Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

: Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт - ТВБВ № 10023/0165, м. Канів) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015 : 45450000-6
Очікувана вартість
3 864 691,74 UAH
UA-2019-11-15-000630-b ab89edccb6f24b0db36447ee84ff5dea
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Василь Михайлович Пилипенко

+380965879981
+380472546131
pilipenkovm@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Черкаське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 02767059
Місцезнаходження: 18005, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, бул. Шевченка, 320
Контактна особа: Василь Михайлович Пилипенко
+380965879981,+380472546131
pilipenkovm@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 13:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 15:43
Очікувана вартість: 3 864 691,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи (створення приміщень-нового формату, м. Черкаси ТВБВ № 10023/034, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Шевченка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  25 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Авансовий платіж у розмірі 50 % від загальної ціни цього Договору Замовник здійснює протягом 10 банківських днів з дати підписання Договору, . Аванс 10 Банківські 50
Виконання робіт 30% сплачується поетапно щомісяця, згідно погоджених Актів приймання виконаних робіт (Форма № КБ-2в ) , та довідки (Форма № КБ-3), та документів, що підтверджують необхідність авансування коштів для придбання будівельних матеріалів; Пiсляоплата 5 Банківські 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок в розмірі 20% здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів, після виконання всього комплексу робіт та підписання Акту приймання виконаних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 10:51
Оголошення.pdf
15 листопада 2019 10:51
Документація конкурсних торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 29 листопада 2019 15:27
Дата відповіді: 03 грудня 2019 10:42
Доброго дня. 1. Відповідно до п.13.1.4. учасник повинен підтвердити наявність працівників копіями трудових книжок та ЦПХ. Чи можливе підтвердження наявності працівників, що працюють за сумісництвом на постійній основі, Наказами про призначення? Адже трудові книжки фізичних осіб, які трудяться за сумісництвом, ведуться лише за місцем основної роботи (абз. 4 п. 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту й Мінсоцзахисту населення України від 29.07.1993 р. № 58, далі — Інструкція № 58), а запис відомостей про роботу за сумісництвом здійснюється за бажанням працівника власником або вповноваженим ним органом за основним місцем роботи. 2. Відповідно до пп. 13.1.7 та 13.1.8, учасник має надати фін звітність станом на 30 вересня 2019 року. Проте згідно Порядку подання фінзвітності, затвердженої постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419, проміжна (квартальна) фінзвітність не подається більшою частиною організацій, тому надати Баланс та Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2019 року з відміткою Статистики наше підприємство законодавчо не зможе. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Укладення трудового договору, у т. ч. при прийнятті на роботу за сумісництвом (зовнішнє і внутрішнє сумісництво), оформлюється наказом власника або уповноваженого ним органу про зарахування працівника на роботу (ч. 3 ст. 24 КЗпП).
Підставою для видання наказу буде трудовий договір, укладений у письмовій формі, або заява працівника про прийняття на роботу з відповідною резолюцією керівника організації.
У наказі про прийняття на роботу необхідно зазначати умови щодо його строковості, за наявності відповідних підстав (ст. 23 КЗпП), встановлення випробування (ст. 26, 27 КЗпП), режиму робочого часу та вказати, що робота виконуватиметься на умовах сумісництва.
2) У випадку якщо Ви як господарюючий суб’єкт не зобов’язані подавати проміжну фінансову звітність, Вам необхідно надати обґрунтоване підтвердження цього у вигляді довідки довільної форми з посиланням на норми чинного законодавства, а в складі пропозиції подати фінансову звітність на останню звітну дату.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ На закупівлю інших завершальних будівельних робіт (капітальний ремонт - ТВБВ № 10023/0165, м.Канів)
