Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
407 700,00 UAH
UA-2019-11-15-000945-c 613273422ae1497da185ef36e440f304
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупіна Олена Юріївна

+380442848724 lkrupina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 12:37
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 12:37
Очікувана вартість: 407 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12240 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
456 од
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунок за фактично поставлену готову змонтовану та встановлену Продукцію на підставі видаткових накладних протягом 2 (двох) робочих днів з моменту їх підписання Пiсляоплата 2 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 12:33
47.ВТ.ТД.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

матеріал
Дата подання: 18 листопада 2019 09:42
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:16
Добрий день! Можливо використання матеріалу товщиною 18 мм? Направляючи у шухлядах ролікові чи телескопічні?
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі) Пенсійний фонд України інформує.
Технічними вимогами до тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що пропозиція Учасника зокрема, в частині товщини матеріалу передбачено використання ЛДСП 16 мм.
Підпунктами 1.2 та 1.3 розділу 2 проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що Виконавець гарантує якість Продукції впродовж строку, встановленого виробником, але не менше 12 місяців з дати підписання видаткової накладної. Всі поломки, дефекти (далі - Недоліки), виявлені протягом гарантійного терміну, усуваються Виконавцем за його рахунок протягом 5 (п’яти) календарних днів після письмового повідомлення Замовником.
Таким чином, при виборі, зокрема, типу направляючих Учасник повинен врахувати спроможність зазначених комплектуючих задовольнити вимоги Замовника щодо якості Продукції.
Порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 21 листопада 2019 11:46
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:11
Добрий день! Вважаємо за доцільне довести до відома тендерного комітету Пенсійого фонду України (далі – Замовник), що у вашій тендерній документації закупівлі UA-2019-11-15-000945-c Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі) наявне порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Це підтверджується тим, що у Додатку №1 до тендерної документації вами вимагається, щоб учасники у складі своїх тендерних пропозиції надавали: «Копію сертифіката якості за стандартом ISO 9001 щодо запропонованої Учасником меблевої фурнітури», що є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ! З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Слід зазначити, що відповідно до Закону України "Про технічні регламенти" Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 No 46-93 з 01.01.2018 втратив чинність. Отже, зазначені вище умови містяться неузгодженість із діючим законодавством, тому наполегливо просимо тендерний комітет Замовника усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі) Пенсійний фонд України інформує.
З урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про захист прав споживачів» підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору. Якщо підприємницька практика спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, така практика вводить в оману стосовно, зокрема, якості продукції.
Стандарт ISO 9001 – одна із моделей управління діяльністю організації з метою вдосконалення результатів. Ним керуються підприємства, які прагнуть, щоб їхні товари чи послуги були стабільно якісними з точки зору споживача. Стандарт передбачає впровадження системи управління якістю послуг або продукції.
Дана вимога не є унікальною на ринку відповідної продукції та забезпечуватиме належний захист інтересів Замовника щодо якості продукції.

Інформація про відміну

Дата відміни
02 грудня 2019 12:37
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій