Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання комп’ютерного обладнання код ДК 021:2015 – (30230000-0)
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2019-11-15-000926-c 49ad0fbf4aea45ce8e21e5ed4b3db119
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радова Марина Сергіївна

000442026094 kyivtourism@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 41492529
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, вул. Хрещатик, 12 літера А
Контактна особа: Радова Марина Сергіївна
000442026094
kyivtourism@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Придбання комп’ютерного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Придбання комп’ютерного обладнання код ДК 021:2015 – (30230000-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лабораторна, 1/62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Придбання комп’ютерного обладнання Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 17 листопада 2019 13:18
Дата відповіді: 28 листопада 2019 16:01
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 4.1. Додатку 3 до тендерної документації «Вимоги технічного характеру щодо предмету закупівлі, яким повинна відповідати цінова пропозиція учасника» визначено: «У разі якщо Учасник пропонує еквівалент Товару – інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, надається у формі порівняльної таблиці між характеристиками, які визначені Додатком 3 тендерної документації, та характеристиками Товару, який пропонує Учасник. Під еквівалентом буде прийнято Товар, який за своїми характеристиками не гірший, наведеного в таблиці технічних характеристик Додатку 3 тендерної документації». Задля уникнення непорозумінь з приводу технічних характеристик, що є еквівалентом необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, саме і було передбачено подання порівняльної таблиці між характеристиками, які визначені Додатком 3 тендерної документації, та характеристиками Товару, який пропонує Учасник. А також, власне, надано роз'яснення визначенню «еквівалент». Дякуємо за запитання.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:13
Дата відповіді: 28 листопада 2019 16:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 4.1. Додатку 3 до тендерної документації «Вимоги технічного характеру щодо предмету закупівлі, яким повинна відповідати цінова пропозиція учасника» визначено: «У разі якщо Учасник пропонує еквівалент Товару – інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, надається у формі порівняльної таблиці між характеристиками, які визначені Додатком 3 тендерної документації, та характеристиками Товару, який пропонує Учасник. Під еквівалентом буде прийнято Товар, який за своїми характеристиками не гірший, наведеного в таблиці технічних характеристик Додатку 3 тендерної документації». Тому товари, торгові марки або моделі які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в Додатку 3 до тендерної документації допускатимуться в тому випадку, коли вони за своїми характеристиками будуть не гірші наведених в таблиці технічних характеристик.
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 5 розділу І Тендерної документації передбачена недискримінація учасників, а саме: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівлі на рівних умовах».
Стосовно питання щодо розгляду пропозиції учасника – неплатника ПДВ повідомляємо наступне. В Додатку 4 до тендерної документації «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» передбачена можливість надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ. Оцінювання остаточних цінових пропозицій учасників здійснюватиметься відповідно до вимог чинного законодавства України

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 155 655,83
UAH
155 655,83
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 грудня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій