Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Транспортний засіб спеціального призначення (автогідропідйомник )
Очікувана вартість
1 960 000,00 UAH
UA-2019-11-15-000984-a ● cd2d206493cb4254a471d651eeca0549
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство"Чернігівське виробниче управління житлово-комунального господарства" Чернігівської селищної ради Чернігівського району Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 03345320 |
Місцезнаходження: | 71202, Украина , Запорізька обл., смт.Чернігівка, Запорізька область Чернігівський район смт.Чернігівка вул.Набережна,16 |
Контактна особа: |
Володимир Лола +380614091844 chercom2006@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 12:07 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 12:07 |
Очікувана вартість: | 1 960 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Транспортний засіб спеціального призначення (автогідропідйомник )
Транспортний засіб спеціального призначення (автогідропідйомник )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Транспортний засіб спеціального призначення (автогідропідйомник )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за наданий Товар здійснюються за фактично поставлений Товар протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня отримання рахунку та видаткової накладної на поставку Товару за наявності коштів на казначейському рахунку Покупця на відповідні цілі | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 18:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 18:50 |
ТД (нова редакція).doc | |
27 листопада 2019 18:50 |
дод 4 (нова редакція).doc | |
27 листопада 2019 18:49 |
дод 3 (нова редакція).doc | |
27 листопада 2019 18:49 |
дод 2 (нова редакція).doc | |
27 листопада 2019 18:49 |
дод 1 (нова редакція).doc | |
27 листопада 2019 18:48 |
Титул ТД..pdf | |
27 листопада 2019 18:47 |
перелік змін.pdf | |
27 листопада 2019 18:47 |
протокол 44.pdf |
27 листопада 2019 18:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 листопада 2019 18:50 |
ТД (нова редакція).doc
|
|||
27 листопада 2019 18:50 |
дод 4 (нова редакція).doc
|
|||
27 листопада 2019 18:49 |
дод 3 (нова редакція).doc
|
|||
27 листопада 2019 18:49 |
дод 2 (нова редакція).doc
|
|||
27 листопада 2019 18:49 |
дод 1 (нова редакція).doc
|
|||
27 листопада 2019 18:48 |
Титул ТД..pdf
|
|||
27 листопада 2019 18:47 |
перелік змін.pdf
|
|||
27 листопада 2019 18:47 |
протокол 44.pdf
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-15-000984-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Укравтокомплект лтд", Код ЄДРПОУ:23521635
Дата подання: 26 листопада 2019 19:45
Дата подання: 26 листопада 2019 19:45
Вважаємо встановлення замовником вимоги в тендерній документації такою, що порушує принципи публічних закупівель та встановлює дискримінаційні вимоги.
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-15-000984-a), а ТОВ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ЛТД» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (надалі – ТД) закупівлі подало свою пропозицію разом із супутніми документами.
Предметом закупівлі є - код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, CPV 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Транспортний засіб спеціального призначення (автогідропідйомник ) у кількості 1 од.)
В тендерній документації, а саме в п. 2 Додатку 2, серед іншого, замовником передбачено надання листа від заводу-виробника автогідропідйомника, який підтверджує повноваження Учасника на участь у цих торгах….
Вважаємо встановлення замовником даної вимоги в тендерній документації такою, що порушує принципи публічних закупівель та встановлює дискримінаційні вимоги.
Так, згідно із ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Поруч з цим, передбачення Замовником наявності обовʼязкової письмової згоди від виробника товару, що закуповується, на участь учасника у публічній закупівлі взагалі ніде не передбачено чинним законодавством.
Така вимога, за логікою, протирічить іншій вимозі цього ж пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, згідно якого учасник у складі пропозиції повинен надати - гарантійний лист про те, що Учасник є офіційним сертифікованим дилером з продажу легкових (!!!) автомобілів, марки яких пропонує у тендерній пропозиції, або Учасник повинен надати інформацію щодо договірних відносин з виробником Товару, який є предметом закупівлі, або його офіційним представником, дилером, що здійснює реалізацію та постачання товару, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, тощо.
До того ж, відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, «…у разі якщо учасник не є виробником автовишки, ним подається документ про підтвердження його статусу (у разі якщо він є дилер/дистриб’ютор/партнер виробника), а саме сертифікат, або дилерський договір, або інший документ від виробника про підтвердження статусу учасника (дилер/дистриб’ютор/партнер)».
Якщо ці та інші документи надає потенційний учасник, для чого йому ще тоді надавати документ про згоду на участь учасника у публічних закупівлях?
Крім того вважаємо що встановлення вимоги «надання листа від заводу-виробника автогідропідйомника, який підтверджує повноваження Учасника на участь у цих торгах…» може свідчити про наявність ймовірної змови Замовника закупівлі із конкретним Учасником та/або виробником Товару, що пропонується до постачання.
Відповідно до пункту 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Відповідно до умов пункту 1 розділу 2 тендерної документації, учасник має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Учасник завантажив документи сьогодні, 26.11.2019 року, а тому, звертатись за розʼясненнями до замовника вже не може.
На підставі викладеного, керуючись нормами ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень в діях Замовника, вчинених шляхом включення до умов тендерної документації закупівлі дискримінаційних вимог, що порушують принципи публічних закупівель.
3. Зобовʼязати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі.
Додатки:
- платіжне доручення № 80 (#404493146411) від 26.11.2019 року із документальним підтвердженням зарахування коштів за подання скарги до органу оскарження до Державного бюджету України, на 1 арк.
Директор
ТОВ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ЛТД» О. С. Іпатенко
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 22:34
Скарга відкликана скаржником
Причина: Замовник протягом однієї доби привів тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства,
Дата: 03 грудня 2019 18:31
Рішення №17537 від 28.11.2019 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 22:34
Інформація про перенесення розгляду скарги від 26.11.2019 № UA-2019-11-15-000984-a.b1.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2019 19:09
Рішення від 09.12.2019 № 18174.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 22:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна" |
1 953 200,00
UAH з ПДВ
|
1 953 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Сучасні вантажівки" |
1 958 000,00
UAH з ПДВ
|
1 958 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Укравтокомплект лтд" |
1 959 000,00
UAH з ПДВ
|
1 959 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна" #32376626 |
Переможець |
1 953 200,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 08:49
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 08:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 08:37
|
Договір 472.pdf | укладений |
23 грудня 2019 08:34
|