Офісні меблі
Очікувана вартість
407 700,00 UAH
UA-2019-11-15-000945-c 613273422ae1497da185ef36e440f304
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа замовника: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 12:37
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 12:37
Очікувана вартість: 407 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
456 од
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунок за фактично поставлену готову змонтовану та встановлену Продукцію на підставі видаткових накладних протягом 2 (двох) робочих днів з моменту їх підписання Пiсляоплата 2 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2019 12:43
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 12:33
47.ВТ.ТД.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

матеріал
Дата подання: 18 листопада 2019 09:42
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:16
Добрий день! Можливо використання матеріалу товщиною 18 мм? Направляючи у шухлядах ролікові чи телескопічні?
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі) Пенсійний фонд України інформує.
Технічними вимогами до тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що пропозиція Учасника зокрема, в частині товщини матеріалу передбачено використання ЛДСП 16 мм.
Підпунктами 1.2 та 1.3 розділу 2 проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що Виконавець гарантує якість Продукції впродовж строку, встановленого виробником, але не менше 12 місяців з дати підписання видаткової накладної. Всі поломки, дефекти (далі - Недоліки), виявлені протягом гарантійного терміну, усуваються Виконавцем за його рахунок протягом 5 (п’яти) календарних днів після письмового повідомлення Замовником.
Таким чином, при виборі, зокрема, типу направляючих Учасник повинен врахувати спроможність зазначених комплектуючих задовольнити вимоги Замовника щодо якості Продукції.
Порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 21 листопада 2019 11:46
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:11
Добрий день! Вважаємо за доцільне довести до відома тендерного комітету Пенсійого фонду України (далі – Замовник), що у вашій тендерній документації закупівлі UA-2019-11-15-000945-c Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі) наявне порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Це підтверджується тим, що у Додатку №1 до тендерної документації вами вимагається, щоб учасники у складі своїх тендерних пропозиції надавали: «Копію сертифіката якості за стандартом ISO 9001 щодо запропонованої Учасником меблевої фурнітури», що є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ! З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Слід зазначити, що відповідно до Закону України "Про технічні регламенти" Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 No 46-93 з 01.01.2018 втратив чинність. Отже, зазначені вище умови містяться неузгодженість із діючим законодавством, тому наполегливо просимо тендерний комітет Замовника усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі) Пенсійний фонд України інформує.
З урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про захист прав споживачів» підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору. Якщо підприємницька практика спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, така практика вводить в оману стосовно, зокрема, якості продукції.
Стандарт ISO 9001 – одна із моделей управління діяльністю організації з метою вдосконалення результатів. Ним керуються підприємства, які прагнуть, щоб їхні товари чи послуги були стабільно якісними з точки зору споживача. Стандарт передбачає впровадження системи управління якістю послуг або продукції.
Дана вимога не є унікальною на ринку відповідної продукції та забезпечуватиме належний захист інтересів Замовника щодо якості продукції.

Інформація про відміну

Дата відміни
02 грудня 2019 12:37
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку