Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 15550000-8 Молочні продукти різні (Кефір, ряжанка, сметана)
Очікувана вартість
1 434 645,00 UAH
UA-2019-11-15-000638-a 76501363b13f4031a3523fcdd8a5b904
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Злобіна Тетяна Анатоліївна

(04593) 4-26-82 t.zlobina@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Вебсайт: http://www.chnpp.gov.ua
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Злобіна Тетяна Анатоліївна
(04593) 4-26-82
t.zlobina@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 15:15
Очікувана вартість: 1 434 645,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 173,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Кефір, ряжанка, сметана
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51000 кг
Кефір, ряжанка, сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника після переходу права власності на товар, протягом 60 календарних днів. Джерело фінансування: кошти Держбюджету, кошти підприємства. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 13:32
Перечень изменений №1.pdf
29 листопада 2019 13:32
ЗМ №1_ТД_Молочні продукти.pdf
29 листопада 2019 13:32
ЗМ №1_Додаток 5_Спецификация_Молочні продукти.doc
29 листопада 2019 13:32
ЗМ №1_Додаток 5.1_Рекомендації_Молочні продукти.docx
29 листопада 2019 13:32
ЗМ №1_Додаток 3_Проект договору_Молочні продукти.doc
29 листопада 2019 13:32
Перечень изменений №1.pdf
29 листопада 2019 13:32
ЗМ №1_Додаток 1_Перечень документов_Молочні продукти.doc
29 листопада 2019 13:32
ЗМ №1_Додаток 2_Тех_вимоги_Молочні продукти.doc
29 листопада 2019 13:32
ЗМ №1_Додаток 4_ГЛ_Молочні продукти.doc
15 листопада 2019 14:26
ТД_Молочні продукти.pdf
15 листопада 2019 14:26
Додаток 5_Спецификация_Молочні продукти.doc
15 листопада 2019 14:26
Додаток 5.1_Рекомендації_Молочні продукти.docx
15 листопада 2019 14:26
Додаток 4_ГЛ_Молочні продукти.doc
15 листопада 2019 14:26
Додаток 3_Проект договору_Молочні продукти.doc
15 листопада 2019 14:25
Додаток 1_Перечень документов_Молочні продукти.doc
15 листопада 2019 14:25
Додаток 2_Тех_вимоги_Молочні продукти.doc
29 листопада 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 13:32
Перечень изменений №1.pdf
29 листопада 2019 13:32
ЗМ №1_ТД_Молочні продукти.pdf
29 листопада 2019 13:32
ЗМ №1_Додаток 5_Спецификация_Молочні продукти.doc
29 листопада 2019 13:32
ЗМ №1_Додаток 5.1_Рекомендації_Молочні продукти.docx
29 листопада 2019 13:32
ЗМ №1_Додаток 3_Проект договору_Молочні продукти.doc
29 листопада 2019 13:32
Перечень изменений №1.pdf
29 листопада 2019 13:32
ЗМ №1_Додаток 1_Перечень документов_Молочні продукти.doc
29 листопада 2019 13:32
ЗМ №1_Додаток 2_Тех_вимоги_Молочні продукти.doc
29 листопада 2019 13:32
ЗМ №1_Додаток 4_ГЛ_Молочні продукти.doc
15 листопада 2019 14:26
ТД_Молочні продукти.pdf
15 листопада 2019 14:26
Додаток 5_Спецификация_Молочні продукти.doc
15 листопада 2019 14:26
Додаток 5.1_Рекомендації_Молочні продукти.docx
15 листопада 2019 14:26
Додаток 4_ГЛ_Молочні продукти.doc
15 листопада 2019 14:26
Додаток 3_Проект договору_Молочні продукти.doc
15 листопада 2019 14:25
Додаток 1_Перечень документов_Молочні продукти.doc
15 листопада 2019 14:25
Додаток 2_Тех_вимоги_Молочні продукти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-000638-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДУЕТ-АГРО", Код ЄДРПОУ:37263286
Дата подання: 22 листопада 2019 08:56
Просимо усунути невідповідності
1. Вважаємо, що п.3.7 та 3.9 Проекту договору (додаток 3 до ТД) містять в собі дискримінаційні положення, а також свідчать про те, що Замовник зловживає тим, що ним готується проект договору про закупівлю, а тому визначає завідомо несправедливі, нерівнозначні та дискримінаційні умови договору. Відповідно до ч.1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 1 статті 3 Цивільного кодексу України визначено, що загальними засадами цивільного законодавства є, зокрема свобода договору, свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом, справедливість, добросовісність та розумність. Статтею 627 ЦК України передбачено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Вважаємо, що п.3.7 та 3.9 Проекту договору не відповідають вимогам розумності, добросовісності та справедливості, оскільки процес коливання ціни на ринку є абсолютно непередбачуваним та неконтрольованим явищем, відтак встановлюючи в умовах Договору обмеження щодо можливості зміни ціни за одиницю товару, у разі коливання ціни на ринку «не раніше ніж через 120 календарних днів з початку дії Договору, або попередньої зміни ціни», Замовник ставить потенційного постачальника в економічно невигідне становище. Оскільки у разі коливання ціни товару в бік збільшення, постачальник буде змушений здійснювати збиткові поставки, а враховуючи положення п. 8.3 Проекту договору, яким передбачаються санкції за неналежне виконання умов договору у розмірі понад 20%, а також беручи до уваги те, що Замовником вимагається забезпечення виконання договору, замовник такими умовами договору обмежує коло учасників у даній процедурі закупівлі. Зазначені положення проекту договору являються дискримінаційними, оскільки учасники, які являються виробниками продукції за таких обставин перебувають в більш економічно вигідному становищі, порівняно з постачальниками, які не являються виробниками продукції, а відтак ціноутворення яких на пряму залежить від коливання ціни на ринку.
При цьому, у п.3.7 та 3.9 Проекту договору Замовник використовує таке формулювання умов договору, при яких для зміни ціни за одиницю товару, у разі її коливання на ринку необхідна наявність одночасно 3 умов: 1) коливання ціни товару на ринку; 2) зміна ціни товару на ринку на 15% або більше; 3) така зміна ціни можлива не раніше ніж через 120 календарних днів з початку дії Договору, або попередньої зміни ціни в сторону зменшення або збільшення відповідно. Отже, використовуючи таке формулювання, Замовник перекладає ризики при коливанні ціни на ринку, в бік збільшення (лише від 15% і більше), на постачальника, а враховуючи передбачені Замовником санкції за порушення умов договору, такі умови договору порушують основні засади цивільного законодавства розумності, справедливості та добросовісності, а також звужують коло учасників торгів. Вищезазначені обставини свідчать про те, що Замовник зловживає тим, що саме ним готується проект договору про закупівлю, а відтак встановлює дискримінаційні умови для учасників, що свідчить про порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі, а саме п.п. 4,6 ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).

