Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
: Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт - ТВБВ № 10023/0165, м. Канів) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015 : 45450000-6
Очікувана вартість
3 864 691,74 UAH
UA-2019-11-15-000630-b ● ab89edccb6f24b0db36447ee84ff5dea
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк” філія – Черкаське обласне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 02767059 |
Місцезнаходження: | 18005, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, бул. Шевченка, 320 |
Контактна особа: |
Василь Михайлович Пилипенко +380965879981,+380472546131 pilipenkovm@oschadbank.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 15:43 |
Очікувана вартість: | 3 864 691,74 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи (створення приміщень-нового формату, м. Черкаси ТВБВ № 10023/034, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Шевченка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
—
25 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Авансовий платіж у розмірі 50 % від загальної ціни цього Договору Замовник здійснює протягом 10 банківських днів з дати підписання Договору, . | Аванс | 10 | Банківські | 50 |
Виконання робіт | 30% сплачується поетапно щомісяця, згідно погоджених Актів приймання виконаних робіт (Форма № КБ-2в ) , та довідки (Форма № КБ-3), та документів, що підтверджують необхідність авансування коштів для придбання будівельних матеріалів; | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок в розмірі 20% здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів, після виконання всього комплексу робіт та підписання Акту приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 10:51 |
Оголошення.pdf |
15 листопада 2019 10:51 |
Документація конкурсних торгів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 29 листопада 2019 15:27
Дата відповіді: 03 грудня 2019 10:42
Доброго дня.
1. Відповідно до п.13.1.4. учасник повинен підтвердити наявність працівників копіями трудових книжок та ЦПХ. Чи можливе підтвердження наявності працівників, що працюють за сумісництвом на постійній основі, Наказами про призначення? Адже трудові книжки фізичних осіб, які трудяться за сумісництвом, ведуться лише за місцем основної роботи (абз. 4 п. 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту й Мінсоцзахисту населення України від 29.07.1993 р. № 58, далі — Інструкція № 58), а запис відомостей про роботу за сумісництвом здійснюється за бажанням працівника власником або вповноваженим ним органом за основним місцем роботи.
2. Відповідно до пп. 13.1.7 та 13.1.8, учасник має надати фін звітність станом на 30 вересня 2019 року. Проте згідно Порядку подання фінзвітності, затвердженої постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419, проміжна (квартальна) фінзвітність не подається більшою частиною організацій, тому надати Баланс та Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2019 року з відміткою Статистики наше підприємство законодавчо не зможе. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Укладення трудового договору, у т. ч. при прийнятті на роботу за сумісництвом (зовнішнє і внутрішнє сумісництво), оформлюється наказом власника або уповноваженого ним органу про зарахування працівника на роботу (ч. 3 ст. 24 КЗпП).
Підставою для видання наказу буде трудовий договір, укладений у письмовій формі, або заява працівника про прийняття на роботу з відповідною резолюцією керівника організації.
У наказі про прийняття на роботу необхідно зазначати умови щодо його строковості, за наявності відповідних підстав (ст. 23 КЗпП), встановлення випробування (ст. 26, 27 КЗпП), режиму робочого часу та вказати, що робота виконуватиметься на умовах сумісництва.
2) У випадку якщо Ви як господарюючий суб’єкт не зобов’язані подавати проміжну фінансову звітність, Вам необхідно надати обґрунтоване підтвердження цього у вигляді довідки довільної форми з посиланням на норми чинного законодавства, а в складі пропозиції подати фінансову звітність на останню звітну дату.
Підставою для видання наказу буде трудовий договір, укладений у письмовій формі, або заява працівника про прийняття на роботу з відповідною резолюцією керівника організації.
У наказі про прийняття на роботу необхідно зазначати умови щодо його строковості, за наявності відповідних підстав (ст. 23 КЗпП), встановлення випробування (ст. 26, 27 КЗпП), режиму робочого часу та вказати, що робота виконуватиметься на умовах сумісництва.
2) У випадку якщо Ви як господарюючий суб’єкт не зобов’язані подавати проміжну фінансову звітність, Вам необхідно надати обґрунтоване підтвердження цього у вигляді довідки довільної форми з посиланням на норми чинного законодавства, а в складі пропозиції подати фінансову звітність на останню звітну дату.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ На закупівлю інших завершальних будівельних робіт (капітальний ремонт - ТВБВ № 10023/0165, м.Канів)
Дата подання: 05 грудня 2019 12:38
Дата відповіді: 06 грудня 2019 09:41
Доброго дня.
Питання по переліку матеріалів які повинні використовуватись для капітального ремонту приміщення ТВБВ №10023/0165 філії – Черкаське обласне управління
- прошу надати відповідь по кількості матеріалів та куди повинні бути використані ці матеріали (в проетні перераховані матеріали не вказано )
№6 Азбест-наповнювач
№12 Дюбель для ізоляції/металліч.прут термо 10/160 (Wkret-met
)
№15 Кліпса
№25 Салазка
№78 Шурупи з напiвкруглою головкою, дiаметр стрижня 5 мм,
довжина 70 мм
№79 Шурупи з напiвкруглою головкою, дiаметр стрижня 8 мм,
довжина 100 мм
№80 Шурупи самонарізні
№98 Стрiчка самоклейна Тhermaflex
№114 Капельник
№317 Патч-корд FTP 0.5м екранований
№318 Патч-корд FTP 1м екранований
№319 Патч-корд FTP 2м екранований
№320 Патч-корд FTP 3м екранований
№321 FO Патч-корд SC-SC SM simplex 3м
№407 Мембрана пароізоляційна
№441 Патч-панель 19" 24 порта FTP TJ-45 екранована
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Салазка – для виконання робіт попідшивці піддашшя ;
Кліпса – для монтажу труб опалення ;
Азбест-наповнювач – для встановлення зливних лійок;
Дюбель для ізоляції/металліч.прут термо 10/160 (Wkret-met )- для утеплення фасаду;
Стрiчка самоклейна Тhermaflex – для ізоляції стиків утеплених труб;
Шурупи з напiвкруглою головкою, дiаметр стрижня 8 мм, довжина 100 мм – для встановлення віконних блоків;
Шурупи само нарізні – для встановлення ДСП панелей;
Капельник – відливи для вікон;
Патч-корд FTP 0.5м екранований №318 Патч-корд FTP 1м екранований №319 Патч-корд FTP 2м екранований №320 Патч-корд FTP 3м екранований №321 FO Патч-корд SC-SC SM simplex 3м №407 Мембрана пароізоляційна №441 Патч-панель 19" 24 порта FTP TJ-45 екранована – для побудови локальної мережі починаючи з позиції 214 опису обсягів робіт.
Кількість вищезазначених матеріалів визначається подрядником самостійно виходячи з визначеного проектом об'єму робіт.
Кліпса – для монтажу труб опалення ;
Азбест-наповнювач – для встановлення зливних лійок;
Дюбель для ізоляції/металліч.прут термо 10/160 (Wkret-met )- для утеплення фасаду;
Стрiчка самоклейна Тhermaflex – для ізоляції стиків утеплених труб;
Шурупи з напiвкруглою головкою, дiаметр стрижня 8 мм, довжина 100 мм – для встановлення віконних блоків;
Шурупи само нарізні – для встановлення ДСП панелей;
Капельник – відливи для вікон;
Патч-корд FTP 0.5м екранований №318 Патч-корд FTP 1м екранований №319 Патч-корд FTP 2м екранований №320 Патч-корд FTP 3м екранований №321 FO Патч-корд SC-SC SM simplex 3м №407 Мембрана пароізоляційна №441 Патч-панель 19" 24 порта FTP TJ-45 екранована – для побудови локальної мережі починаючи з позиції 214 опису обсягів робіт.
Кількість вищезазначених матеріалів визначається подрядником самостійно виходячи з визначеного проектом об'єму робіт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-15-000630-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЖИЛВЕСТ", Код ЄДРПОУ:24349813
Дата подання: 25 листопада 2019 15:33
лист
Зміни до документації на закупівлю
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 14:07
1. У Документації конкурсних торгів Замовником встановлені, зокрема, кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників (розділ 13. ДКТ) невиконання яких є підставою для відхилення наданої Учасником пропозиції, а відтак не надання Вами у складі пропозиції всіх сторінок трудових книжок або цивільно – правових угод з працівниками буде підставою для її (пропозиції) відхилення;
2. Щодо виключення документів, що вимагаються згідно п.п. 13.2.3., 13.2.4 ДКТ, роз’яснюємо, що на стадії подачі пропозиції (до проведення аукціона) Замовник у складі своєї пропозиції повинен надати, зокрема, довідки у довільній формі:
- про наявність або відсутність судимості Учасника або уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, відповідальної за підписання документів в складі пропозиції, та уповноваженої укладати договір про закупівлю з замовником (п.13.1.12. ДКТ);
- щодо визнання Учасника у встановленому порядку банкрутом та відкритої відносно нього ліквідаційної процедури (п.13.1.13. ДКТ),
а вже переможець торгів, після акцепту його пропозиції, повинен підтвердити інформацію вказану ним у вищезазначених довідках шляхом надання офіційного документа МВС України (п.13.2.4 ДКТ) та інформаційної довідки про учасника з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, видану уповноваженим органом Міністерства юстиції України на запит учасника (п. 13.2.3 ДКТ);
3. Щодо збільшення терміну виконання робіт зазначеного в ДКТ, повідомляємо, що зазначений термін розрахований у відповідності до вимог ДСТУ Б А.3.1-22:2013 тому запропонований Вами термін у 5 (п’ять) років є неприйнятним та необґрунтованим.
2. Щодо виключення документів, що вимагаються згідно п.п. 13.2.3., 13.2.4 ДКТ, роз’яснюємо, що на стадії подачі пропозиції (до проведення аукціона) Замовник у складі своєї пропозиції повинен надати, зокрема, довідки у довільній формі:
- про наявність або відсутність судимості Учасника або уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, відповідальної за підписання документів в складі пропозиції, та уповноваженої укладати договір про закупівлю з замовником (п.13.1.12. ДКТ);
- щодо визнання Учасника у встановленому порядку банкрутом та відкритої відносно нього ліквідаційної процедури (п.13.1.13. ДКТ),
а вже переможець торгів, після акцепту його пропозиції, повинен підтвердити інформацію вказану ним у вищезазначених довідках шляхом надання офіційного документа МВС України (п.13.2.4 ДКТ) та інформаційної довідки про учасника з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, видану уповноваженим органом Міністерства юстиції України на запит учасника (п. 13.2.3 ДКТ);
3. Щодо збільшення терміну виконання робіт зазначеного в ДКТ, повідомляємо, що зазначений термін розрахований у відповідності до вимог ДСТУ Б А.3.1-22:2013 тому запропонований Вами термін у 5 (п’ять) років є неприйнятним та необґрунтованим.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-000630-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 24 грудня 2019 11:06
Скарга на рішення Замовника
В додатку
Скасована
Дата: 24 грудня 2019 11:25
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 16:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Візерський |
3 088 192,00
UAH з ПДВ
|
3 068 192,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" |
3 684 745,43
UAH з ПДВ
|
3 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЧЕРКАСИБУДГАРАНТ" |
3 864 447,60
UAH з ПДВ
|
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕТАЛОН І Я" |
3 806 631,24
UAH з ПДВ
|
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЖИЛВЕСТ" |
3 852 683,06
UAH з ПДВ
|
3 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГАРАНТ |
3 864 608,54
UAH з ПДВ
|
3 864 608,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" |
3 864 691,60
UAH з ПДВ
|
3 864 691,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Візерський #3115403638 |
Відхилено |
3 068 192,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 11:05
|
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" #40224937 |
Очікує рішення |
3 499 999,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 11:25
|
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" #40224937 |
Рішення скасоване |
3 499 999,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 11:25
|
ТОВ "ЧЕРКАСИБУДГАРАНТ" #40818809 |
Рішення скасоване |
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 11:25
|
ПП "ЕТАЛОН І Я" #40631480 |
Рішення скасоване |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 11:25
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЖИЛВЕСТ" #24349813 |
Рішення скасоване |
3 790 000,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 11:25
|
ТОВ ГАРАНТ #21359403 |
Рішення скасоване |
3 864 608,54
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 11:25
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 січня 2020 17:09 |
Коментар щодо відміни: | Відхилення всіх пропозицій |
Документи:
08 січня 2020 17:08
|
Протокол відхилення.docx |