Дата подання: 05 грудня 2019 12:38
Дата відповіді: 06 грудня 2019 09:41
Доброго дня. Питання по переліку матеріалів які повинні використовуватись для капітального ремонту приміщення ТВБВ №10023/0165 філії – Черкаське обласне управління - прошу надати відповідь по кількості матеріалів та куди повинні бути використані ці матеріали (в проетні перераховані матеріали не вказано ) №6 Азбест-наповнювач №12 Дюбель для ізоляції/металліч.прут термо 10/160 (Wkret-met ) №15 Кліпса №25 Салазка №78 Шурупи з напiвкруглою головкою, дiаметр стрижня 5 мм, довжина 70 мм №79 Шурупи з напiвкруглою головкою, дiаметр стрижня 8 мм, довжина 100 мм №80 Шурупи самонарізні №98 Стрiчка самоклейна Тhermaflex №114 Капельник №317 Патч-корд FTP 0.5м екранований №318 Патч-корд FTP 1м екранований №319 Патч-корд FTP 2м екранований №320 Патч-корд FTP 3м екранований №321 FO Патч-корд SC-SC SM simplex 3м №407 Мембрана пароізоляційна №441 Патч-панель 19" 24 порта FTP TJ-45 екранована
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Салазка – для виконання робіт попідшивці піддашшя ;
Кліпса – для монтажу труб опалення ;
Азбест-наповнювач – для встановлення зливних лійок;
Дюбель для ізоляції/металліч.прут термо 10/160 (Wkret-met )- для утеплення фасаду;
Стрiчка самоклейна Тhermaflex – для ізоляції стиків утеплених труб;
Шурупи з напiвкруглою головкою, дiаметр стрижня 8 мм, довжина 100 мм – для встановлення віконних блоків;
Шурупи само нарізні – для встановлення ДСП панелей;
Капельник – відливи для вікон;
Патч-корд FTP 0.5м екранований №318 Патч-корд FTP 1м екранований №319 Патч-корд FTP 2м екранований №320 Патч-корд FTP 3м екранований №321 FO Патч-корд SC-SC SM simplex 3м №407 Мембрана пароізоляційна №441 Патч-панель 19" 24 порта FTP TJ-45 екранована – для побудови локальної мережі починаючи з позиції 214 опису обсягів робіт.
Кількість вищезазначених матеріалів визначається подрядником самостійно виходячи з визначеного проектом об'єму робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-000630-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЖИЛВЕСТ", Код ЄДРПОУ:24349813
Дата подання: 25 листопада 2019 15:33
лист
Зміни до документації на закупівлю
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 14:07
1. У Документації конкурсних торгів Замовником встановлені, зокрема, кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників (розділ 13. ДКТ) невиконання яких є підставою для відхилення наданої Учасником пропозиції, а відтак не надання Вами у складі пропозиції всіх сторінок трудових книжок або цивільно – правових угод з працівниками буде підставою для її (пропозиції) відхилення;
2. Щодо виключення документів, що вимагаються згідно п.п. 13.2.3., 13.2.4 ДКТ, роз’яснюємо, що на стадії подачі пропозиції (до проведення аукціона) Замовник у складі своєї пропозиції повинен надати, зокрема, довідки у довільній формі:
- про наявність або відсутність судимості Учасника або уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, відповідальної за підписання документів в складі пропозиції, та уповноваженої укладати договір про закупівлю з замовником (п.13.1.12. ДКТ);
- щодо визнання Учасника у встановленому порядку банкрутом та відкритої відносно нього ліквідаційної процедури (п.13.1.13. ДКТ),
а вже переможець торгів, після акцепту його пропозиції, повинен підтвердити інформацію вказану ним у вищезазначених довідках шляхом надання офіційного документа МВС України (п.13.2.4 ДКТ) та інформаційної довідки про учасника з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, видану уповноваженим органом Міністерства юстиції України на запит учасника (п. 13.2.3 ДКТ);
3. Щодо збільшення терміну виконання робіт зазначеного в ДКТ, повідомляємо, що зазначений термін розрахований у відповідності до вимог ДСТУ Б А.3.1-22:2013 тому запропонований Вами термін у 5 (п’ять) років є неприйнятним та необґрунтованим.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-000630-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 24 грудня 2019 11:06
Скарга на рішення Замовника
В додатку
Скасована
Дата: 24 грудня 2019 11:25
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

25 листопада 2019 15:33
IMG_0001.jpg

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 16:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Візерський 3 088 192,00
UAH з ПДВ
3 068 192,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 3 684 745,43
UAH з ПДВ
3 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧЕРКАСИБУДГАРАНТ" 3 864 447,60
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕТАЛОН І Я" 3 806 631,24
UAH з ПДВ
3 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЖИЛВЕСТ" 3 852 683,06
UAH з ПДВ
3 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГАРАНТ 3 864 608,54
UAH з ПДВ
3 864 608,54
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 3 864 691,60
UAH з ПДВ
3 864 691,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 10:50
сертифікат.pdf
12 грудня 2019 10:50
Подат. декларація.pdf
12 грудня 2019 10:50
локальний кошторис.pdf
12 грудня 2019 10:50
ліцензія.pdf
12 грудня 2019 10:50
сертифікат вікна.pdf
12 грудня 2019 10:50
договірна ціна.pdf
12 грудня 2019 10:50
пропозиція.pdf
12 грудня 2019 10:50
договір УЖКГ.pdf
12 грудня 2019 10:50
договір відділ освіти.pdf
12 грудня 2019 10:50
договір виконком.pdf
12 грудня 2019 10:50
Довідка несудимість.pdf
12 грудня 2019 10:50
Декларація.pdf
12 грудня 2019 10:50
гарантійний лист.pdf
12 грудня 2019 10:50
відгук УЖКГ.pdf
12 грудня 2019 10:50
відгук відділ освіти.pdf
12 грудня 2019 10:50
відгук виконком.pdf
12 грудня 2019 10:50
Витяг.pdf
12 грудня 2019 10:50
витяг налогова.pdf
12 грудня 2019 10:50
IMG_2353.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_2352.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_2351.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_2350.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_2349.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_2348.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_2347.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_2346.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_2345.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_2344.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_2343.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_2342.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_2341.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_2340.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_2339.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_0850.JPG
12 грудня 2019 10:50
IMG_0848.JPEG
12 грудня 2019 10:50
IMG_0847.JPEG
12 грудня 2019 10:50
IMG_0846.JPG

