Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-11-15-000676-a 0e237af452e34204989a5b58904b27b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Сергійович Ропай

+380442716470
+380999814022
umz@kv.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУНП в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40108616
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Сергій Сергійович Ропай
+380442716470, +380999814022
umz@kv.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


монітори, флеш-накопичувачі, компакт диски, комп'ютерні миші та клавіатури

монітори, флеш-накопичувачі, компакт диски, комп'ютерні миші та клавіатури
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
148 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Володимирська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Загальний фонд державного бюджету Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:42
Додаток.docx
15 листопада 2019 14:42
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:01
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги товару до розгляду не допускаються , розглядадиметься товар запропонований учасником тільки, що зазначено в технічних вимогах . Пропозиція учасника ФО-П допускається до розгляду. Вартість цінової пропозиції не повинна перевищувати очікувану вартість закупівлі. При розгляді цінової пропозиції ФО-П не платника ПДВ до його ціни не буде додаватися сума ПДВ, при цьому оцінка запропонованого ФО-П товару буде проводитися у порівнянні з аналогічними товарами на ринку без урахування ПДВ (тобто ціна за одиницю товару запропонованого учасником не повинна перевищувати середньо-ринкову вартість аналогічного товару без урахування ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 98 526,00
UAH з ПДВ
98 526,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2019 23:41
цінова_98526.pdf
24 листопада 2019 23:41
Досвід роботи Міщенко_2016-2019.pdf
24 листопада 2019 23:41
картка учасника.pdf
24 листопада 2019 23:41
справка об открытии рс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
Переможець 98 526,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 13:56

Документи

28 листопада 2019 13:55
Електронний підпис
28 листопада 2019 13:55
Протокол №215 від 28.11.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
98 526,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 13:55
Електронний підпис
28 листопада 2019 13:55
Протокол №215 від 28.11.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №722 від 05.12.2019.pdf укладений
05 грудня 2019 10:57
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 10:54
Договір №721 від 05.12.2019.pdf укладений
05 грудня 2019 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 721
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 721
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 98 526,00
UAH