Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стільці офісні
Очікувана вартість
43 200,00 UAH
UA-2019-11-15-000850-c ● d73465c3956445e4957770edb109dbb7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА НАРКОЛОГІЧНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "СОЦІОТЕРАПІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 05496862 |
Вебсайт: | http://www.sociotherapy.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., м.Київ, Голосіївський район, провулок Деміївський, 5-А |
Контактна особа: |
Солдатенкова Лариса Петрівна common@k106.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 15:06 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 15:06 |
Очікувана вартість: | 43 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 216,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
кошти місцевого бюджету
кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, Київська, м.Київ, Голосіївський район, провулок Деміївський, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
—
09 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 13:18 |
Закупівля стільці.doc |
15 листопада 2019 13:18 |
Закупівля стільці.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:15
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. В інформації про проведення електронних торгів в Розділі 1 зазначено, що аналоги товару розглядатися не будуть.
Щодо відповідності запропонованого предмету закупівлі вимогам документації, повинна бути підтверджена Додатком 2 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», яка повинна містити вимоги замовника, назву запропонованого учасником товару.
При розгляді пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ, до порівняння приймається остаточна ціна товару.
Щодо відповідності запропонованого предмету закупівлі вимогам документації, повинна бути підтверджена Додатком 2 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», яка повинна містити вимоги замовника, назву запропонованого учасником товару.
При розгляді пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ, до порівняння приймається остаточна ціна товару.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
36 223,20
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 10:12
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 15:10
|
Договір 11Ст.pdf | укладений |
28 листопада 2019 15:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку зі зміною потреби. |
Номер договору про закупівлю: | 11Ст/НВ4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |