Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги гарячого харчування
Services hot meals
Очікувана вартість
9 050 000,00 UAH
UA-2019-11-15-000919-a 8549ee4e5f0549d79c4604b8c818f061
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ващенко Марина Іванівна

+380567222136
+380567222041
san.school3.dp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, м. Дніпропетровськ, вул.Прапорна, 25
Контактна особа: Ващенко Марина Іванівна
+380567222136, +380567222041
san.school3.dp@ukr.net
Додаткові контактні особи: Попович Ірина Анатоліївна
722-20-41, 722-21-36
san.school3.dp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal educational institution "Secondary boarding school №3» Dnipropetrovsk regional council "
National ID: 26136688
Contact point: Popovich Irina Anatoliyvna
+380567222136, +380567222041
san.school3.dp@ukr.net
Additional contacts: Irina Popovich
722-20-41, 722-21-36
san.school3.dp@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 15:00
Очікувана вартість: 9 050 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 271400 UAH
Publication date: 15 листопада 2019 16:35
Enquiries until: 06 грудня 2019 09:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 9 050 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 45 250 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Послуги гарячого харчування
Services hot meals
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги гарячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49026, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Прапорна, 25
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Services hot meals
CPV: 55510000-8
Період постачання: з 13 січня 2020 по 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. Джерело фінансування: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 13:58
перелк змін до ТД.docx
27 листопада 2019 13:58
ТД на 2020 зі змінами .docx
27 листопада 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 13:58
перелк змін до ТД.docx
27 листопада 2019 13:58
ТД на 2020 зі змінами .docx
15 листопада 2019 16:32
ТД на 2020 .docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-13-000037 ● 732b8debb4804976b19174eb769a2b7f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2020 18:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.01.2020 № 16

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.01.2020 № 16

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2019-11-15-000919-а
15.11.2019
Комунальний заклад освіти «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 26136688) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи те, що процедура закупівлі завершена, протягом строку проведення процедури закупівлі звернень за роз’ясненнями або скарг з приводу визначення предмету закупівлі не надходило, відсутнє поділення предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів, немає негативного впливу на бюджет (рішення приймається за результатами електронного аукціону від найнижчої ціни до найвищої), з переможцем торгів укладено договір та послуги харчування вихованцям закладу надаються з 13.01.2020 року, з обов’язком недопущення зриву процесу харчування, просимо врахувати, що заклад не має можливості вжити заходів щодо розірвання договору.

2020-02-13 13:46:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 грудня 2019
UA-2019-11-15-000919-a8549ee4e5f0549d79c4604b8c818f061
Найменування: КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, м. Дніпропетровськ, вул.Прапорна, 25
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ГАРНА СТРАВА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Нікмаркет стандарт" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 21:26
Електронний підпис
28 грудня 2019 21:21
остоточна калькуляція.PDF
28 грудня 2019 21:21
остоточна пропозиція.PDF
28 грудня 2019 21:21
оригінал довідки МВС.PDF
13 грудня 2019 09:37
Електронний підпис
13 грудня 2019 09:37
Електронний підпис
13 грудня 2019 09:32
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 грудня 2019 09:32
дод_7_пропозиція.PDF
13 грудня 2019 09:32
дод. 6.rar
13 грудня 2019 09:32
Дод. 3.частина 1.rar
13 грудня 2019 09:32
Дод. 3. частина 2.rar
13 грудня 2019 09:32
Дод 4_стаття 17.PDF
13 грудня 2019 09:32
дод 2 проект договору.PDF
13 грудня 2019 09:32
дод 1 захист довкілля.PDF

Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 11:34
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:34
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:32
Тендерна пропозиція.PDF
13 грудня 2019 11:32
Калькуляція.PDF
13 грудня 2019 11:32
ХАСП ГС 2019.pdf
13 грудня 2019 11:32
Уповноважена особа.pdf
13 грудня 2019 11:32
СТАТУТ.PDF
13 грудня 2019 11:32
Свідоцтво по ХАССП.pdf
13 грудня 2019 11:32
ПРОТОКОЛ.PDF
13 грудня 2019 11:32
персон дані директора.PDF
13 грудня 2019 11:32
Опис довкілля.PDF
13 грудня 2019 11:32
ОПИС.PDF
13 грудня 2019 11:32
медкниги.rar
13 грудня 2019 11:32
Лист щодо санкцій.PDF
13 грудня 2019 11:32
Інформація ст. 17.PDF
13 грудня 2019 11:32
Документи на МТБ.rar
13 грудня 2019 11:32
Документи на АВТО.rar
13 грудня 2019 11:32
Додаток 4 ТД.PDF
13 грудня 2019 11:32
Додаток 2 ПД.PDF
13 грудня 2019 11:32
Додаток 1.PDF
13 грудня 2019 11:32
Довідка про МТБ.PDF
13 грудня 2019 11:32
Довідка про досвід.PDF
13 грудня 2019 11:32
Довідка ККУ.PDF
13 грудня 2019 11:32
Довідка з банку.PDF
13 грудня 2019 11:32
Довідка.PDF
13 грудня 2019 11:32
ДИПЛОМИ.rar
13 грудня 2019 11:32
Гарантійний лист.PDF
13 грудня 2019 11:32
ВИТЯГ ПДВ 2019 РІК.PDF
13 грудня 2019 11:32
Витяг з ЄДРЮП.PDF
13 грудня 2019 11:32
АНАЛОГ ДОГОВІР 2018.rar
13 грудня 2019 11:32
ISO 22000.pdf
13 грудня 2019 11:32
ISO 9001 2015.pdf
13 грудня 2019 11:32
1ДФ.rar

Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 14:41
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:38
техвимоги(завдання) д.1.PDF
13 грудня 2019 14:38
стаття 17.PDF
13 грудня 2019 14:38
проект договора д.2.PDF
13 грудня 2019 14:38
6.rar
13 грудня 2019 14:38
3.3_аналог.дог.rar
13 грудня 2019 14:38
3.2. сотрудники.rar
13 грудня 2019 14:38
3.1_мтб.rar

Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 17:23
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:22
Document_USR_1006051457.rtf
13 грудня 2019 16:55
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:53
приказ на директора.pdf
13 грудня 2019 16:53
вытяг ндс.jpeg
13 грудня 2019 16:53
опис.pdf
13 грудня 2019 16:53
рішення власника.pdf
13 грудня 2019 16:53
выписка.pdf
13 грудня 2019 16:53
зміна вулиць.pdf
13 грудня 2019 16:53
справка Арт.pdf
13 грудня 2019 16:53
1 ДФ 2019 - 3 квартал.pdf
13 грудня 2019 16:53
загальні відомості.pdf
13 грудня 2019 16:53
довкілля.pdf
13 грудня 2019 16:53
санкції.pdf
13 грудня 2019 16:53
персональні данні.pdf
13 грудня 2019 16:53
довідка працівники.pdf
13 грудня 2019 16:53
довідка мтб.pdf
13 грудня 2019 16:53
довідка ст.17.pdf
13 грудня 2019 16:53
технічне завдання.pdf
13 грудня 2019 16:53
меню.pdf
13 грудня 2019 16:53
проект договору.pdf
13 грудня 2019 16:53
інші довідки.pdf
13 грудня 2019 16:53
Підписаний_G1219-0319-GL_tender.pdf
13 грудня 2019 16:53
Підписаний_Лицензия.pdf
13 грудня 2019 16:53
акт 447.pdf
13 грудня 2019 16:53
акт 446.pdf
13 грудня 2019 16:53
школа № 4 в конкорде.pdf
13 грудня 2019 16:53
школа № 4.pdf
13 грудня 2019 16:53
договір.pdf
13 грудня 2019 16:53
додаткова угода.pdf
13 грудня 2019 16:53
дод.угода №2.pdf
13 грудня 2019 16:53
дод.угода № 3.pdf
13 грудня 2019 16:53
дод.угода №4.pdf
13 грудня 2019 16:53
дод.угода № 5.pdf
13 грудня 2019 16:53
потужність школа.pdf
13 грудня 2019 16:53
Відгук.pdf
13 грудня 2019 16:53
акти.pdf
13 грудня 2019 16:53
акти1.pdf
13 грудня 2019 16:53
кравченко л.л..pdf
13 грудня 2019 16:53
мінченко т.г..pdf
13 грудня 2019 16:53
кононченко є.ю..pdf
13 грудня 2019 16:53
кращенко гарькава о.о..pdf
13 грудня 2019 16:53
диплом Позняк В.В..pdf
13 грудня 2019 16:53
штатний розпис.pdf
13 грудня 2019 16:53
Палига І.Я. 08.05.20.pdf
13 грудня 2019 16:53
iso.pdf
13 грудня 2019 16:53
HACCP.pdf
13 грудня 2019 16:53
позняк.pdf
13 грудня 2019 16:53
файницкая.pdf
13 грудня 2019 16:53
д.у..pdf
13 грудня 2019 16:53
договір суборенди.pdf
13 грудня 2019 16:53
потужність.pdf
13 грудня 2019 16:53
д.у.1.pdf
13 грудня 2019 16:53
акт 447.pdf
13 грудня 2019 16:53
Договір Арт Синтез.pdf
13 грудня 2019 16:53
потужність.pdf
13 грудня 2019 16:53
д.у..pdf
13 грудня 2019 16:53
Гарантійні листи.jpg
13 грудня 2019 16:53
IMG-538f82089b7833a385c0784cc57fe23d-V.jpg
13 грудня 2019 16:53
IMG-d83939b40b6c6c6057b2e3985a02845b-V.jpg
13 грудня 2019 16:53
IMG-39bf76421b34ceb69a694ab0b0921933-V.jpg
13 грудня 2019 16:53
IMG-e144add7e665c6e709a83ba93a52e32e-V.jpg