Публічні документи

13 грудня 2019 12:13
Електронний підпис
13 грудня 2019 12:12
36.imd
13 грудня 2019 12:12
14.1. Ліцензія копія.pdf
13 грудня 2019 12:12
1.10. Копія Статуту.pdf
13 грудня 2019 12:12
1.2. Договірна ціна.pdf
13 грудня 2019 12:12
1.1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 12:54
Електронний підпис
13 грудня 2019 12:47
Електронний підпис
13 грудня 2019 12:46
Відгуки.pdf
13 грудня 2019 12:46
Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2019 12:46
Статут.pdf
13 грудня 2019 12:45
Паспорт директора.pdf
13 грудня 2019 12:45
Лист від підрядника.pdf
13 грудня 2019 12:45
Кошторис.pdf
13 грудня 2019 12:45
Відомість з ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2019 12:45
Виписка з ЄДР.pdf
13 грудня 2019 12:45
Баланс2018.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 12:13
Електронний підпис
12 грудня 2019 12:11
Додаток 2.pdf
12 грудня 2019 12:11
Графік робіт Канів.pdf
12 грудня 2019 12:11
13.2.4 Довідка від МВС.pdf
12 грудня 2019 12:11
13.1.10 Опис СТАТУТ.pdf
12 грудня 2019 12:11
13.1.7 8 Баланс 2018.pdf
12 грудня 2019 12:11
13.1.6 Відгук, сертифікат.pdf
12 грудня 2019 12:11
13.1.5.3. АктБобринець.pdf
12 грудня 2019 12:11
13.1.5.2 Акт Новоукраїнка.pdf
12 грудня 2019 12:11
13.1.5.1 Акт Новомиргород.pdf
12 грудня 2019 12:11
13.1.5 Довідка договори.pdf
12 грудня 2019 12:11
13.1.4.1 трудова книга.PDF
12 грудня 2019 12:11
Розрахунок зплати.pdf
12 грудня 2019 12:11
Пояснювальна адм приб.pdf
12 грудня 2019 12:11
Об'єктний кошторис.pdf
12 грудня 2019 12:11
Локальні кошториси.pdf
12 грудня 2019 12:11
Загальновиробничі.pdf
12 грудня 2019 12:11
Договірна ціна.pdf
12 грудня 2019 12:11
569.imd
12 грудня 2019 12:11
569.bdcu
12 грудня 2019 12:11
13.1.1 Додаток 1.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 12:06
Договірна ціна.rar
10 грудня 2019 12:06
дог ЧЗБС.pdf
10 грудня 2019 12:06
дог ТР-2.pdf
10 грудня 2019 12:06
дог ПБК.pdf
10 грудня 2019 12:06
дог ООКР неб сотні30.pdf
10 грудня 2019 12:06
дог ООКР леніна30.pdf
10 грудня 2019 12:06
дог ДМ-Центр.pdf
10 грудня 2019 12:06
дог Граніт.pdf
10 грудня 2019 12:06
дог БЦ ЛІГА.pdf
10 грудня 2019 12:06
відгуки.pdf
10 грудня 2019 12:06
ПОСВІДЧЕННЯ.rar
10 грудня 2019 12:06
свідоцтво тех паспорт.rar
10 грудня 2019 12:06
ТК час7.pdf
10 грудня 2019 12:06
ТК час4.pdf
10 грудня 2019 12:06
ТК час3.pdf
10 грудня 2019 12:06
ТК час 6.pdf
10 грудня 2019 12:06
ТК час 5.pdf
10 грудня 2019 12:06
ТК час 2.pdf
10 грудня 2019 12:06
ТК час 1.pdf
10 грудня 2019 12:06
Накази на сумісників.pdf
10 грудня 2019 12:06
Довідки.pdf
10 грудня 2019 12:06
декларація.pdf
10 грудня 2019 12:06
сертифікати вікна.pdf
10 грудня 2019 12:06
рух грошових коштів.pdf
10 грудня 2019 12:06
оренда офісу договір.pdf
10 грудня 2019 12:06
опис статут.pdf
10 грудня 2019 12:06
лицензия Жилвест.pdf
10 грудня 2019 12:06
дозвіл2.pdf
10 грудня 2019 12:06
дозвіл.pdf
10 грудня 2019 12:06
Додаток 1.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 15:39
37.imd
12 грудня 2019 15:39
13.1.10. Статут ТОВ Гарант.pdf
12 грудня 2019 15:39
13.1.6. Листи-Відгуки.pdf
12 грудня 2019 15:39
Аналогічні роботи _4.pdf
12 грудня 2019 15:39
Аналогічні роботи _3.pdf
12 грудня 2019 15:39
Аналогічні роботи _2.pdf
12 грудня 2019 15:39
Аналогічні роботи _1.pdf
12 грудня 2019 15:39
13.1.2. Договірна ціна.pdf
12 грудня 2019 15:39
13.1.1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 10:18
Договірна ціна.pdf
13 грудня 2019 10:16
319.imd
13 грудня 2019 10:16
Відгук 1.pdf
13 грудня 2019 10:16
Відгук 2.pdf
13 грудня 2019 10:16
Відгук 3.pdf
13 грудня 2019 10:16
Статут.pdf
13 грудня 2019 10:16
Довідка МТБ.pdf
13 грудня 2019 10:16
Довідка працівники.pdf
13 грудня 2019 10:16
Лицензия.pdf
13 грудня 2019 10:16
Довідка стаття 17.pdf
13 грудня 2019 10:15
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Візерський

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

ТОВ "ЧЕРКАСИБУДГАРАНТ"

ПП "ЕТАЛОН І Я"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЖИЛВЕСТ"

ТОВ ГАРАНТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Візерський
#3115403638
Відхилено 3 068 192,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 11:05
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Очікує рішення 3 499 999,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 11:25
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Рішення скасоване 3 499 999,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 11:25
ТОВ "ЧЕРКАСИБУДГАРАНТ"
#40818809
Рішення скасоване 3 500 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 11:25
ПП "ЕТАЛОН І Я"
#40631480
Рішення скасоване 3 750 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 11:25
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЖИЛВЕСТ"
#24349813
Рішення скасоване 3 790 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 11:25
ТОВ ГАРАНТ
#21359403
Рішення скасоване 3 864 608,54
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 11:25

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 січня 2020 17:09
Коментар щодо відміни: Відхилення всіх пропозицій
Документи:
08 січня 2020 17:08
Протокол відхилення.docx