2. Вважаємо, що пп. 5.6.1, 5.6.2, 5.6.3 п. 5.6 Проекту договору також містять в собі дискримінаційні умови, а також порушують основні засади цивільного судочинства та принципи здійснення публічних закупівель визначених Законом, оскільки у разі виявлення замовником при поставці будь-яких невідповідностей, постачальники місцезнаходження (місце реєстрації) яких знаходиться в місті Славутич Київської області мають перевагу над постачальниками місцезнаходження (місце реєстрації) яких знаходиться за межами м. Славутич (далі - Іногородній Постачальник). Оскільки відповідно до умов договору у випадку виявлення певних невідповідностей при поставці, виклик представника Іногороднього Постачальника (виробника, відправника) не є обов'язковим, при цьому приймання продукції по якості і складення акту про недоліки здійснюється Покупцем самостійно і такий акт буде мати таку ж юридичну силу як і акт, складений спільно Сторонами. Такі умови договору позбавляють можливості Іногороднього постачальника брати участь при складанні акту невідповідності, надавати свої пояснення та зауваження, на відмінну від постачальників, зареєстрованих у м. Славутич. Також, такі умови договору надають замовнику можливість ними зловживати, і навіть при здійсненні поставки якісної продукції замовник вправі, відповідно до таких положень договору скласти акт про невідповідність та відповідно застосувати до постачальника санкції визначені п. 8.3 Проектом договору.
Вищезазначені обставини свідчать про те, що Замовник зловживає тим, що саме ним готується проект договору про закупівлю, а відтак встановлює дискримінаційні умови для учасників, що свідчить про порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі, а саме п.4 ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).