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА

ТОВ "ГАРНА СТРАВА"

ТОВ ЛАВЕРНА СМАК

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

ТОВ "Нікмаркет стандарт"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА 9 044 755,90
UAH
8 999 505,90
UAH
Документи
ТОВ "ГАРНА СТРАВА" 9 020 829,80
UAH
9 020 829,80
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 21:26
Електронний підпис
28 грудня 2019 21:21
остоточна калькуляція.PDF
28 грудня 2019 21:21
остоточна пропозиція.PDF
28 грудня 2019 21:21
оригінал довідки МВС.PDF
13 грудня 2019 09:37
Електронний підпис
13 грудня 2019 09:37
Електронний підпис
13 грудня 2019 09:32
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 грудня 2019 09:32
дод_7_пропозиція.PDF
13 грудня 2019 09:32
дод. 6.rar
13 грудня 2019 09:32
Дод. 3.частина 1.rar
13 грудня 2019 09:32
Дод. 3. частина 2.rar
13 грудня 2019 09:32
Дод 4_стаття 17.PDF
13 грудня 2019 09:32
дод 2 проект договору.PDF
13 грудня 2019 09:32
дод 1 захист довкілля.PDF

Публічні документи

13 грудня 2019 11:34
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:34
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:32
Тендерна пропозиція.PDF
13 грудня 2019 11:32
Калькуляція.PDF
13 грудня 2019 11:32
ХАСП ГС 2019.pdf
13 грудня 2019 11:32
Уповноважена особа.pdf
13 грудня 2019 11:32
СТАТУТ.PDF
13 грудня 2019 11:32
Свідоцтво по ХАССП.pdf
13 грудня 2019 11:32
ПРОТОКОЛ.PDF
13 грудня 2019 11:32
персон дані директора.PDF
13 грудня 2019 11:32
Опис довкілля.PDF
13 грудня 2019 11:32
ОПИС.PDF
13 грудня 2019 11:32
медкниги.rar
13 грудня 2019 11:32
Лист щодо санкцій.PDF
13 грудня 2019 11:32
Інформація ст. 17.PDF
13 грудня 2019 11:32
Документи на МТБ.rar
13 грудня 2019 11:32
Документи на АВТО.rar
13 грудня 2019 11:32
Додаток 4 ТД.PDF
13 грудня 2019 11:32
Додаток 2 ПД.PDF
13 грудня 2019 11:32
Додаток 1.PDF
13 грудня 2019 11:32
Довідка про МТБ.PDF
13 грудня 2019 11:32
Довідка про досвід.PDF
13 грудня 2019 11:32
Довідка ККУ.PDF
13 грудня 2019 11:32
Довідка з банку.PDF
13 грудня 2019 11:32
Довідка.PDF
13 грудня 2019 11:32
ДИПЛОМИ.rar
13 грудня 2019 11:32
Гарантійний лист.PDF
13 грудня 2019 11:32
ВИТЯГ ПДВ 2019 РІК.PDF
13 грудня 2019 11:32
Витяг з ЄДРЮП.PDF
13 грудня 2019 11:32
АНАЛОГ ДОГОВІР 2018.rar
13 грудня 2019 11:32
ISO 22000.pdf
13 грудня 2019 11:32
ISO 9001 2015.pdf
13 грудня 2019 11:32
1ДФ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА

ТОВ "ГАРНА СТРАВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА
#40986912
Переможець 8 999 505,90
UAH
26 грудня 2019 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА
#40986912
8 999 505,90
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 15:03
дод. 10 (1).pdf зміни до договору
22 січня 2021 15:03
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 12:02
дод 9 (1).pdf зміни до договору
22 січня 2021 12:02
ДОД 9 (1).pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 16:01
IMG_0005 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:59
IMG_0004 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:06
IMG_0004 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:00
IMG_0003 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 11:34
дод.угода 4 харчування (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2020 11:34
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 15:00
дод.угода 3 (1).pdf зміни до договору
11 червня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 14:43
дод.угода 2 харчування (1).pdf зміни до договору
27 травня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 15:53
дод.угода харчування (1).pdf зміни до договору
06 квітня 2020 15:53
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 18:55
договір харчування.pdf укладений
10 січня 2020 18:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.1.ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі п.п.1.3, 1.4, 3.2, 6.2.3, 10.4, 11.1 договору № 01/20 від «10» січня 2020 р. на послуги гарячого харчування в зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, на підставі рішення Дніпропетровської обласної ради від 27.03.2020 р. № 567-22/VII сторони дійшли згоди на зменшення загальної ціни цього договору на 434 991 грн. 24 коп. без ПДВ. Загальна ціна договору складає: 8 564 514 грн. 66 коп. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 01/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.1.ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.№922-VІІІ, та на підставі п.п.1.3, 1.4, 3.2, 6.2.3, 10.4, 11.1 договору № 01/20 від «10» січня 2020 р. на послуги гарячого харчування в зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на підставі розпорядження голови Дніпропетровської обласної ради від 20.05.2020 р. № 100-р дійшли згоди на зменшення загальної ціни цього договору на 428 608 грн. 26 коп. Загальна ціна договору складає: 8 135 906 грн. 40 коп. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 01/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.1.ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.№922-VІІІ, та на підставі п.п.1.3, 1.4, 3.2, 6.2.3, 10.4, 11.1 договору № 01/20 від «10» січня 2020 р. на послуги гарячого харчування в зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на підставі розпорядження голови Дніпропетровської обласної ради від 04.06.2020 р. № 114-р дійшли згоди на зменшення загальної ціни цього договору на 260 516 грн. 45 коп. Загальна ціна договору складає:7 875 389 грн. 95 коп. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 01/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.1.ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.№922-VІІІ, та на підставі п.п.1.3, 1.4, 3.2, 6.2.3, 10.4, 11.1 договору № 01/20 від «10» січня 2020 р. на послуги гарячого харчування в зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на підставі службового розпорядження департаменту фінансів Дніпропетровської облдержадміністрацї від 01.09.2020 р. № 200 дійшли згоди на зменшення загальної ціни цього договору на 118 846 грн. 10 коп. Загальна ціна договору складає: 7 756 543 грн. 85 коп. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 01/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, на підставі наказу директора Комунального закладу освіти «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3» Дніпропетровської обласної ради», яким затверджено режим роботи закладу на 2020-2021 навчальний рік, а саме тривалість І семестру - з 01.09.2020 по 30.12.2020 р., сторони дійшли згоди внести зміни до п.5.1. цього договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: з 13.01.2020 по 30.12.2020 р.».
