерної документації, які розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Тобто, первинна ТД не скасовується, а викладається в нової редакції з урахуванням змін. У даній закупівлі в останній редакції ТД вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції залишилися без змін у порівнянні з першою редакцією ТД. Однак, положення пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, затвердженої рішенням тендерного комітету від 15.11.2019 № 15.11, зміненої рішеннями тендерного комітету 09.01.2020 № 09.01, від 16.01.2020 № 16.01, від 21.01.2020 № 21.01 та від 24.01.2020 № 24.01, не були скасовані, змін не зазнавали та містили ідентичні положення, у відповідності до яких визначався вид забезпечення тендерної пропозиції - безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія, розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі) – 3 275 045,00 грн., строк його дії - не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вимоги до оформлення відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», вимоги щодо текстового наповнення банківської гарантії. У свою чергу, згідно з підпунктом 9 пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, «гарантією» являється спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. У свою чергу, пунктом 26 цього ж Положення визначаються конкретні положення, які повинна містити гарантія. З викладеного випливає, що банківська гарантія від 13.12.2019 № 016-001-48732-2019 зі зміною № 1 від 16.01.2020, надана ТОВ «Автомагістраль-Південь», відповідає вимогам пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, адже містить усі обов’язкові реквізити, в тому числі визначає безвідкличні та безумовні зобов’язання банка-гаранта сплатити САД у Сумській області суму гарантії у розмірі 3 275 045,00 грн., у випадку настання однієї з підстав, передбачених частиною 3 статті 24 Закону (гарантійного випадку), містять посилання на конкретний номер і назву публічної закупівлі № UA-2019-11-15-001002-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», а також відповідний строк дії гарантії, що був не меншим за 90 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також зауважимо, що банківська гарантія та зміна № 1 до неї містить посилання на ту редакцію ТД, що була діючою на момент її складення (видання). Окрім того, Закон та інші нормативно-правові акти у сфері здійснення публічних закупівель та/чи ведення банківської діяльності не визначають для учасників публічних закупівель обов’язку вносити зміни до забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) у випадку внесення Замовниками змін до тендерної документації, які не змінюють порядку та умов надання цього забезпечення, яке попередньо банком-гарантом вже було надано. Таким чином, при наданні банківської гарантії учасником процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» у повному обсязі виконано вимоги пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД САД у Сумській області, а тому підстави для відхилення його тендерної пропозиції були відсутніми. 4. В інформації про результати моніторингу зазначено, що На тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» накладено ЕЦП, який неможливо ідентифікувати, що не відповідає вимогам пункту 1.1. розділу 3 тендерної документації. На підставі цього визначено Висновком порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР». Заперечення Відповідно до пункту 1.1. розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи Учасника, уповноваженої на підпис тендерної пропозиції. На момент розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі членами тендерного комітету проведено перевірки ЕЦП ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» шляхом завантаження його на електронному сервісі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) та встановлено, що тендерну пропозицію до даної процедури закупівлі підписано уповноваженою особою – Директором товариства Тесельським Петром Івановичем. На даний час, при підготовці цих заперечень на Висновок, виявлено, що при завантаженні ЕЦП на електронному сервісі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) з’являється повідомлення «Виникла помилка при перевірці файлів. Виникла помилка при спробі отримати статус сертифікату за протоколом OCSP(81), однак технічні несправності та/чи особливості роботи електронного сервісу не можуть ставитися у вину Учасника та САД у Сумській області, як Замовника, та свідчити про порушення ним вимог Закону. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 22 та пунктів 1 і 4 частини 1 статті 30 Закону щодо не відхилення пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» як таких, що не відповідають умовам тендерної документації.
2020-10-21 15:10:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Службою автомобільних доріг у Сумській області подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 28 жовтня 2020 |
Документи:
28 жовтня 2020 15:57
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
618 664 982,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 12:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2024 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2023 15:18
|
Scan ДУ 20 5 пс 1506.pdf | зміни до договору |
15 червня 2023 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 14:49
|
Scan ДУ 19 Дог 5 ПС 20.04.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2023 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2022 16:33
|
Scan ДУ 16 від 1808.PDF | зміни до договору |
18 серпня 2022 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2022 17:09
|
Scan 15 09.08.PDF | зміни до договору |
09 серпня 2022 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2021 13:53
|
доп.угода 10.03 5ПС.PDF | зміни до договору |
10 березня 2021 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2020 11:59
|
Скан Дог 5 ПС Автомаг Н- 12 22.04.20.pdf | укладений |
24 квітня 2020 11:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2021 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками), керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити дію Договору до 31.12.2022 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступній редакції: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) надання послуг – згідно з календарним графіком надання послуг, в межах часу з дати укладення договору до 31 грудня 2022 року»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині надання послуг – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Календарний графік надання послуг (Додаток 2) викласти в редакції, що додається. 3. В назві Додатку №1 до Договору цифри «2020-2021» замінити на «2020-2022». |
Номер договору про закупівлю: | 5ПС-ДД/2281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2022 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками), керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжити дію Договору та строк надання послуг до 31.12.2023 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступних редакціях: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) надання послуг – згідно з календарним графіком надання послуг, в межах часу з дати укладення договору до 31 грудня 2023 року»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині надання послуг – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Календарний графік надання послуг (Додаток 2) викласти в редакції, що додається. 3. У назві Додатку №1 до Договору цифри «2020-2022» замінити на «2020-2023». 4. У звʼязку з затвердженням обсягів бюджетного фінансування по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 року № 65 (зі змінами) викласти підпункт 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору у наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 618 664 982,00 грн., в тому числі за обсягами фінансування по роках: 2020 рік – 83 499 216,00 грн. (кошти місцевого бюджету, кредитні кошти, залучені під державні гарантії); 2021 рік – 446 891 222,13 грн. (відповідно до постанов КМУ №122 від 17.02.2021 (зі змінами), №327 від 02.04.2021 року, №521 від 26.05.2021 року, №891 від 18.08.2021 року); 2022 рік – 3 700 531,43 грн. (відповідно до постанови КМУ №65 від 19.01.2022 року (зі змінами); 2023 рік – 84 574 012,44 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 5ПС-ДД/2281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з коригуванням кошторисної документації по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками), Сторони дійшли згоди: 1.1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити обсяг закупівлі за Договором, визначивши його у розмірі 542 363 613,72 грн. 1.2. Договірну ціну (Додаток №1) викласти в редакції, що додається. 2. Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 542 363 613,72 грн. (пʼятсот сорок два мільйони триста шістдесят три тисячі шістсот тринадцять гривень 72 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості послуг». 3. Викласти підпункт 3.1-1 пункту 3.1 розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 542 363 613,72 грн., в тому числі за обсягами фінансування по роках: 2020 рік – 83 499 216,00 грн. (кошти місцевого бюджету, кредитні кошти, залучені під державні гарантії); 2021 рік – 446 891 222,13 грн. (відповідно до постанов КМУ №122 від 17.02.2021 (зі змінами), №327 від 02.04.2021 року, №521 від 26.05.2021 року, №891 від 18.08.2021 року); 2022 рік – 3 700 531,43 грн. (відповідно до постанови КМУ №65 від 19.01.2022 року (зі змінами); 2023 рік – 8 272 644,16 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 5ПС-ДД/2281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. У зв’язку з перейменуванням Служби автомобільних доріг у Сумській області та затвердженням нової редакції Положення про Службу на підставі наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 року №Н-132, у преамбулі Договору та в розділі Договору з реквізитами Сторін читати: «Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області». 2. У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2023 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками), керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжити дію Договору та строк надання послуг до 31.12.2024 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступних редакціях: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) надання послуг – згідно з календарним графіком надання послуг, в межах часу з дати укладення договору до 31 грудня 2024 року»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині надання послуг – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2024 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 3. Календарний графік надання послуг (Додаток 2) викласти в редакції, що додається. 4. У назві Додатку №1 до Договору цифри «2020-2023» замінити на «2020-2024». 5. У звʼязку з доведенням бюджетного фінансування по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.03.2023 року №255 викласти підпункт 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору у наступній редакції: «3.1-1. Вартість Договору дорівнює ціні та складає 542 363 613,72 грн., в тому числі за обсягами виконання по роках: 2020 рік – 83 499 216,00 грн.; 2021 рік – 446 891 222,13 грн.; 2022 рік – 3 700 531,43 грн., в тому числі сума неоплачених бюджетних фінансових зобов’язань станом на 31.12.2022 р. 3 700 531,43 грн.; 2023 рік – 0 грн. (погашення кредиторської заборгованості в сумі 3 700 531,43 грн., яка виникла станом на 31.12.2022 р.); 2024 рік – 8 272 644,16 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 5ПС-ДД/2281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з прийняттям рішення про здійснення капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) в межах міста Тростянець Тростянецької територіальної громади Сумської області, що буде здійснюватися відповідно до експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації, керуючись п. 3.2 розділу ІІІ Договору та пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі за Договором, визначивши його у розмірі 534 090 969,56 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 5ПС-ДД/2281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |