Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК-021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне»
Очікувана вартість
15 134,00 UAH
UA-2019-11-15-000697-c 860041b49cbe44bfa48e9076fec708b7
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рода Ірина

0677334497 irinarodaerc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інклюзивно-ресурсний центр №8 Святошинського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 42669893
Місцезнаходження: 03113, Україна , місто Київ обл., Київ, пр-т Перемоги, 63
Контактна особа: Рода Ірина
0677334497
irinarodaerc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 15:34
Очікувана вартість: 15 134,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 151,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється в цілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
635 штуки
ДК-021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, місто Київ, Київ, проспект Перемоги 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДК-021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» Пiсляоплата 28 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік товарів
Дата подання: 18 листопада 2019 02:35
Немає переліку товарів.
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 листопада 2019 13:07
Коментар щодо відміни: Не прикріплені документи щодо умов закупівлі
Документи:
21 листопада 2019 13:07
відміна.pdf