3. Відповідно до п. 3.11 договору фінансування за цим Договором здійснюється за рахунок власних коштів підприємства, отриманих за результатом господарської діяльності.
Згідно п. 5.11 цього Договору, протягом 60 календарних днів, за умови наявності на реєстраційному рахунку Покупця грошових коштів, виділених під оплату бюджетного зобов’язання за цим Договором.
Частина 2 ст. 218 Господарського кодексу України та стаття 617 Цивільного кодексу України передбачають, що відсутність у боржника необхідних коштів не вважається обставинами, які є підставою для звільнення боржника від виконання зобов`язання.
Законодавством не установлено залежності оплати товару від фактичного фінансування видатків місцевих бюджетів. Вказану правову позицію висловлено Верховним Судом у постанові від 23.03.2018 року у справі №904/6252/17.
Європейським судом з прав людини в рішенні від 18.10.2005 у справі "Терем ЛТД, Чечеткін та Оліус проти України" та в рішенні від 30.11.2004 у справі "Бакалов проти України" зазначено, що відсутність бюджетного фінансування (бюджетних коштів) не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання.
Вищий господарський суд України в постанові по справі № 37/414-14/202 від 29.02.2012 зазначив наступне: «сторони погодили строк виконання замовником зобов`язання з вказівкою на обставини наявності фінансування. Однак, зазначена подія не може бути визнана такою, що має неминуче настати, оскільки оспорюваним пунктом навіть не визначено обставини, за яких така подія як "затвердження річних кошторисних позначень" має настати. Враховуючи, що чинне законодавство України не містить будь-яких особливих вимог до договорів, які укладаються суб`єктами підприємницької діяльності з бюджетними установами, виконання договору повинно здійснюватись на загальних підставах. В силу статті 218 Господарського кодексу України підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Не вважаються такими обставинами, зокрема, порушення зобов`язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов`язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів. Наявність чи відсутність бюджетного фінансування не залежить від волі та дій позивача, що порушує його право на отримання коштів за поставлений товар за договором. Таким чином, відповідач як бюджетна установа, не звільняється від відповідальності за неможливість виконання грошового зобов`язання, зумовленої відсутністю коштів у бюджеті.».
У справі № 913/1051/15 Вищий господарський суд України прийшов до наступного висновку: «відсутність бюджетного фінансування видатків на придбання товару за цим договором не виправдовує бездіяльності боржника, не звільняє його від обов`язку виконати договірні зобов`язання та не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання.»
За таких обставин, Покупець відповідає за своїми зобов`язаннями, що виникли безпосередньо із закону і така відповідальність не може ставитись в залежність від наявності чи відсутності бюджетних асигнувань, а отже встановлення Покупцем п.5.11 Договору можливості порушувати строки оплати в залежності від наявності чи відсутності бюджетного фінансування є необґрунтованим та безпідставними.
А з огляду на те, що закупівля здійснюється за рахунок власних коштів підприємства така норма взагалі створює враження, що замовник хоче уникнути обов’язку з оплати товару.

4. Відповідно до п. 8.3 договору за порушення виконання Постачальником зобов’язань за цим Договором, до нього застосовуються штрафні санкції у таких розмірах:
• за порушення умов зобов’язання щодо якості (комплектності) — штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів;
• за порушення строків виконання зобов'язання, а саме виконання зобов'язання (в повному обсязі або частково) з порушенням строків виконання – пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад двадцять днів додатково стягується штраф у розмірі десяти відсотків вказаної вартості;
• за невиконання зобов'язання щодо поставки товару, в т.ч. відмови від виконання зобов'язання — штраф у розмірі 25% вартості невиконаного зобов'язання.
Повідомляємо про надмірність штрафу у розмірі 25% вартості невиконаного зобов'язання за невиконання зобов’язання щодо поставки товару.
Повідомляємо про невизначеність такого складу як «невиконання зобов’язання щодо поставки товару». Під таке формулювання підпадає ж прострочення поставки і поставки товару неналежної якості, що свідчить про застосування до одного і того ж проступку подвійної відповідальності. В даному випадку двох штрафів.
З огляду на відсутність тлумачення вважаємо, що встановленням такого формулювання порушений принцип прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівлі за ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогу Конституції України щодо заборони подвійної відповідальності за одне і те саме правопорушення.
Крім того звертаємо Вашу увагу на те, що ст. 627 ЦК України передбачено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Вважаємо, що розділ 8 Проекту договору не відповідає вимогам розумності, добросовісності та справедливості, оскільки передбачає відповідальність виключно постачальника, абсолютно не встановлюючи жодних санкцій за порушення умов договору зі сторони Покупця.
Вважаємо такі дії замовника дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам розумності, добросовісності та справедливості.

Підсумовуючи, вимагаємо Замовника усунути вищезазначені дискримінаційні умови тендерної документації та привести тендерну документації у відповідність із вимогами чинного законодавства. Неусунення вищезазначених порушень Замовником у добровільному порядку є підставою для оскарження умов тендерної документації до органу оскарження.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 16:09
Рішення тендерного комітету

Документи

26 листопада 2019 16:09
Відповідь на вимогу_021.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-15-000638-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 26 грудня 2019 19:20
незаконне визначення переможця
16.12.2019 року Замовником (Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС») було визначено переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" цим самим Замовник порушив наші права як учасника торгів, на справедливий та неупереджений розгляд пропозицій учасників, адже пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 18:16
Рішення від 28.12.2019 № 19486+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 18:16
рішення від 20.01.2020 № 1086.pdf
Дата публікації: 23 січня 2020 20:50

Документи подані скаржником

26 грудня 2019 19:20
скарга.pdf

Документи подані замовником

16 січня 2020 11:06
Пояснення по скарзі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 1 252 400,00
UAH з ПДВ
944 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 990 000,00
UAH з ПДВ
968 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУРІНЕНКО МИКОЛА АНТОНОВИЧ" 1 089 000,00
UAH з ПДВ
975 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 1 089 040,00
UAH з ПДВ
1 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 025 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 15:06
копія паспорту й коду (2).jpg
29 листопада 2019 15:06
копія паспорту й коду (1).jpg
29 листопада 2019 15:06
виписка з ЄДР (2).jpg
29 листопада 2019 15:06
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

19 грудня 2019 16:37
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:37
Лист Забезпечення.pdf
19 грудня 2019 16:37
Довідка Податкова.pdf
19 грудня 2019 16:37
Довідка п5 Ст17.pdf
19 грудня 2019 16:37
Довідка МВС 11.12.pdf
19 грудня 2019 16:36
Витяг ПДВ УТК №3.pdf
13 грудня 2019 15:54
Електронний підпис
08 грудня 2019 12:17
Електронний підпис
08 грудня 2019 12:16
Банковская гарантия.rar

Публічні документи

08 грудня 2019 15:40
ІПН.pdf
08 грудня 2019 15:40
Інф про техн хар.pdf
08 грудня 2019 15:40
Експлуат.pdf
08 грудня 2019 15:40
Договір Ан (+накл).pdf
08 грудня 2019 15:40
Виписка.pdf
08 грудня 2019 15:40
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

06 грудня 2019 17:52
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:52
UA-2019-01-17-002907-c-contract-ongoing.pdf
06 грудня 2019 17:52
якість молочка.pdf
06 грудня 2019 17:52
ТЕХНІЧКА НОВА.pdf
06 грудня 2019 17:52
проект договору.pdf
06 грудня 2019 17:52
Підписаний_G1119-9898-GL_tender.pdf
06 грудня 2019 17:52
Підписаний_Лицензия.pdf
06 грудня 2019 17:52
Підписаний_Лицензия (1).pdf
06 грудня 2019 17:52
9. пояснення установчі.pdf
06 грудня 2019 17:52
7. довкілля.pdf
06 грудня 2019 17:52
5. щодо підпису.pdf
06 грудня 2019 17:52
3. ч.1 та ч 2 ст 17.pdf
06 грудня 2019 17:52
2. стаття 17.pdf
06 грудня 2019 17:52
11. ІСО 22000.pdf
06 грудня 2019 17:52
1. санкції.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 00:01
Статут (к).pdf
09 грудня 2019 00:01
Протокол НР.7Z
09 грудня 2019 00:01
Наказ Фролова Ю.М.7Z
09 грудня 2019 00:01
-_(517~1.PDF
09 грудня 2019 00:01
Лист для клієнтів.7z
09 грудня 2019 00:01
(3117)~1.PDF
09 грудня 2019 00:01
(10117~1.PDF
09 грудня 2019 00:01
(4117)~1.PDF
09 грудня 2019 00:01
Довідка ст.17.pdf
09 грудня 2019 00:01
(8117)~1.PDF
09 грудня 2019 00:01
Довідка (п.9 ч.1 ст.17).pdf
09 грудня 2019 00:01
Гарантія 16349-19.7z
09 грудня 2019 00:01
Гарантійний лист.pdf
09 грудня 2019 00:01
Витяг із Статуту.7z
09 грудня 2019 00:01
Виписка ЄДР (о).pdf
09 грудня 2019 00:01
Банківська ліцензія.7z
09 грудня 2019 00:01
ISO 22000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

ФОП "ГУРІНЕНКО МИКОЛА АНТОНОВИЧ"

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 944 100,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 15:29
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
Переможець 968 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 11:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
968 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 13:38
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 11:51
ДУ 3 0048-Т (1).tif зміни до договору
01 липня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 15:21
Доп. угода №1 (1).pdf зміни до договору
24 січня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 15:10
Договір №20-0048-Т.pdf укладений
24 січня 2020 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 20-0048-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 20-0048-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 807 006,46
UAH (в тому числі ПДВ 134 501,08 UAH)