Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 15540000-5 Сирні продукти
Очікувана вартість
2 024 537,00 UAH
UA-2019-11-15-000593-a e6fd3edb12da46c2a34c86aa9dd102e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полин Лариса Валеріївна

(04593) 4-42-92 polun@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Вебсайт: http://www.chnpp.gov.ua
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Полин Лариса Валеріївна
(04593) 4-42-92
polun@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 13:43
Очікувана вартість: 2 024 537,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 122,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Сир кисломолочний, сири плавлені, тверді та інше
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16100 кг
Сир кисломолочний, сири плавлені, тверді та інше
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактом поставки Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 ТД_сир.doc
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 Додаток 5_Спецификация_сир.doc
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 Додаток 5.1_Рекомендації сир.docx
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 Перелік змін №1.docx
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 Додаток 4_ГЛ_сир.doc
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 Додаток 2_Тех_вимоги_сир.doc
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 Додаток 3 _Проект дог сир.doc
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 Додаток 1_Перечень документов_сир.doc
15 листопада 2019 14:06
ТД_сир.doc
15 листопада 2019 14:06
Додаток 5.1_Рекомендації сир.docx
15 листопада 2019 14:06
Додаток 5_Спецификация_сир.doc
15 листопада 2019 14:06
Додаток 4_ГЛ_сир.doc
15 листопада 2019 14:06
Додаток 3 _Проект дог сир.doc
15 листопада 2019 14:06
Додаток 2_Тех_вимоги_сир.doc
15 листопада 2019 14:06
Додаток 1_Перечень документов_сир.doc
29 листопада 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 ТД_сир.doc
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 Додаток 5_Спецификация_сир.doc
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 Додаток 5.1_Рекомендації сир.docx
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 Перелік змін №1.docx
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 Додаток 4_ГЛ_сир.doc
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 Додаток 2_Тех_вимоги_сир.doc
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 Додаток 3 _Проект дог сир.doc
29 листопада 2019 13:14
ЗМ 1 Додаток 1_Перечень документов_сир.doc
15 листопада 2019 14:06
ТД_сир.doc
15 листопада 2019 14:06
Додаток 5.1_Рекомендації сир.docx
15 листопада 2019 14:06
Додаток 5_Спецификация_сир.doc
15 листопада 2019 14:06
Додаток 4_ГЛ_сир.doc
15 листопада 2019 14:06
Додаток 3 _Проект дог сир.doc
15 листопада 2019 14:06
Додаток 2_Тех_вимоги_сир.doc
15 листопада 2019 14:06
Додаток 1_Перечень документов_сир.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-000593-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДУЕТ-АГРО", Код ЄДРПОУ:37263286
Дата подання: 22 листопада 2019 08:57
Просимо усунути невідовідності та порушення
1. Вважаємо, що п.3.7 та 3.9 Проекту договору (додаток 3 до ТД) містять в собі дискримінаційні положення, а також свідчать про те, що Замовник зловживає тим, що ним готується проект договору про закупівлю, а тому визначає завідомо несправедливі, нерівнозначні та дискримінаційні умови договору. Відповідно до ч.1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 1 статті 3 Цивільного кодексу України визначено, що загальними засадами цивільного законодавства є, зокрема свобода договору, свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом, справедливість, добросовісність та розумність. Статтею 627 ЦК України передбачено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Вважаємо, що п.3.7 та 3.9 Проекту договору не відповідають вимогам розумності, добросовісності та справедливості, оскільки процес коливання ціни на ринку є абсолютно непередбачуваним та неконтрольованим явищем, відтак встановлюючи в умовах Договору обмеження щодо можливості зміни ціни за одиницю товару, у разі коливання ціни на ринку «не раніше ніж через 120 календарних днів з початку дії Договору, або попередньої зміни ціни», Замовник ставить потенційного постачальника в економічно невигідне становище. Оскільки у разі коливання ціни товару в бік збільшення, постачальник буде змушений здійснювати збиткові поставки, а враховуючи положення п. 8.3 Проекту договору, яким передбачаються санкції за неналежне виконання умов договору у розмірі понад 20%, а також беручи до уваги те, що Замовником вимагається забезпечення виконання договору, замовник такими умовами договору обмежує коло учасників у даній процедурі закупівлі. Зазначені положення проекту договору являються дискримінаційними, оскільки учасники, які являються виробниками продукції за таких обставин перебувають в більш економічно вигідному становищі, порівняно з постачальниками, які не являються виробниками продукції, а відтак ціноутворення яких на пряму залежить від коливання ціни на ринку.
При цьому, у п.3.7 та 3.9 Проекту договору Замовник використовує таке формулювання умов договору, при яких для зміни ціни за одиницю товару, у разі її коливання на ринку необхідна наявність одночасно 3 умов: 1) коливання ціни товару на ринку; 2) зміна ціни товару на ринку на 15% або більше; 3) така зміна ціни можлива не раніше ніж через 120 календарних днів з початку дії Договору, або попередньої зміни ціни в сторону зменшення або збільшення відповідно. Отже, використовуючи таке формулювання, Замовник перекладає ризики при коливанні ціни на ринку, в бік збільшення (лише від 15% і більше), на постачальника, а враховуючи передбачені Замовником санкції за порушення умов договору, такі умови договору порушують основні засади цивільного законодавства розумності, справедливості та добросовісності, а також звужують коло учасників торгів. Вищезазначені обставини свідчать про те, що Замовник зловживає тим, що саме ним готується проект договору про закупівлю, а відтак встановлює дискримінаційні умови для учасників, що свідчить про порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі, а саме п.п. 4,6 ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).

2. Вважаємо, що пп. 5.6.1, 5.6.2, 5.6.3 п. 5.6 Проекту договору також містять в собі дискримінаційні умови, а також порушують основні засади цивільного судочинства та принципи здійснення публічних закупівель визначених Законом, оскільки у разі виявлення замовником при поставці будь-яких невідповідностей, постачальники місцезнаходження (місце реєстрації) яких знаходиться в місті Славутич Київської області мають перевагу над постачальниками місцезнаходження (місце реєстрації) яких знаходиться за межами м. Славутич (далі - Іногородній Постачальник). Оскільки відповідно до умов договору у випадку виявлення певних невідповідностей при поставці, виклик представника Іногороднього Постачальника (виробника, відправника) не є обов'язковим, при цьому приймання продукції по якості і складення акту про недоліки здійснюється Покупцем самостійно і такий акт буде мати таку ж юридичну силу як і акт, складений спільно Сторонами. Такі умови договору позбавляють можливості Іногороднього постачальника брати участь при складанні акту невідповідності, надавати свої пояснення та зауваження, на відмінну від постачальників, зареєстрованих у м. Славутич. Також, такі умови договору надають замовнику можливість ними зловживати, і навіть при здійсненні поставки якісної продукції замовник вправі, відповідно до таких положень договору скласти акт про невідповідність та відповідно застосувати до постачальника санкції визначені п. 8.3 Проектом договору.
Вищезазначені обставини свідчать про те, що Замовник зловживає тим, що саме ним готується проект договору про закупівлю, а відтак встановлює дискримінаційні умови для учасників, що свідчить про порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі, а саме п.4 ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).

3. Відповідно до п. 3.11 договору фінансування за цим Договором здійснюється за рахунок власних коштів підприємства, отриманих за результатом господарської діяльності.
Згідно п. 5.11 цього Договору, протягом 60 календарних днів, за умови наявності на реєстраційному рахунку Покупця грошових коштів, виділених під оплату бюджетного зобов’язання за цим Договором.
Частина 2 ст. 218 Господарського кодексу України та стаття 617 Цивільного кодексу України передбачають, що відсутність у боржника необхідних коштів не вважається обставинами, які є підставою для звільнення боржника від виконання зобов`язання.
Законодавством не установлено залежності оплати товару від фактичного фінансування видатків місцевих бюджетів. Вказану правову позицію висловлено Верховним Судом у постанові від 23.03.2018 року у справі №904/6252/17.
Європейським судом з прав людини в рішенні від 18.10.2005 у справі "Терем ЛТД, Чечеткін та Оліус проти України" та в рішенні від 30.11.2004 у справі "Бакалов проти України" зазначено, що відсутність бюджетного фінансування (бюджетних коштів) не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання.
Вищий господарський суд України в постанові по справі № 37/414-14/202 від 29.02.2012 зазначив наступне: «сторони погодили строк виконання замовником зобов`язання з вказівкою на обставини наявності фінансування. Однак, зазначена подія не може бути визнана такою, що має неминуче настати, оскільки оспорюваним пунктом навіть не визначено обставини, за яких така подія як "затвердження річних кошторисних позначень" має настати. Враховуючи, що чинне законодавство України не містить будь-яких особливих вимог до договорів, які укладаються суб`єктами підприємницької діяльності з бюджетними установами, виконання договору повинно здійснюватись на загальних підставах. В силу статті 218 Господарського кодексу України підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Не вважаються такими обставинами, зокрема, порушення зобов`язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов`язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів. Наявність чи відсутність бюджетного фінансування не залежить від волі та дій позивача, що порушує його право на отримання коштів за поставлений товар за договором. Таким чином, відповідач як бюджетна установа, не звільняється від відповідальності за неможливість виконання грошового зобов`язання, зумовленої відсутністю коштів у бюджеті.».
У справі № 913/1051/15 Вищий господарський суд України прийшов до наступного висновку: «відсутність бюджетного фінансування видатків на придбання товару за цим договором не виправдовує бездіяльності боржника, не звільняє його від обов`язку виконати договірні зобов`язання та не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання.»
За таких обставин, Покупець відповідає за своїми зобов`язаннями, що виникли безпосередньо із закону і така відповідальність не може ставитись в залежність від наявності чи відсутності бюджетних асигнувань, а отже встановлення Покупцем п.5.11 Договору можливості порушувати строки оплати в залежності від наявності чи відсутності бюджетного фінансування є необґрунтованим та безпідставними.
А з огляду на те, що закупівля здійснюється за рахунок власних коштів підприємства така норма взагалі створює враження, що замовник хоче уникнути обов’язку з оплати товару.

4. Відповідно до п. 8.3 договору за порушення виконання Постачальником зобов’язань за цим Договором, до нього застосовуються штрафні санкції у таких розмірах:
• за порушення умов зобов’язання щодо якості (комплектності) — штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів;
• за порушення строків виконання зобов'язання, а саме виконання зобов'язання (в повному обсязі або частково) з порушенням строків виконання – пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад двадцять днів додатково стягується штраф у розмірі десяти відсотків вказаної вартості;
• за невиконання зобов'язання щодо поставки товару, в т.ч. відмови від виконання зобов'язання — штраф у розмірі 25% вартості невиконаного зобов'язання.
Повідомляємо про надмірність штрафу у розмірі 25% вартості невиконаного зобов'язання за невиконання зобов’язання щодо поставки товару.
Повідомляємо про невизначеність такого складу як «невиконання зобов’язання щодо поставки товару». Під таке формулювання підпадає ж прострочення поставки і поставки товару неналежної якості, що свідчить про застосування до одного і того ж проступку подвійної відповідальності. В даному випадку двох штрафів.
З огляду на відсутність тлумачення вважаємо, що встановленням такого формулювання порушений принцип прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівлі за ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогу Конституції України щодо заборони подвійної відповідальності за одне і те саме правопорушення.
Крім того звертаємо Вашу увагу на те, що ст. 627 ЦК України передбачено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Вважаємо, що розділ 8 Проекту договору не відповідає вимогам розумності, добросовісності та справедливості, оскільки передбачає відповідальність виключно постачальника, абсолютно не встановлюючи жодних санкцій за порушення умов договору зі сторони Покупця.
Вважаємо такі дії замовника дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам розумності, добросовісності та справедливості.

Підсумовуючи, вимагаємо Замовника усунути вищезазначені дискримінаційні умови тендерної документації та привести тендерну документації у відповідність із вимогами чинного законодавства. Неусунення вищезазначених порушень Замовником у добровільному порядку є підставою для оскарження умов тендерної документації до органу оскарження.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 16:26
Рішення ТК від 26.11.19

Документи

26 листопада 2019 16:26
Розгляд вимоги сир.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУРІНЕНКО МИКОЛА АНТОНОВИЧ" 1 248 000,00
UAH з ПДВ
993 853,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 1 844 025,00
UAH з ПДВ
994 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" 1 470 000,00
UAH з ПДВ
1 121 526,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 1 475 220,00
UAH з ПДВ
1 122 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 1 419 937,00
UAH з ПДВ
1 349 382,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2019 15:40
ІПН.pdf
08 грудня 2019 15:40
Інф про техн хар.pdf
08 грудня 2019 15:40
Експлуат.pdf
08 грудня 2019 15:40
Договір Ан (+накл).pdf
08 грудня 2019 15:40
Виписка.pdf
08 грудня 2019 15:40
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

29 листопада 2019 15:03
копія паспорту й коду (2).jpg
29 листопада 2019 15:03
копія паспорту й коду (1).jpg
29 листопада 2019 15:03
виписка з ЄДР (2).jpg
29 листопада 2019 15:03
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

16 грудня 2019 13:14
Лист.pdf
16 грудня 2019 13:14
InformDovidka.pdf
08 грудня 2019 22:25
Статут (к).pdf
08 грудня 2019 22:25
Специфікація.pdf
08 грудня 2019 22:25
Протокол НР.7Z
08 грудня 2019 22:25
Наказ Фролова Ю.М.7Z
08 грудня 2019 22:25
Лист для клієнтів.7z
08 грудня 2019 22:25
Довідка ст.17.pdf
08 грудня 2019 22:25
Довідка (п.9 ч.1 ст.17).pdf
08 грудня 2019 22:25
Гарантія 16350-19.7z
08 грудня 2019 22:25
Гарантійний лист.pdf
08 грудня 2019 22:25
Витяг із Статуту.7z
08 грудня 2019 22:25
Виписка ЄДР (о).pdf
08 грудня 2019 22:25
Банківська ліцензія.7z
08 грудня 2019 22:25
Аналогічний Кас.pdf
08 грудня 2019 22:25
ISO 22000.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 17:56
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:56
UA-2019-01-28-003031-b-contract-ongoing.pdf
06 грудня 2019 17:56
якість сир1.pdf
06 грудня 2019 17:56
ТЕХНІЧКА НОВА.pdf
06 грудня 2019 17:56
проект договору.pdf
06 грудня 2019 17:56
Підписаний_G1119-9891-GL_tender.pdf
06 грудня 2019 17:56
Підписаний_Лицензия.pdf
06 грудня 2019 17:56
Підписаний_Лицензия (1).pdf
06 грудня 2019 17:56
гарант лист сир.pdf
06 грудня 2019 17:56
9. пояснення установчі.pdf
06 грудня 2019 17:55
7. довкілля.pdf
06 грудня 2019 17:55
5. щодо підпису.pdf
06 грудня 2019 17:55
3. ч.1 та ч 2 ст 17.pdf
06 грудня 2019 17:55
2. стаття 17.pdf
06 грудня 2019 17:55
11. ІСО 22000.pdf
06 грудня 2019 17:55
1. санкції.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 08:37
Електронний підпис
09 грудня 2019 08:36
Банковская гарантия.rar
08 грудня 2019 14:09
Електронний підпис
08 грудня 2019 14:08
Інші документи Сирні.rar
08 грудня 2019 14:08
Банковская гарантия.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУРІНЕНКО МИКОЛА АНТОНОВИЧ"

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГУРІНЕНКО МИКОЛА АНТОНОВИЧ"
#2020202212
Відхилено 993 853,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 15:48
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 994 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 15:50
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"
#38729191
Переможець 1 121 526,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 11:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"
#38729191
1 121 526,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 14:41
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:20
Договор 974.tif укладений
27 грудня 2019 10:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 822 226,36
UAH (в тому числі ПДВ 137 037,73 UAH)