Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 18530000-3- Подарунки та нагороди (Поліграфічна та сувенірна продукція)
Очікувана вартість
85 476,00 UAH
UA-2019-11-15-000963-a 3b5f208a4d7748fb815259e0e2ebb12a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 12:24
Очікувана вартість: 85 476,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 427,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
ДК 021:2015 код 18530000-3- Подарунки та нагороди (Поліграфічна та сувенірна продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Кудрявська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отриманий Товар здійснюються Замовником за фактом постачання Товару протягом 60 (шістдесяти) днів після підписання накладних про отримання Замовником партії Товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 17:15
Проект Договору (Додаток 3).docx
15 листопада 2019 17:15
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
15 листопада 2019 17:15
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
15 листопада 2019 17:15
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-000963-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2638510226
Дата подання: 28 листопада 2019 19:45
Оскарження
Дикваліфікація сфальсіфікована та безпідставна. ПРОЗОРРО в додатку.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2019 17:03
- Не надано аналогічний ВИКОНАНИЙ Договір;
- Не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції (ФОП Шевчук О.Г. уповноважує Шевчука В.В. представялити її інтереси (бути відповідальною особою) у тендерних закупівлях. Відповідно до ТД "....буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально завірену довіреність або доручення, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис"
Номер вимоги: UA-2019-11-15-000963-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3427309110
Дата подання: 29 листопада 2019 10:03
Скарга
Доброго дня. У оголошені до документації вказано надати "3.6- довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" Учасником ФОП БОндаренко Д.А.. Надано довідку відповідно до п.3.6 . Дата завантаження документу 2019-11-25 12:49:24. Тому дане рішення є неправомірним. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Ст. 3 Закону № 922-VIII встановлені принципи здійснення закупівель. п. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 3 ст. 11 Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2019 17:13
Відповідно до довідки про наявність працівників : "ФОП Бондаренко Д.А. повідомляє про те, що не має найманих працівників та працює один, про те, за необхідності гарантує залучення працівників відповідної кваліфікації".
Не надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації.

Документи подані скаржником

28 листопада 2019 19:45
Скарга.docx
28 листопада 2019 19:45
СКАРГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА 66 250,00
UAH з ПДВ
65 800,00
UAH з ПДВ
Документи
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ 68 000,00
UAH з ПДВ
66 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ" 76 848,00
UAH з ПДВ
76 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 18:08
ЦіноваОновлена.pdf
25 листопада 2019 15:01
Установчі.rar
25 листопада 2019 15:01
МАН3.pdf
25 листопада 2019 15:01
СувеніркаМАН.pdf
25 листопада 2019 15:01
ВідгукМАН.tif
25 листопада 2019 15:01
Цінова.pdf
25 листопада 2019 15:01
ГарантийніЛисти.pdf
25 листопада 2019 15:01
МАН.pdf
25 листопада 2019 15:01
ЗгодаДоговір.pdf
25 листопада 2019 15:01
МАН2.pdf
25 листопада 2019 15:01
Працівники.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 16:22
27_Проект Договору.PDF
22 листопада 2019 16:22
25_Технічні вимоги.PDF
22 листопада 2019 16:22
23_Копія Витягу з ЄДРПОУ.PDF
22 листопада 2019 16:22
16_Цінова пропозиція.PDF
22 листопада 2019 16:22
15_Відомості про Учасника.PDF
22 листопада 2019 16:22
14_Копія Витягу з ЄДРПОУ.PDF
22 листопада 2019 16:22
3_Статут (скан).PDF
22 листопада 2019 16:22
2_Опис Статуту.pdf
22 листопада 2019 16:22
1_Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА

БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА
#2638510226
Відхилено 65 800,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 15:52
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3427309110
Відхилено 66 200,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 15:57
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"
#32982646
Переможець 76 848,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 16:20

Документи

28 листопада 2019 15:52
протокол

Документи

28 листопада 2019 15:56
протокол

Документи

28 листопада 2019 16:19
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"
#32982646
76 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 16:19
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
09 грудня 2019 17:18