Номер договору про закупівлю: 01/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі дійшли згоди на зменшення загальної ціни цього договору на 2 400 475 грн. 38 коп. (два мільйона чотириста тисяч чотириста сімдесят п’ять грн. 38 коп.) без ПДВ. Викласти п. 3.1.цього договору в наступній редакції: Загальна ціна договору складає: 5 356 068 грн. 47 коп. (п’ять мільйонів триста п’ятдесят шість тисяч шістдесят вісім грн. 47 коп.) без ПДВ (на підставі п. п. «г» п.197.1.7 Податкового Кодексу України) (специфікація додається).
Номер договору про закупівлю: 01/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною найменування Комунальний заклад освіти «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3» Дніпропетровської обласної ради» на Комунальний заклад освіти «Ліцей «Синергія» Дніпропетровської обласної ради» згідно рішення Дніпропетровської обласної ради від 05.06.2020 р. №611-23/VII, сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №01/20 від 10.01.2020 р., замінивши слова по тексту Комунальний заклад освіти «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3» Дніпропетровської обласної ради» на Комунальний заклад освіти «Ліцей «Синергія» Дніпропетровської обласної ради».
Номер договору про закупівлю: 01/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.5 статті 36 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII (із змінами), якою передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, та на підставі п.п. 10.2 договору № 01/20 від «10» січня 2020 р. на послуги гарячого харчування продовжити строк дії договору №01/20 від «10» січня 2020 р., зазначений у пункті 10.1, до 28.02.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 01/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку із введенням в дію з 01.01.2021 року Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 2205, сторони дійшли згоди внести зміни в додаток №3 до договору №01/20 від 10.01.2020 р. «Двотижневе меню на січень-червень та вересень-грудень 2020 року по КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3 ДОР» на період з 25.01.2021 р. по 26.02.2021 р. та викласти його в новій редакції – «Двотижневе меню на 2020-2021 навчальний рік (січень-червень) по Комунальному закладу освіти «Ліцей «Синергія» Дніпропетровської обласної ради» (додається). 2. На підставі п. 10.8, 11.1 договору №01/20 від «10» січня 2020 р. внести зміни до розділу ХІІІ «Юридичні адреси, поштові та платіжні реквізити сторін», а саме внести зміни до банківських реквізитів Замовника: р/рUA048201720344240005000028541 в Держказначейській службі України, м. Київ, МФО 820172.
Номер договору про закупівлю: 01/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до п.5 ч. 4 статті 36 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII, якою передбачено, що «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)», та у зв’язку з тим, що відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту» № 463 – ІХ від 16.01.2020 року змінено тип закладу з санаторної школи-інтернат на ліцей з 01.01.2021 року, сторони дійшли згоди до зміни ціни в бік зменшення. 2. У відповідності до ч.5 статті 36 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII, якою передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, та на підставі п. 10.2 договору №01/20 від 10.01.2020 р., обсяг закупівлі на період з 25.01.2021 р. по 26.02.2021 р. відповідно до бюджетних асигнувань становить 1 071 213 грн. 58 коп. (один мільйон сімдесят одна тисяча двісті тринадцять гривень 58 копійок) без ПДВ (специфікація додається). 3. Загальна ціна Договору складає 6 427 282,05 грн. без ПДВ, у тому числі на період з 25.01.2021 р. по 26.02.2021 р. відповідно до бюджетних асигнувань - 1 071 213 грн. 58 коп. (один мільйон сімдесят одна тисяча двісті тринадцять гривень 58 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 01/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 6 427 282,05
UAH