Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-11-15-000676-a ● 0e237af452e34204989a5b58904b27b3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУНП в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108616 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 |
Контактна особа: |
Сергій Сергійович Ропай +380442716470, +380999814022 umz@kv.npu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
монітори, флеш-накопичувачі, компакт диски, комп'ютерні миші та клавіатури
монітори, флеш-накопичувачі, компакт диски, комп'ютерні миші та клавіатури
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
148 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Володимирська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Загальний фонд державного бюджету | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 14:42 |
Додаток.docx | |
15 листопада 2019 14:42 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:01
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги товару до розгляду не допускаються , розглядадиметься товар запропонований учасником тільки, що зазначено в технічних вимогах . Пропозиція учасника ФО-П допускається до розгляду. Вартість цінової пропозиції не повинна перевищувати очікувану вартість закупівлі. При розгляді цінової пропозиції ФО-П не платника ПДВ до його ціни не буде додаватися сума ПДВ, при цьому оцінка запропонованого ФО-П товару буде проводитися у порівнянні з аналогічними товарами на ринку без урахування ПДВ (тобто ціна за одиницю товару запропонованого учасником не повинна перевищувати середньо-ринкову вартість аналогічного товару без урахування ПДВ).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2978900762 |
Переможець |
98 526,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода №722 від 05.12.2019.pdf | укладений |
05 грудня 2019 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 10:54
|
Договір №721 від 05.12.2019.pdf | укладений |
05 грудня 2019 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 721 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 721 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |