Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК-021:2015-39130000-2 Офісні меблі»,
Очікувана вартість
22 592,00 UAH
UA-2019-11-15-000602-c 8eadc7115a9e4765bccaf1f1862e2fe0
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рода Ірина

0677334497 irinarodaerc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інклюзивно-ресурсний центр №8 Святошинського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 42669893
Місцезнаходження: 03113, Україна , місто Київ обл., Київ, пр-т Перемоги, 63
Контактна особа: Рода Ірина
0677334497
irinarodaerc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 22 592,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Закупівля здійснюється в цілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
«ДК-021:2015-39130000-2 Офісні меблі»,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, місто Київ, Київ, проспект Перемоги 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару «ДК-021:2015-39130000-2 Офісні меблі», Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 11:18
Меблі 22592 грн.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 18 листопада 2019 10:23
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій